IK heb mezelf vandaag weer aangemeld!! De eerste stap is gezet ! Ik mag 30 punten per dag en heb een weektotaal van 49 vrije points. Dat vind ik nogal wat trouwens! Maar het viel me op dat veel producten nu een hogere pointswaarde hebben in vergelijking met het oude programma. Weet iemand trouwens hoeveel active points je krijgt voor een uurtje Zumba? Maandag is mijn weegdag en dan ga ik ook daadwerkelijk beginnen. Is het trouwens een idee om de voortgang bij te houden zoals bijvoorbeeld hieronder? Startgewicht: 83,5 kg Huidig gewicht: 83,5 kg Streefgewicht: 65 kg Totaal afgevallen: 0,0 kg
Hoi meiden, Hoe gaat het met iedereen? Vandaag de tweede WW dag en het gaat eigenlijk heel goed. Ik kom vandaag niet eens aan mijn punten. Pfff met een baby moet je er soms gewoon aan denken om op tijd te eten zeg! Heb in ieder geval weinig trek en kon vandaag zelfs een plakje chocoladecake nemen. Ik zie het helemaal zitten haha! Groetjes!
HoI! Ik ben nu ook definitief overgestapt op de ww. Ik mag 29 punten per dag. Omdat ik vanochtend nog een southbeachontbijtje heb gehad zal ik daar vandaag flink bovenkomen denk ik. Nah ja.. Ik heb er zin in. Hoeveel willen jullie in totaal afvallen? Ik doe de online versie... ik zou alleen maar gaan om te laten wegen en dan kan ik het net zo goed online doen. Weegschaal heb ik thuis ook
Hoi Pinguin! Goed dat je ook bent begonnen! Ik doe ook de online versie en ik vind het echt heel goed vol te houden. Mijn streefgewicht is 65 kg en mijn startgewicht van afgelopen maandag was 83,5 kg. Ik heb nog wel even te gaan dus Ga jij er ook bij sporten? Ik ben van plan om over een paar weken Zumba te gaan doen. Succes!
Ja ik ben al een tijdje aan het sporten(fitness) Ik probeer 2 x per week te gaan maar dat lukt jammergenoeg niet altijd. Ik ben 20 januari geloof ik begonnen met southbeach en daarmee 5 kilo kwijt geraakt. Ben begonnen op 89,7 en woog dinsdag 85 kilo. Mijn streef is in eerste instantie 70 kg. Dan heb ik weer een gezond BMI maar zou het liefst weer 65 wegen. Ben 1.70 lang trouwens. Ik vind de ww zo goed te doen!
Ik vind het ook erg goed te doen hoor! Wat is jouw weegdag? Ik mag morgen op de weegschaal. Ben dan een weekje bezig, hoop dat er in ieder geval een kilo af is
Ik ben woensdag begonnen, maar heb de maandag als weegdag ingesteld. Van het weekend een zeer uitgebreid diner gehad dus wilde vanaf maandag er echt tegenaan. Heb de extra points door het diner opgemaakt en heerlijk genoten! Vanaf morgen dus echt aan de bak. Probeer trouwens de points van extra mager rundergehakt te vinden maar dat lukt me niet.. iemand enig idee?
Is dat niet gewoon rundergehakt? Volgens mij is dat het meest magere gehakt dat er is, of je moet tartaar ofzo nemen, dat is geloof ik nog magerder. Groot gelijk dat je lekker hebt genoten van je diner. Moet af en toe kunnen hoor!! Vandaag op de weegschaal gestaan en 1,6 kg afgevallen!
Hallo allemaal! Vandaag ga ik van start. Gisteravond heb ik de nieuwe boodschappengids gehaald. Ik had wel een oude liggen, maar ja daar heb je nu niets aan natuurlijk Ik ga het op eigen houtje doen, aangezien ik niet al teveel tijd heb om naar de cursus te gaan. En omdat de dagen van de cursussen mij niet uitkomen, dan zou ik namelijk mijn sport avonden moeten omgooien. Dus jullie zijn mijn stokje achter de deur Woog vanochtend schoon aan de haak: 84,8 Bij een lengte van 1.71. Mijn streefgewicht is eigenlijk 75 kg, maar als ik een maatje 40-42 kan hebben is dat goed. Omdat we bezig zijn met zwanger worden, moet ik op een gegeven moment stoppen. We zien wel hoever ik kom! Groetjes, Serena PS: kan iemand mij iets vertellen over activepoints?
active points verdien je door te sporten. Ik ga zelf ook niet naar de cursus maar volg het online programma. Is zeker de moeite waard! Succes met afvallen!
Dat weet ik Heb eerder aan WW gedaan. Doen ze het toekennen van punten weer met dat kaartje? Aantal kg plus soort inspanning en tijd? Kun je me iets meer vertellen over het online programma?
Je kan het online programma een week gratis uitproberen! je vult per dag in wat je eet en zo zie je hoeveel punten je gebruikt.
Wat is het stil hier! Eigenlijk moet ik pas maandag wegen, maar kon het niet laten om het vandaag te doen. Ik was heeeeeeeel blij!!! Ben dinsdag begonnen en was vanochtend 1,6 kg kwijt. Joehoe!! Het gaat hartstikke lekker zo met mijn eigen toko. Het enige is dat ik een pees in mijn voet heb overbelast afgelopen maandag bij het hardlopen. Ik mag dus even niet sporten, balen! Hoe gaat het met jullie?