Weightwatchers club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pruts27, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik doe ook weer mee meiden.
    Ben er een weekje tussenuit geweest naar Zeeland en zo hier en daar lekker gesnoept.
    Thuis gelijk de draad weer opgepakt en 2 ons zwaarder dan vorige week.
    Valt te overzien dus!

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo iedereen.. Ik ben er weer..

Oeiii ik had een zwaar weekend.. Keiruzie met vriend.. En van frustratie.. Tja ik durf niet meer op de weegschaal te staan zeg maar!. Maar goed. ik ga vandaag weer met goede moed beginnen..

Ook vandaag weer een rondje hardlopen.. De spierpijn in mijn benen is over maar in mijn buik voel ik het nog.. :).. Vind ik niet erg. Dan voel je dat je het ergens voor doet he!.

Trainen van je buikspieren moet je geloof ik wel een maand of 2 mee wachten.. Wat je wel kan doen is simpele oefeningen die hingen in het ziekenhuis op de kraamkamers. Zoals plat liggen en je benen klein stukje optillen. EN gewoon zelf je buikspieren aanspannen.. Maar verders moet je nog echt even wachten hoor.

En ping. Goed dat je er weer bent!.

En over de ijsjes. Het ligt eraan wat voor ijsjes he.. Waterijsjes zijn niet zo schokkend..

Succes dames!

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik had gister weer mijn weegmomentje...
    -1,1kg. Totaal afgevallen in 3weken ww 3,9kg.
    Ben wel tevreden.. Alleen zit ik nu met opgerekte enkelbanden in de ziektewet dus kan ff niet sporten.. Helemaal niet bewegen is ook niet wat :x

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    gisteren een perenijsje gehad :) mocht wel, ik heb de voegen in de tuin schoongemaakt :p

Gisteren avond ook een work-out gehad, samen met vriend het gras bij SO gemaaid. hij zat op de grasmaaier, en ik leegde de bak telkens. daarna liep ik met de kruiwagen heen en weer. foei, wat voel ik het in mijn armen en benen.

Vanavond naar de sportschool. (heb niet veel zin met dat mooie weer).

5. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    zooo he een perenijsje jij durft :)... Super goed dat je je zo goed aan je dieet kunt houden. Ik bak er helemaal niks van. :)

gisteren een uur gefietst.. Dat was nog wel lekker met een beetje wind.. maar oh wee toen we stil gingen staan!!! Pfoe he wat een zweet..

Vandaag weer hardlopen!. Heb er zin in!!.

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    nou zo goed gaat het niet hoor :p ik ga telkens de fout in met snoepen 's avonds en tussendoortjes overdag :)

7. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Shocking!!! ik vond ons terug op de tweede pagina!!!! oei.....

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Zo heb gisteravond weer hardgelopen. Maar had ook wel taart gegeten. Dat was iets minder goed.. Maar goed. Vind het dan wel goed van mezelf dat ik toch nog even ga lopen.
    Maar wat valt dat tegen zeg. Met een minuut hardlopen voel ik me al dood.. :)

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik ben er nog hoor!
    Heb alleen al een paar dagen niet echt aan de WW gedaan.
    Ga het weer proberen op te pakken.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Goed, poging 890! Vorige week wilde ik beginnen en dat ging niet. Nu zit er nog meer kilo aan dus morgen begin ik echt! (hoop ik)

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    na afgevallen te zijn met camebridge(shakes)
    ga ik nu op gewicht blijven en mijn laatste paar kilos door elke week naar ww toe te gaan
    met shakes viel ik lekker snel af en dat zetje had ik wel eventjes nodig
    maar nu een normaal eetpatroon aanhouden en ik denk dat ww erg in de buurt komt van normaal eten
    van alles wat maar wel met mate

12. Tese

Tese Niet meer actief

Nou Mirell, het ziet er naaruit dat wij elkaar gaan steunen! M'n eerste dagje is me weer meegevallen. Ik neem in de ochtend wel een Cambridge shake want die had ik nog over.

13. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Zo ik ben er ook weer. Was even druk met andere dingen. Heb zelf de ww verwaarloosd.. Moet nu toch echt weer.. Dus vandaag weer met goede moed beginnen :).. Succes dames. En welkom mirell..

14. Tese

Tese Niet meer actief

Hmm niet echt een actief topic he...

Hier gaat het allemaal goed. Mar ja de eerste week gaat mij vaak goed af haha dus hopen dat het goed blijft gaan

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hahahha grappig ik heb mijn laatste soepje genomen

16. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Het was wel een actief topic.. Ik had er ook wel veel aan maar iedereen is afgehaakt!! Wel jamme rhoor... Maar ik wil wel weer verderkletsen met jullie.

Heb de afgelopen twee weken echt een potje gemaakt van mijn ww.. Maar ga morgen weer officieel beginnen!!! hoop dat 't nu goed gaat!!

17. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik wil me ook graag toevoegen aan dit clubje :D.. Ongeveer zo'n 5 jaar geleden voor het eerst aan WW gedaan en daar toen ruim 17 kilo mee afgevallen. In de loop der jaren is het er weer bij gekomen, en na verschillende andere diƫten toch maar weer beginnen met WW.

A.s. donderdag begint de cursus weer bij mij in de buurt dus ga ik daar eens heen. Zolang ik niet zwanger ben, wil ik graag wat kilootjes kwijt.

Groetjes,
    Naatje

18. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ook ik ben vandaag weer begonnen en zou graag meekletsen!
    Ik ben inmiddels 20 kilo kwijt en ik moet er nu nog 20!! :) Ben vandaag gestopt met roken en ik ben begonnen met de WW... en dit keer... GAAT HET ME LUKKEN!! :D

succes iedereen!

Groetjes!

19. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen iedereen!

Ik heb besloten om nu nog niet met WW te beginnen... Vrijdag de 19e gaan we 3 weken met vakantie en dan wil ik wel optimaal genieten :D Na onze vakantie kunnen we ook vrij snel over in ons eigen huissie en een paar minuten van ons huissie is de WW-cursus. Dus na onze vakantie ga ik volop aan de slag. Het is me al een keer eerder gelukt (verloor toen 17 kilo) en nu gaat het me ook weer lukken! Tenzij blijkt dat ik zwanger ben ;) haha!

Succes iedereen die bezig is met WW!

Groetjes,
    Naatje

20. Tese

Tese Niet meer actief

Nou van mij dan ook maar weer een berichtje! Zie onderschrift, het afvallen gaat heel erg goed hier en ik heb er totaal geen moeite mee! Ik mag nu 33 punten, het is te doen en je word creatief. Het is een kwestie van keuzes maken.
    Manlief doet inmiddels ook mee en heeft ook totaal geen moeite. Dit ook omdat hij 56 (!) punten mag! Niet normaal meer eigenlijk maar hij valt wel af.

Deel Deze Pagina