Blogs, vlogs en zulks.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sue87, 14 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hi allemaal!

In december is er een soort gelijk topic geweest, maar het kwam niet helemaal van de grond. Dus poging 2. ;) Ik ben benieuwd!!

Volg jij blogs en/of vlogs? Zoja, welke en waar gaan ze over?

Blog of vlog je zelf ook? En waarover?

Ik volg meerdere blogs over minimalisme, groener en zuiniger leven; valhalla verteld, sprokkelen, van groot naar klein. Die laatste gaat over een stel wat van een normale woning naar een tiny house gaat.
    Daarnaast nog een blog van een vriendin.
    Ik volg 1 vlog; Nienke Plas. Echt hilarisch!:D

Sinds kort blog ik zelf ook een beetje over minimalisme, en zuiniger leven. Over hoe ik het in mijn leven toepas. :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee ik volg zelf niks...geen tijd voor.

Maar mijn dochter kijkt wel veel vlogs online.

3. SG2007

SG2007 Actief lid

15 dec 2016
    224
    1
    18
    Vrouw
    Ja 1 vlog; the gamers joint. Hij houdt zijn volgers op de hoogte over alles omtrent Kongdom Hearts 2.8 en Kingdom Hearts 3.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik volg helemaal niks.
    Er zijn wel sites/blogs die ik bezoek als ik een specifieke vraag heb

5. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik blog zelf. Maar dat is gewoon een dagboek eigenlijk. Gewoon schrijven over wat in m'n leven speelt, soms diepgaand, soms luchtig, maar snap eigenlijk niet dat mensen me volgen en daadwerkelijk de boel lezen, hahaha! Toch zeggen ze dat ze het echt leuk vinden. :)

Soms kijk ik de Bellinga's. Verder nog de volgende blogs;
    In 10 jaar financieel onafhankelijk
    Eenvoudig leven
    Sander en Daantjes mintgroene blog
    Over God, vrouw zijn, huwelijk en gezin
    Op naar een koophuis

De laatste twee bloggen alleen niet meer enthousiast.

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ahh eenvoudig leven heb ik ook meermaals gelezen. Het is alleen niet helemaal mijn ding.

7. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Echt? Zij is mijn idool, hahaha. Maar het komt doordat ik ook reformatorisch ben opgevoed en eigenlijk nog sterk wel ben, dus als ze in haar blogjes wat laat doorschemeren over het geloof, is dat voor mij juist herkenning. Verder diep respect voor haar, zo'n groot gezin en dan zoveel zelf maken en dus eenvoudig leven in plaats van kiezen voor gemak. Petje af. Vond haar boek ook erg leuk. Haha, ik zal nu stoppen met m'n lofzang.

8. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik begrijp je!

Qua geloof ben zit ik helemaaaaal niet op die lijn, maar haar manier van eenvoudig leven trekt mij wel! Alleen de persoonlijke verhalen tussendoor, doen mij afhaken. Ik kan me er helemaal niet mee identificeren.

9. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ah oké. Begrijpelijk dat je dan afhaakt.

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Toevallig kwam ik een keet op de vlog van Nienke Plas terecht en ik vind haar zoooo grappig :D Dus ik heb alle vlogs bekeken en "volg" haar nu. Verder heb ik niks met vloggen, bloggen etc.

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

De blogs en vlogs van Willemijn en Martine van 2WMN.

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik volg de huismuts. Gewoon leuk.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.130
    113
    Ik volg zowel blogs als een aantal vloggers. Vooral over het moederschap wel. Oa mamatothemax, 2wmn, selectedbyjenn, mamasophakken, jamie li, de huismuts. Maar moet zeggen dat dit verschilt hoe vaak ik kijk. Soms kijk ik elke dag even en dan weken niet.

14. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik blog voor een (relatief) grote mama-pagina.
    Heb een poging gedaan tot vloggen :D, maar kom niet verder dan een paar hilarische bloopers, haha.

Ik volg zelf vooral online magazines, of buitenlandse blogs.

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    O jaaa. Nienke Plas, wuahaha.

Ik vind haar geweldig!
    Na twee vlogs was ik haar dikke Amsterdamse accent helemaal vergeten en lag ik echt krom van het lachen. Ja, die volg ik ook!

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #16 maansneeuw, 14 jan 2017
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
    Volg jij blogs en/of vlogs? Zoja, welke en waar gaan ze over
    Vlogs en video's van 10e (humor, met kinderen, ook leuk als je Zondag met Lubach kijkt), Vet Gezellig (mooi gefilmd en gemonteerd, leuk stel met humor), Boncolor (inspirerend, mooi gefilmd/gemonteerd, heel eerlijke positieve meid), Teske (eerlijk, open, inspirerend), Stellig (over hun pasgeboren premature mono-monotweeling), 2WMN (vooral de vlogs van Willemijn over), Sanny (Verhoeven) (over geluk zoeken), en soms van De Huismuts, Sarah Rebecca, Lotte Loves Beauty of Vera Camilla.
    Gaat voornamelijk over hun/het leven, vind ik leuk om naar te kijken, zijn leuke inspirerende mensen.

Blogs lees ik minder, maar wel van ikbenirisniet over groener leven en Zilverblauw over wonen/design/fotografie en haar kinderen. O, en Webkim over haar leven als moeder vind ik heel grappig!
    Ik volg vooral veel bloggers op Instagram geloof ik, gewoon de plaatjes kijken :D (en soms doorklikken)

Blog of vlog je zelf ook? En waarover?
    Nee, zelf doe ik het niet.

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik volg geen blogs, soms lees ik ze wel hoor, maar geen vaste blogs dus. Met vlogs heb ik al helemaal niets ;)

18. levi3

levi3 Actief lid

3 jul 2009
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    ww.waarliefdewoont.nl een mamablog met vaak hele leuke handige tips

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Eenvoudig leven en nig een blog van iemand uit de buurt.

Deel Deze Pagina