slappe hap na +9mnd borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    oooh ik baal hier zo van , ben al ruim 1 cupmaat terug gezet
    en sinds mn meisje met de pot mee eet en nog maar 3 voedingen per dag besteld bij mij zit ik met 2 slappe hoopjes borst ,
    is dat bij meer moeders zo en wat hebben jullie er aan gedaan en is het nog goed gekomen >?
    dat ze gekrompen zijn boeit me eigenlijk niet zo heul erg ( van E naar D) maar dat slappe , ik moet gewoon n strak shirtje aantrekken om ze op de plaats te houden ,want anders zie je ze hobbelen als ik loop hahaha tenminste IK zie dat weet niet of anderen erop letten ;)

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier ook hoor. Mijn smurfje drinkt nu ook nog maar drie keer en heb ook slappe borsten ik ga ervanuit dat ze zich wel weer wat herstellen.
    Maar zoals voor de borstvoeding lijkt me niet meer hihihi...

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ze zeggen dat je borsten slap worden door de zwangerschap en niet door het voeden. Ik neem dus aan dat het weer bijtrekt...

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Rond die tijd was het hier ook niet zoveel soeps maar is weer bijgetrokken hoor! Gewoon blijven voeden en je kindje straks langzaam laten afbouwen

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bij mij waren ze elke keer na het stoppen met de bv ook slap, maar dat herstelde wel weer... (en toen werd ik weer zwanger hihi)
    Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze weer wat steviger worden na het stoppen, zoals ze waren voor het voeden dat worden ze nooit meer...

Deel Deze Pagina