foto op aluminium

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Voor mijn verjaardag mag ik van mijn vriend een foto op aluminium laten afdrukken. Nu probeer ik me er een beetje in te verdiepen maar kom er nog niet helemaal uit. Ik wil graag een foto van onze dochter kiezen. Deze foto moet nog gemaakt worden overigens.
    Nu kun je kiezen voor een witte achtergrond of een geborstelde aluminium achtergrond. Wat geeft nu het mooiste effect (ik snap dat dit persoonlijk is maar ik hoor graag de mening van een ander).
    Omdat de foto nog gemaakt moet worden, is het misschien handig om bij het maken van de foto op een aantal dingen te letten. Heeft iemand hier nog tips voor.
    Ten slotte wat is de beste site om dit te bestellen? We hebben onze canvas bij canvassite besteld en waren daar erg tevreden over de service en alles. Ik zag dat zij ook foto's op aluminium leveren. Iemand al ervaring bij hen?

2. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    ik heb er 1 op glas laten afdrukken.
    dat vond ik mooier.

deze heb ik bij de hema gedaan want ik ben altijd tevreden over hun kwaliteit.
    alluminium heb ik geen ervaring mee

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    hoi, ik heb zelf een foto van mijn dochter gemaakt en deze via WIJ fotoservice op aluminium laten afdrukken. De geborstelde versie.
    Voordat je een foto gaat plaatsen kun je de effecten bekijken als je het met een witte achtergrond of geborsteld wilt hebben. En je kan ook kiezen of je de foto in kleur wilt, zwart-wit of sepia.
    Mijn foto was in kleur maar heb ik in zwart-wit laten afdrukken.

Ik zal even de foto's laten zien.

Bekijk bijlage 269796 Bekijk bijlage 269797

Wij vinden hem heel mooi geworden.

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben een naambordje bij de voordeur hangen met een foto op geborsteld aluminum van de Hema. Ik vond de kwaliteit heel goed en hij hangt ook al een paar jaar zonder beschadigingen van het weer, regen of zon.
    Ik ben dus voor geborsteld aluminium.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik ben daar als fotograaf ook achteraan gegaan!! Omdat ik dat nu ook aanbied aan mijn klanten!

Geborsteld aluminium vind ik het mooist! Ik heb 2 samples besteld, in kleur en zwart-wit. Zwart-wit is zeker mooier!! Komt het aluminium veel beter uit!!
    Hou er rekening mee dat alles dat wit is op de foto, wegvalt. Dat is gewoon aluminium.

Als je wil weten waar ik het heb laten doen, mag je pb-en!
    Ik kan je ook een link van mijn FB-pagina pb-en, daar heb ik voorbeelden van de foto's staan!

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    FF of topic. Wat een mooi kindje :)

7. singa

singa Niet meer actief

Dat is echt heel mooi geworden. Ik wil inderdaad eerst de effecten zien voordat ik wat bestel. Ik weet dat dat bij canvassite kan maar de wij fotoservice heeft dat dus ook. Misschien is dat dan nog wel een goede optie.

Deel Deze Pagina