Hallo, We hebben we diverse aanbieders laten komen voor een kunststof schuurdeur en voordeur, maar hun waren duidelijk duurder. Ook degen met wie we in zee willen gaan waren ook al een x geweest voor een globale inmeting en prijs opgaaf. De gene bij wie we de deuren en kozijnen wel wilden bestellen zijn een maand geleden weer exact komen inmeten. Na 3 weken wachten heeft mijn man maandag gebeld wanneer de offerte werd opgestuurd. En nu is het al donderdag en precies een maand verder en en geen offerte om te ondertekenen. Ik vind dit een lakse houding wij zijn ''klant" en bereid om iets van een paar duizend euro iets bij hen te kopen. Dan ben je toch blij als verkoper en dan wil je toch dat de klant zsm goed helpen want je kunt geld verdienen. HEt is wel een erkend bedrijf, en ze kwamen in eerste instantie goed over. Als voor volgende week woensdag nog niks binnen is dan gaan we denk ik naar een ander. Wat zouden jullie doen...ik ga er zeker niet weer achter aan bellen.
ja dan zou ik ook naar een ander gaan, mijn vriend maakt ook kozijnen (alleen niet van kunststof) die gaat er altijd direct mee bezig.
ik vind het ook wel heel lang duren, ik zou dan meteen denken, zijn ze met plaatsen en afwerken ook zo 'snel'???
als ze al zo laks zijn met een offerte maken, dan zou ik het niet eens meer aandurven om kozijnen door hun te laten zetten.. dit is echt niet professioneel en ik zou bang zijn dat de kozijnen ook niet goed gezet zouden worden of dat ze je belazeren op de een of andere manier.. ik zou dus opzoek gaan naar iemand anders .
In de 1ste globale offerte stond netjes binnen 1 week na plaatsing betalen. Dus Niet goed afgeleverd is ook geen geld..
nou was er snel klaar mee! ik zou op zoek gaan naar een ander. Het verbaast me nog steeds dat veel bedrijven in deze tijd zo laks zijn. Ik heb dit nu al paar keer gehad en niet bij aankopen van paar tientjes. Nou dan maar naar een ander!