In november gaan we voor 3 weken naar curacao met onze kleine vent, alleen hebben we geen reiskoffers.... Ik zit een beetje rond te kijken en ik zie wel een hoop, maar dat is ook enorm prijzig. Nou gaat die reis ons al een hoop kosten + de dingen die nog aangeschaft moeten worden (paspoort voor zoontje bijvoorbeeld) en ik hoopte eigenlijk wat te kunnen besparen op koffers Ik moet er gelijk bij zeggen: wij gaan niet jaarlijks op vakantie, dus de koffers hoeven geen leven lang mee te gaan Iemand die een online winkel weet of ergens in een "normale" winkel waar je reiskoffers redelijk goedkoop kan kopen? Bij de V&D en bijenkorf ben ik al langs geweest en wat kleine winkels in de buurt van assen/groningen. Maar ik heb nog niet echt iets leuks en goedkoops kunnen vinden. Liefst wel met een harde buitenkant
Action. Zonde om een dure te kopen, ze smijten er toch zo hard mee dat ze na één keer gebruiken beschadigen...
Action? echt waar? Dan ga ik vandaag gelijk even kijken Aldi zit hier niet echt in de buurt, maar ook daar kan ik nog wel gaan kijken. Het is alleen jammer dat hun spullen altijd snel weg zijn... Maar de action en blokker zijn zeker goede tips. @ Zomer: die site ziet er ook goed uit! Ik vind hem alleen nog wel wat aan de dure kant om eerlijk te zijn
Primark! Ik was daar laatst en stond verbaasd van de leuke en vooral goedkope koffers die ze daar hadden. Ik weet niet of je een primark in de buurt hebt, anders zou ik zeker even heen gaan!
Die zagen er verrassend goed uit ja! Verder komen die van ons van de kijkshop danwel de v&d. Wij gaan eigenlijk jaar wel op vakantie maar nog steeds weinig zin om er kapitalen aan uit te geven dus wij vergelijken de prijs voordat we er eentje kopen. We gebruiken van die trolleys... Ivm handig. En die kun je voor 30 kopen als je een beetje je best doet.
Ik zou kijken of je ze van iemand kan lenenen anders na de vakantieperiode in de uitverkoop goede koffers kopen. Er wordt met koffers vaak zo gesmeten dat ik het zelf niet aan zou durven, de kwaliteit is toch vaak een stuk minder. Ik heb ooit eens een kapotte koffer op de band zien liggen, de inhoud lag overal, was de rits gesprongen.
Daarom doen wij dus extra een soort van spanband eromheen. De action waren ook van die wieltjeskoffers. Ideaal op het vliegveld
idd bij action. maar ik zou dus NIET bezuinigen op koffers. goedkoop is vaak snel kapot en zou toch niet willen dat mn kleding door heel schiphol dwarrelt
Action. Prima koffers. Ik heb er nu 2 van die sport tassen vandaan voor de kleren van onze kinderen. Waren 5 euro p.s. Maar wij gaan wel met de auto.
Marktplaats? 2 jaar geleden heb ik daar voor 30 euro 2 hard case Carlton koffers gekocht en zijn nog prima .