rico weigerd sinds een paar dagen NA het boertje doen van zijn melk de fles (na de 1ste helft dus) ook zijn fruit en groentehapje eet hij erg slecht, eerst fruit zeker een half 4+potje in de ochtend nu nog geen kwart van de helft. groente idemdito. dacht eerst dat het lag aan de losec door de fruithap maar nu hij ook groente begint te weigeren maak ik me zorgen. het is voor rico zoals jullie weten geen bijvoeding maar noodzakelijk dat hij het eet ivm spuugen van zijn melk. hij is nu 5 maanden en 6 dagen oud, sprongetje misschien? die begint ong. met 22.5 weken weer en dat is ie dus al wel maar meteen zo heftig? overstrekt zich ook tijdens drinken NA het boertje..ligt het dan toch aan de reflux?
tja, hier hebben we ook zo'n periode gehad... Wij lieten haar dus niet meer tussendoor boeren op een gegeven moment, want ophet moment dat de fles eruit ging, kregen we hem er naderhand met geen mogelijkheid meer in. Het leek een fase, maar het heeft best een paar weken geduurd.... En met het eten van de potjes wisselt het nu nog enorm. De ene dag eet ze het potje (bakje - vaak maak ik vers) helemaal leeg en een dag later hoeft ze maar de helft, of nog minder, van het zelfde! Wij hebben haar indertijd ook een keer extra laten wegen toen ze zo slecht at, maar het bleek dat ze pakte wat ze nodig had, want ze was net zoveel aangekomen als anders. Ik heb alleen geen ervaring met reflux, dus als het daar wat mee te maken kan hebben, dan weet ik dat niet...