Ik wil ook afvallen, wel 25 kilo. maar welke dieet ik ga doen weet ik nog niet..ik wil langzaam afvallen, want bij snel afvallen kom je weer snel aan. Kan iemand mij uitleggen, wat allemaal doen bij de ww dieet?? Wat eet je wel en niet??Wat doen ze bij de meetingen??
Nou je kan alles eten dt is het leuke van dit dieet. Zo heb ik bijv een chipsverslaving dus dat wil ik wel blijven eten. Maar ipv een zak per dag is dat nu 25 gram een bakje dus. Je krijgt aan de hand van je geslacht, lengte, leeftijd en gewicht een bepaald aantal dagpunten toegekend die je elke dag moet opmaken. Daarnaast krijg je ook nog weekpunten. Ik gebruik ze niet veel en van per week ongeveer 0.8 tot 1 kilo af. Maar als je ze wel gebruikt bijv. Voor een verjaardag of uiteten. Of gewoon om wat meer te eten op een dag, dan val je nog een halve kilo per week af ongeveer. Dit programma maakt je gewoon heel erg bewust van wat je eet en hoe minder punten je mag hoe creatiever je word en hoe gezonder je vaak gaat eten. Je leert dus echt een gezond eetpatroom te krijgen.
Ladies ik ben er vorige week geweest en uiteindelijk besloten het niet te doen. Het voelde niet goed, ik vond de mensen niet leuk/aardig, ik paste er totaal niet. Dat motiveert niet. Dus ik ga op zoek naar iets anders..
Kijk eens op benfit.nl Ik doe dat sinds begin maart en ben 17kg afgevallen, nog 5-6 te gaan. Ik denk persoonlijk dat sporten in combinatie met gezond eten zoveel meer effect heeft dan alleen gezond eten namelijk. Succes!
WW is niet alleen gezond eten hoor .. daar hoort ook beweging bij ... Jammer Ecosa, dat het niets was. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet blijf plakken bij mijn cursus en ik zal daar ook geen vriendinnen maken, maar daarentegen zit ik daar voor mijzelf en niet voor een ander. Dus ik ga, weeg, doe tips op (ook van anderen) en ga na de cursus weer gewoon naar huis.
Hier wordt ik zooo blij van! Ik ben vorige week voor het eerst naar de meeting geweest. Terwijl de rest (plm. 25 vrouwen van allerlei leeftijden en omvang) de meeting deed, kregen ik en twee andere beginners van een andere vrouw uitleg over het systeem. Ik vind het online gedeelte ideaal, en dankzij dat systeem ben ik er ook achter dat dit geen dieet is. Het is leren keuze's te maken. Zo ben ik heerlijk uit eten geweest bij mijn schoonzus afgelopen weekend; appeltaart, chocoladecake, ijs, noem maar op. Daar had ik mijn vrije weekpunten voor opgespaard, en het voordeel daarvan is dat ik echt kon genieten zonder het welbekende schuldgevoel wat 'zou je dat nou wel doen, ben je al niet dik genoeg' knaagt. Ik heb niet het idee dat ik veel ben afgevallen. Dit omdat ik geen honger heb gehad, of een 'dieet-gevoel' heb. (Ik heb me zelf ook niet gewogen) Vanavond dus voor de eerste keer wegen. Deze week had ik nog vakantie, dus genoeg tijd om me in te lezen in het systeem. Volgende week begin ik weer met werken, en dan kan ik het echt gaan inpassen in mijn dagelijkse routine. Ik heb nog wel moeite met het water drinken en 30 minuten per dag bewegen. Als ik straks aan het werk ga, heb ik mijn beweging vanzelf. Dus als ik deze week niet ben afgevallen, zal ik in eerste instantie toch wat meer op mijn water moeten letten. Wat ik ideaal vind, is onbeperkt fruit! Bij een vorig dieet vroeg ik aan de dieetist of ik alsjeblieft 's avonds een appeltje mocht, omdat ik klapte van de honger. Nope. Nu staat er een goed gevulde fruitschaal op tafel, waar ik onbeperkt van mag pakken. Staat ook nog eens fleurig!
Ik heb het ook gedaan, met de meetings. Had nooit het gevoel afgevallen te zijn maar dat was ik iedere week wel. In 7 weken 12 kilo eraf. Zodat ik geen bv meer geef ga ik terug.
