Weight watchers clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mowtom, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen

Welkom nessie en succes

Matse, nog noooit op, zal het eens kopen ;)

Goed bezig Strijkkraal :) volgende week gewoon onder de 100 :)

Wat ik ook lekker vind, niet het meest gezondste ;) craqouttes mrt een beetje boter en daarover een beetje zout. Is echt lekker ;)

Vandaag ben ik vrij! :) gisteren 40 min gestept op de wiifit voor de tv, beviel me wel dus vandaag maar weer ;)

Succes vandaag iedereen

2. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    vanmorgen op de weegschaal gegaan. viel behoorlijk tegen maar had het wel verwacht. ik er is iets van 200 gram aan ik heb niet precies gekeken want ik baalde behoorlijk. op naar een nieuwe week en nu hopen dat het beetje normaal verloopt dat komt mijn ww ook ten goede. vanmiddag ff bloedlaten prikken ben benieuwd.

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou vanavond gewogen bij de ww....1,1 kilo eraf! Ben erg blij! Ik heb alleen vanavond weer 6,5 punten over en dan heb ik vanavond al een nescafe en een zakje maltesers op...
    Hebben jullie ook zo vaak punten over?

4. Tese

Tese Niet meer actief

Goed zo!! Lekker hoor.
    Nee ik heb geen problemen met dat ik punten over heb haha was het maar zo. Maar toen ik dat in het begin nog wel had dan at ik tussende middag een tosti ipv brood met beleg. Dat is toch extra punten. Of neem een bak volle yoghurt, of een glas melk, dat soort dingen.
    Meeste mensen denken als ze veel punten hebben van dat ze dan maar raak kunnen snaaien. Maar dat is ook niet de bedoeling. Je mag officieel maar 10% van je punten snoepen en snaaien. Dat zou met mijn 30 punten op een dag dus 3 punten zijn.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik zag gisteren op de site van ww dat een ideale puntene verdeling ( uitgaande van 29 punten) er zo uit ziet:

ontbijt 7 punten
    lunch 9 punten
    warme maaltijd 12 punten
    tussendoor 1 punt
    verder dus fruit en groenten als tussendoor plannen
    mensen met meer punten kunnen de verhouding als voorbeeld nemen, dus lunch iets meer als ontbijt en warme maaltijd nog weer iets meer....

zelf heb ik meestal 6 , 8, 14 en 1 als verdeling.....

Ik heb meestal geen moeite met mijn punten, zou wensen dat ik er wat meer had haha....

ik heb mijn weegdaag verplaatst naar vrijdag, dat komt me wat beter uit, en vind het ook fijner vlak voor het weekend....

6. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hoi dames

Is er nog plek voor een nieuweling :D

Ben vandaag begonnen met de online WW, ik mag 29 punten en 35 vrije points.
    Verder is het nog erg nieuw voor me dus snap nog niet alles ;)
    Ik wil zo'n 10 kg kwijt :) Mijn weegdag is vrijdag...

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    he tara heel veel s6 en welkom!!!

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hier gaat het redelijk, aandachtspuntjes zijn water drinken! en momenteel ook fruit, heb eergister geen fruit gegeten en gisteravond op de valreep om 23.30 nog een banaan.... dus weer even de puntjes op de I zetten..... ik ben gewoon niet zo'n tussendoortjes mens eet alleen de maaltijden.......

9. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Dat aandachtspuntje van water drinken heb ik ook! Ik moet echt meer water gaan drinken op een dag........

10. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Eerste WW dag voorbij.
    Het water drinken is hier ook een probleem pff, vreselijk :D
    Maar we proberen het gewoon elke dag weer opnieuw :p

Verder ben ik nog alles aan het ontdekken, en nog aan het uitpuzzelen hoe het dagboek precies werkt ;)

Iedereen alvast veel succes morgen, voor vele een weegdag ;)

11. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hier even een kort berichtje vanaf mijn telefoon. Ik doe nog goed mee hoor maar heb al dagen geen internet meer...ze hebben de kabel gesloopt hier buiten. Dus over een paar daagjes ben ik er weer.
    Ww gaat goed. Kan me goed aan mijn punten houden!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Oepsie! Alle vrije punten voor deze week zijn op. Gisteren patat gegeten en dat was bij elkaar 30 punten! Ik schrok ervan. En vandaag had ik een vreetbui. Dus maar weer even er strak tegenaan en hopen dat ik zaterdag niet aangekomen ben.

13. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    @ muppet

Jeetje dat tikt aan dan zeg :$
    Ben benieuwd zaterdag wat de weegschaal zegt ;)

@ hier

2e WW dag, goed begonnen, qua punten zit ik vandaag goed met de maaltijden.
    Zoek alleen nog naar wat lekkere en gezonde tussendoortjes, wil niet enkel maar fruit eten tussendoor :p

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nou ik had mijn weegdag en het viel me mee... toch 4 ons eraf.... had eigenlijk verwacht gelijk te blijven na mijn uitspattingen deze week haha....

heb weer een ster verdient ben 5% kwijt!!! yeahhh..... komende week heb ik geen gekke dingen op de planning, maar wel weer dit weekend nachtdienst..... dan heb ik veel snaaizin.... en mijn ongi komt eraan denk ik, ben de laatste tijd wat ontregeld dus het is even afwachten..... maar wat eg is is weg....

heb me trouwens voor genomen om 14 extra puntjes over de week te verdelen, dat geeft me iets meer speling, ik merk dat ik daar behoeft aan heb.....

muppet.... je bent al zo goed bezig en zoveel kwijt dan kan je ook wel eens een wat minder moment hebben, gewoon de draad weer oppakken.... dan komt het wel weer goed....

ik vind het wel een fijn gevoel dat als je over de schreef gaat,en dat zullen we allemaal wel eens doen.... dat je het dan toch wel snel weer kwijt bent ook als je weer een paar dagen stipt weight watched..... ik woog maandag weer bijna 95 naar het buffet van donderdag en het weekend uit, maar vanmorgen toch 93.1......

tara, er staan hier wel wat voorbeelden van tussendoortjes zowel gezond als ongezond....

wat ik iedereen nog kan aanbevelen als je tenminste van vis houdt..... de zalmpathe van johnwest..... ik doe dat altijd op brood met komkommer, soms een beetje light mayonaise.... het is maar 1 punt voor 20 gram, het is lekker hartig gezond en het voed heel goed.....je hebt ook tonijnpate.....die heb ik nog niet geproeft

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    @muppet1604 Mmmmmmmm frietjes!
    Wat had je erbij...oh ff nep smullen hier! Hahahaha, het water loopt me uit de mond! ;)

Hier weer gewoon online gelukkig, begon jullie al te missen ;)
    Toch wel fijn om even met iemand te spuien over ww!

Hier gaat het goed, vandaag de tip opgevolgd om die zalm en tonijn te halen. Echt lekker! Even een keer iets anders op mijn brood....oke broodje, ik heb er meteen een pistolet bij gekocht. Ach ja moet kunnen, mijn collega kwam lunchen en ook zij is aan het lijnen dus daar zaten we aan de rauwkost te knagen en ja dan ook voor mij een broodje erbij. MMmmmmmm lekker gegeten!

De kindjes zijn beide niet thuis vandaag. Jesper is op school en Pleun heb ik vandaag gewoon maar naar het kdv (waar ik werk) gebracht. Was lekker een dagje vrij vandaag en ja ik betaal de vrijdag toch dus dacht ach lekker even een dagje voor mama...heerlijk! Of vinden jullie dat niet kunnen??

Nou meiden vanavond eten we hier aardappelen uit de over in schil samen met over groenten van de ah. Lekker met rozemarijn en zeezout. Verder een kipfiletje erbij die gemarineerd is in Thaise marinade...of zoiets. Hoeveel zou die marinade zijn denken jullie?

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    geen idee.... je zou kunnen kijken wat erin zit.... wrs olie en kwtjap dat zijn punten, kruiden en knoflook en gember niet....

nog een tip voor lunch....

2 boterhammen besmeren met linesse soft cheese light( van de lidl) of philidephia light, plakje achterham, augurk sandwich slices erop andere boterham er op ..... voila een heerlijke sandwich..... had er nog 2 cracottes met linera ardenner smeerpate bij en was in totaal 7,5 punt kwijt voor mijn lunch....

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    frietjes, heb ik ook zo'n zin in ...... erwin is er vanavond niet zit steeds te twijfelen of ik geen frietjes ga halen... kwijl kwijl..... haha

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Neeeeeeeeeeeeee niet doen!!!
    Denk aan je nieuwe broek in maat 38!!!

Wij gaan morgen voor het sinds tijden weer eens uit eten...om onze nieuwe oppas te proberen hahaha....
    Nu even bedenken wat ik allemaal mag eten....wat zal ik doen??

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    lekker genieten!!!! haha

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    oh ja maat 38 ik denk neit dat ik dat ga redden hoor, ben ook tevreden met 40 of 42..... 38 heb ik gehad toen ik heel jong was en afgeslankt, denk niet dat ik dat weer ga redden na 3 kindjes....etc....

Deel Deze Pagina