Hier Maartje uit Den Bosch! Zag dat er al een voorstel was voor een groep op FB, maar zullen we hier maar eens beginnen Groetjes!
Dames, ik ga mijn bed opzoeken. Ons mannetje is een beetje ziek, dus er bestaat een kans dat hij komt vanacht. Tot morgen! Groetjes
Aag.. beterschap met je mannetje! Hoe ging de nacht? Ik heb een.dochter van alweer 3! volgende weel gaat ze voor het eerst naar de psz.. ik zie er nou al tegenop .. mja denk dat E. Het.heel leuk gaat.vinden wat gaan jullie vanavond doen?
hier nog een mama, uit uden en een zoontje van 15 maanden alweer... wij vieren oud en nieuw bij vrienden, kleine kan daar mooi slapen en s avonds weer lekker naar huis!
Goedemorgen, honeyy: Dank je wel. Hij heeft heerlijk geslapen vannacht . Toen ik vanochtend in zijn kamertje kwam lag hij alweer te gekken en te dollen. Dat maakt je ochtend heeeeel zonnig . Dus ik denk dat hij alweer een heel eind beter is. Lijkt me ook erg moeilijk als je je kindje weg moet brengen. Ik heb op een kinderdagverblijf gewerkt. De ouders stonden in tranen en de kinderen waren zo druk aan het spelen dat ze papa en mama al niet meer zagen staan. Het komt wel goed . Wij blijven vanavond thuis zodat ons mannetje lekker in zijn eigen bedje kan slapen. We zijn met de kerst al veel weg geweest. Mijn ouders en schoonouders komen hierheen. Wat ga jij doen? nicole18: Hey, wat leuk. Nog uit hetzelfde dorp ook .
ohh echt waar joh!! haha wie weet hoevaak we elkaar al tegen zijn gekomen! ik heb ook op een kdv gewerkt, dus mijn kleine ging toen ook altijd met mij mee
nicole18: Dat is heel gemakkelijk ja. Werk je er nu niet meer? Misschien wonen we wel in de zelfde straat littlewonder23: Hey, leuk .
haha creamams, dat kan niet, hier in de straat zijn wij de enige met kleine kinderen! nee ik heb ontslag gekregen dus zit nu ala koos werkeloos thuis... dus als je nog een leuke vacature hebt omg uden, ik sta overal voor open... uhm naja bijna dan he... mijn mannetje is 15 maandjes
Leuk leuk Onze oudste dochter is meer als 4 jaar oud. En de jongste is nu iets meer als 2 maandjes oud. Ik ben 25 jaar. En hoe oud zijn jullie zelf? Waar ergens in Uden wonen jullie?
heb em er maar uitgehaald, straks misschien nog een poging 2 doen en anders maar een lange dag voor em...
Vervelend al die knallen. Ons mannetje heeft er voor alsnog nog geen last van, afkloppen . Ik ben 30 jaar