Ik denk ook dat dit voornamelijk vocht is hoor... Ik ging vanmorgen weer even op de weegschaal staan en toen woog ik het zelfde op 1ons na als die vrijdag. Baal soms een beetje dat mijn weegdag op maandag is, maargoed aan de andere kant wel goed want zo blijf ik toch wat strenger voor mezelf denk ik...
Ja dat heb ik ook. Ik heb 'm op zondag. En in het weekend wanneer er toch minder regelmaat is vind ik het toch wat moeilijker. Vandaag had ik sowieso niet zo'n goede dag... Heb veel tussendoor gegeten. Hebben jullie dat ook wanneer je je minder goed voelt (hier uit zich dat in pijn) dat je dan dat weg probeert te eten. En terwijl ik me dan vol zit te proppen voel ik me al weer schuldig.. Gelukkig morgen weer een nieuwe dag!
Heel herkenbaar. Daarom ben ik in een boek gaan lezen dat me daarbij helpt. Het heet Beck's Dieetoplossing. Train je brein/denk slank. Werkt bij mij als een tierelier. Ik ga op het moment door best een heel emotionele moeilijke tijd, maar zit me zelf juist niet vol te proppen(anders wel, ben een flinke emo eter)
@Pinguin; He dat boek heb ik ook! Ben er nog niet in begonnen maar misschien toch maar eens doen als ik je verhaal zo lees @Hier; Hele dag ging het supergoed tot ik om 6 uur een telefoontje kreeg van mijn moeder, ze kreeg geen lucht meer, heb gelijk 112 gebeld en ben in de auto gesprongen. Ging helemaal niet goed en ze moest met de ambulance mee naar het ziekenhuis. Ik ging mee en de paar uur daarna zat ik in het ziekenhuis, uiteindelijk ben ik rond kwart over 8 naar huis gegaan omdat de baby toch wel erge honger had (hij wou echt eten in plaats van flesjes) Toen snel thuis een snelle hap (lees; ongezonde maaltijd) klaargemaakt en de kleine man eten gegeven en snel weer terug naar het ziekenhuis. Nu net pas thuis en heb weer honger :x Baal der flink van maar gelukkig gaat het weer goed met mijn moeder, dat is het belangrijkste. Dieeten kan morgen weer!
Alvast excuses voor de lange post... ik heb eindelijk wat te vertellen ik heb vandaag bij c1000 verschillende dingen gehaald tbv. mijn WW dieet. Het ene is gezonder dan het andere, maar het gaat er mij om dat er al minder punten in zitten dan wat ik eerst at. Een overzicht: kalkoenfilet (broodbeleg) c1000 knäckebrod volkoren c1000 yoghurt mayo gerookte makreel jong belegen 30+ kaas surimi sticks rode pruimen braebrun appels Fruit kocht ik sowieso, alleen zat er heel vaak banaan bij. Dat is toch een dikmaker heb ik gelezen, dus kies ik nu voor andere dingen. Ik heb de hele puntenlijst afgelopen en alles opgeschreven van broodbeleg en andere dingen die ik lust en soms eet die weinig punten zijn. Dat maakt het voor mij makkelijker bij het maken van mijn boodschappenlijstje. En de tuintjes beginnen ook te lopen. De oogst van vandaag: 1 rode krulsla +1kg aardbeien, een hand radijsjes, 650 gr wortels, 3 courgettes (500, 320 en 300 gr) ongeveer 150 gr peultjes Niet alleen handig in de portemonnee, maar ook een stimulans om gezond te eten Een sfeerbeeld
o ja, Ps. ik heb eindelijk een plekje gevonden in mijn huis waar mijn weegschaal waterpas staat en exact mijn gewicht aangeeft. Jaja, ik heb het echt gecheckt met de waterpas Elena, dat is schrikken! uiteraard wijk je in een crisis situatie af van je dieet door de omstandigheden. Fijn dat het weer beter gaat met je moeder. Morgen weer een dag!