Nou zoals beloofd ben ik gister naar de ww bijeenkomst geweest. Ik ben meteen lid geworden en hoop hiermee veel af te kunnen vallen. Voor de ww-ers onder ons heb ik meteen een vraagje.... Ik heb een vitaal broodje op van de Bakker bart maar kan nergens vinden hoeveel punten het zou zijn. Het is gewoon een volkoren broodje dus iemand een idee? Is het een idee om een clubje op te richten hier voor de actieve ww-ers?
Kijk even online, en vul iets vergelijkbaars in, zoals een wit pistoletje. Ik ben nu 5 weken bezig, en 5 kilo kwijt! En geen moment honger! Heb zelfs net een pizza op.
Ik ben 10 jaar geleden 23 kilo afgevallen met het principe van weightwatchers. Ik ben 4 x alleen naar het wegen gegaan (nooit naar een meeting, vond ik erg irritant). Ik begreep wat het principe was en ben dat gewoon gaan doen. Je valt gemiddeld 1 kilo per week af en kan gewoon 'alles' eten. Bewegen wordt aangeraden. Ik vind WW heel fijn omdat het je dicht bij een normaal eetpatroon houdt. WW heeft ook aangetoond dat deze vorm van diëten weinig jojo effect geeft. Ik val op dit moment ook af volgens het principe van WW (lekker eten, gezonde dingen, bewegen en kleinere porties!)
Hoi, Ik ben ook bezig met ww. Vind het op zich heel erg makkelijk om te doen. Het invoeren op internet vind ik ook erg makkelijk, ik kan niet altijd alles vinden maar ik vul dan gewoon wat anders in. Ik heb ook een combi pas. Ik ga wel naar de meetingen toe, is wel heel uiteenlopend welke mensen er komen. Nu ook wel wat meer jongere erbij, is bij ons ook erg druk. Ben nu 2,7kg kwijt in 2 weken. Morgen weer wegen, ben benieuwd, verwacht niet dat er deze week wat af is, heb wel wat meer gegeten en had ook heel erg behoefte aan vanalles. Maar goed, heb ook de vrije punten dus die heb ik maar gebruikt, heb er nog wel van over dus ik ben benieuwd.... Hoeveel willen jullie er af? Ik heb nog geen uiteindelijk gewicht gehoord. Volgens mij is een gezond bmi bij mij met 82 kg, weeg nu nog 93... Dus nog wel f te gaan... Hoe blijven jullie gemotiveerd??? Groetjes Siepie
Hoi Siepie, ik heb gewoon nog 12 punten over vandaag.....wat kan ik daar nu van gaan pakken? Ik lust nog wel wat hahaha Ik wil veel afvallen en dan bedoel ik echt veel. Ik was hier bij een bijeenkomst en ja het was redelijk wisselend de leeftijden. Ik hoop dat dit het is voor me!
Ik moet toch zeker 20 kilo kwijt. (Leuk extratje overgehouden aan vijf keer IUI en één keer IVF-hormonen spuiten) En ik 'moet' nog een keer voor een IVF, en aansluitend hopenlijk nog een zwangerschap. Als ik nu niet ingrijp, heb ik straks wel het lichaam van een 10 maand zwangere vrouw, maar geen baby. Hoe cru is dat? Mocht ik ooit zwanger worden, dan hoop ik dat deze levensstijl mij behoed voor enorme rampen in de vorm van een onherstelbare omvang. Zo! Nu een borrel! (Heeeeerlijk, dit 'dieet'!)
Goed: een glas melk - of 6 Lekker: een shotglaasje Amaretto - of 3 Goed: een flink bakje noten Lekker: McDrive
ik ben ook begonnen, zullen we ervaringen en lekkere dingen die mogen uitwisselen of lekkere gerechten? en elkaar motiveren?
Ga je mee op de fiets naar een stad hier 40 kilometer verderop? Een Big Mac Menu schranzen? Ik moet zeggen dat het mij verbaasd dat ik er niet eerder op gekomen ben om een tros bananen en een zak appels mee te nemen naar mijn werk. Nooit meer bammen smeren 's ochtens vroeg, ideaal!
Maar als je 'm nu inpast, issie nóg lekkerder! (Niet verpest door dat stemmetje 'Zou je dat wel doen? Ben je al niet dik genoeg?')