@ essie... Echt lief van je.. Die collega die er zo veel af heeft. heeft ze dat via ww gedaan of icm zumba??? Ik wil dat echt wat vaker doen dan gaat het vast beter.. En ja je hebt gelijk. Ik moet ook gewoon geen lekkere dingen meer kopen. Of nou ja gezondere keuzes maken. pff gelukkig weer een nieuwe dag vandaag!!.
Joyce de beste tips om je te motiveren zijn al genoemd en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. En lekker van je afschrijven als je in een dipje denk te komen. Lekker hier op het forum! Succes meid je kan het!!!!!!
Zij deed het met het ww thuispakket ( die heb ik nu ook ) en daarbij wel veel sporten ja... Dat moet ik nu ook nog op gaan pakken, loop veel op mn werk, maar daar houd t ook wel op... En dat terwijl ik een abbo op de sportschool heb lopen.... Vandaag een beter dagje gehad?
die bedoel ik niet echt. Ik ben meer op zoek naar droge maiskorrels waarvan ik zelf popcorn kan maken
Die liggen of bij het chipsvak.. En vandaag bij de c1000 zag ik ze liggen naast de weegschaal bij de groente en fruit samen met nog meer gedroogde dingen.. Yaaahoeee vandaag een veel betere dag gehad. Heb me goed aan de punten gehouden. En dat terwijl we frietjes aten heb ik me prima aan de afgemeten hoeveelheden gehouden. Van het extra bewegen is niet veel terecht gekomen. Maar als ik de punten maar in bedwang heb. Als het dan weer mooi weer word dan ga ik lekker weer buiten wandelen.. Bedankt dames.. Ik had echt neigingen om het bijltje erbij neer te gooien..
Ook al heb je een keer een slechte dag(en) schrijf dan in ieder geval toch op hoeveel points je gegeten heb! Zo ben je er toch nog mee bezig en ben je je bewust van wat je eet. Was een tip van m'n coach toen der tijd. Gewoon in het punten-tellen-ritme blijven. Ik heb honger... Heb helaas niets in huis voor 0 punten. Morgen boodschappen doen.
Kan thee zetten en een paar glazen drinken met een fruit smaakje.. Ben je zo je honger gevoel kwijt... (tenminste bij mij... )
gatsie rauwe bloemkool. Ik wist niet eens dat je dat kon eten!!!. ik ga zo naar mijn bed. Zit ook op het puntje van mijn stoel om wat te eten te halen. Dus kan ik beter op mijn bed liggen. Man is toch niet thuis Fijne avond dames.. Enne eet smakelijk lies
hahaha ik eet wel vaker rauwe dingen en selderstokken vreten sommige mensen ook. Nou, dát snap ik niet, bleh
Rauwe bloemkool lijkt mij ook niet wat ...hahaha! Heb een glas cola light genomen. Soms ga ik ook gewoon naar bed als ik honger heb maar m'n meisje moet over ca. 2 uur nog een fles.
IWV schattig he.. Vond dat altijd zo'n fijn intiem moment die laatste fles.. Hier is het goedgegaan vandaag. Ruim binnen mijn punten. En ben begonnen met het start to run van evy. Heb de eerste les erop zitten. Ik dacht dat ik doodging maar goed.. Heb weer wat punten verdiend en het is de eerste stap naar bewegen!!. Hoe gaat ie bij jullie deze week? Trouwens selderijstengel met iets kaas achtigs is wel erg lekker hoor
Joyce TOP dat je vandaag zo goed bezig bent! Ik geef bijna altijd de fles...ik vind de fles die ze Snachts krijgt best bijzonder. Saampjes midden in de nacht. Al kan ik ook niet wachten tot ze straks doorslaapt. Hihihi. Ik ben in m'n 1e week WW 0,5 kg afgevallen.
Hey meiden ik doe vanaf maandag met jullie mee. Ik had het al een week gedaan en ton sloeg ik weer aan het vreten haha. Maar maandag dus weer strak. Er moet ongeveer 35 kilo af dus heb een lange weg te gaan.
@muppet.. Welkom.. Een lange weg te gaan.. Maar alle beetjes helpen. Het gaat hier niet snel maar als het eraf is blijft het er ook af.. En heb zelf ervaren dat het wel fijn is om hier even van je af te kunnen schrijven.. @ de rest... AUWWWWWWWWWWWWWWWw spierpijn
Joyce hoe gaat het nu met de spierpijn? Denk maar dat het voor een goed doel is. Weet iemand hoe je je schuine buikspieren kan trainen? En wanneer mag je alles weer trainen na een bevalling?
Ik zou t niet te snel doen.. Een collega van mij heeft dat wel gedaan en daardoor een navelbreuk gekregen..
Trainen? Wat is dat? Kun je dat eten? Daar doe ik niet aan mee hoor. Ik heb schoonmaakhuisjes en ik doe alles op de fiets dat vind ik genoeg. Ik heb geen puf voor meer, maar respect voor degene die het wel doen! Ik twijfel of ik morgen al meedoe of dinsdag. We hebben namelijk een hoop ijsjes en met dit weer is dat erg lekker! Maar dat zijn natuurlijk smoesjes. Je kunt de ijsjes ook in het menu passen...