@elena.. Dat boek is misschien dan wel wat.. Gelukkig maar dat je moeder weer oke is.. Tja en op dat moment is dieeten echt het minst belangrijk toch!!. Vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.. @lieselot, Ziet er erg goed uit hoor je oogst.. Heb je zelf tuintje dan? Leuk om te doen he!. Toen ik er zelf ruimte voor had kwam ik niet verder dan tomaten. De rest had ik allemaal geen tijd voor. Surimi sticks vind ik ook lekker. Maar welk merk hebben jullie dan? Of van welke winkel? Ik had nu van c1000 en daar werd ik niet echt blij van die waren heel droog.. En lies ik lees ook dat je over twee weken mag testen.. ZIjn jullie bezig voor een smurfie?? leuk hoor en spannend joh.. Ik zou ook zoooo graag weer zwanger willen zijn. Maar ja moet er dan nog eerst "even"" voor weg bij mijn man omdat hij absoluut nooit meer een kind wil. En liever heeft dat ik wegga dan een kindje.. bah...!!
lastig joycje, Ik herken het want ik heb een grote wens voor een derde maar manlief niet. Ik handel vanuit gevoel, hij vanuit ratio. Moeilijke dingen! Het boek is een soort stoppen met roken van Allan Carr dan alleen voor eten en er zitten wat meer opdrachten in. Een vriendin van mij kreeg het aangeraden van haar psycholoog. Ik eet trouwens op de dagen dat ik sport JUIST een banaan. Veel goede koolhydraten.
@Joycje. ik heb vanaf dit jaar idd zelf ook een stuk grond. ik ben benieuwd hoe het mij afgaat. Eigenlijk was het een project van ons samen, tis te zeggen, vriend schoffelt en ik doe de rest. Hij heeft 1x geschoffeld en dat was het Dus de eer gaat volledig naar mij hij vindt het wel erg leuk dat ik het doe en dat ik er zo'n lol in heb. De surimi sticks heb ik idd van C1000 gehaald. ik hoop dat ik ze ook niet te droog vind. Heb ook een pot yogonaise gehaald, dus ik zou evt. ook een soort van slaatje kunnen maken en in het weekend op toastjes kunnen doen. We gaan idd. voor een 2de kindje. Ik was al een poosje met de pil gestopt maar vriend was nog niet voor het idee te porren. ik wist wel dat hij ooit zou 'zwichten' en wanneer het moment zou komen, dan was ik alvast ontpilt stiekem een beetje gemeen van mij he alhoewel ik er altijd open en eerlijk over ben geweest. die opmerking van je man slaat echt werkelijk kant nog wal vind ik. Jammer dat hij er zo over denkt
Wie weet hoeveel punten een tortilla wrap is? Kan het niet vinden in mijn boodschappengids..... Alleen het deeg gedeelte, de vulling heb ik zelf samen gesteld.
Tortillia/wrap1 kleine, 45g2pTortillia/wrap1 grote, 65g3p bron: http://www.wijvallenaf.nl/Propoints/Punten-T.html
Net ff geprobeerd een aantal punten uit te rekenen via die site van producten die niet in mijn gids staan, maar ik krijg als antwoord NaN iemand een idee waarom die niks uitrekend?
Geen idee. Ik ken de site niet..Als je nog wat wil weten kan ik het wel op de ww site voor je opzoeken? Tja dat kind gedoe ik hier echt een big issue.. Ik heb één kindje. En hij heeft er al twee van een eerdere relatie. Dus het zou zijn vierde worden. Hij wil gewoon niet. Ik kan er echt niet mee leven het hierbij te laten. Ik vind het zo geweldig om mama te zijn en geniet er zo van. Dat is echt geen optie!!.
Ik had een waldkornbol gegeten van de c1000 ik dacht dat dat mooi gezond was.. is het ding toch 9 punten!!! Vond het nogal wat zeg!. En volgens de berekening is braadstomen vis dille/citroen maar 0 punnten. Kan iemand dat nog eens voor mij checken??
hallo dames, Ik moet ongeveer 20 kilo afvallen. En ik wil de ww proberen. Maar moet ik dan lid zijn bij ww zelf of kan ik ook zonder hun hulp gaan dieten?? groetjes Nazli
Ik kom op 4 punten incl. 200gr vis. @nazli ik zou het programma online volgen. Je kan het ook zonder doen geloof ik maar weet niet waar of hoe.
ik heb gisteren na het sporten 3 toast gegeten met: kalkoenfilet, surimi-yogonaise en geitenkaas. ik ben sinds vorige week vrijdag 400gr. afgevallen. dat is eigenlijk verwaarloosbaar. Dat geeft niet, ik ben namelijk het hele weekend bij mijn ouders geweest in B. en dan weet je het wel weer. Mijn mama heeft allemaal lekker eten gekookt