ik denk dat ik wel 350 gram eet, eerlijk gezegt.... maar eet dan wel wat minder vlees dan dat ik bij gekookte aardappelen doe....
Hoi hoi dames even een vraagje hoe kan je uit rekenen hoeveel punten je op een dag mag? Ik heb zo starters pakketje gekocht namelijk
als je me even je leeftijd, lengte en gewicht geeft zal ik het even op het forum vragen daar zitten wel wat dames die het uit kunnen rekenen.....
Na alle positieve verhalen over WW de afgelopen weken hier op ZP heb ik besloten me ook online aan te melden. Ik ben nu een jaar na de bevalling nog altijd ruim 10 kilo zwaarder dan ervóór, en begin het een beetje zat te worden. Ik ben ooit in mijn jonge jaren eens 12 kilo afgevallen door om de dag alleen maar magere yoghurt te eten en óf een kipfilet óf 2 eieren voor diner. Dat werkte toen goed en ik ben jaren op gewicht gebleven, maar op het moment trek ik dat niet. Ik zit dan 's avonds weer te bunkeren en val dus totaal niet af. Ik ga alleen wel bij Weight Watchers UK (is goedkoper en ik doe alles via mijn Engelse bankrekening die ik nog heb van toen ik er woonde). Ik ga vanaf vrijdag een week op familietoernee naar Nederland en Engeland, (en me dus nog even volproppen met kroketten, fish & chips en Engels ontbijt) en dan meld ik me aan!
Kan je dat ook voor mijn zus doen? Ik heb het geprobeerd maar kom er echt niet uit. Lengte: 1,81 Gewicht: 87 Leeftijd: 30
26 punten denk ik zeker te weten, ze zit maar 2 puntjes van een gezond bmi af.... en dan 49 extra punten,