Weightwatchers club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pruts27, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik zou juist als ik jou was wat tussendoor nemen, zo verdeel je de dag beter en kun je het op langer termijn volhouden. En je hebt ook genoeg gezonde tussendoortjes..ik eet graag bijv. snelle jelle ontbijtkoek minder suiker. zo (grote voorgepakte reep) kost 3 punten. Je mag best een koekje op een dag, maar plan het in of gebruik je extra propoints ervoor. die extra propoints mogen gewoon op. volgens mij mag 10% van je dagtotaal koek/snoep zijn ;) als je het gewoon goed doet, dan val je als het goed is (zelfs met je extra propoints als die op zijn) 1 kilo per week af. Ik gebruik in principe die extra propoints ook niet, maar dat komt omdat ik heeeel veel punten heb, in het begin had ik echt moeite met die op te maken ;) maar nu niet meer ;)
    Vanmorgen gewerkt, en ga nu effe wat lunchen :) gebakken ei denk ik maar :) en vanmiddag naar de stad :)

succes vandaag xxx

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Hey dames!

Vandaag was weer mijn weegmoment. Deze week 1,4 kg afgevallen :)

Vandaag alleen wel schandalig over mijn punten heen gegaan, was winkelen in de stad en heb vanmiddag met mijn broertje bij de McDonalds gegeten. Wow, wat zijn dat veel punten :$:) Morgen er weer streng tegenaan!

Ga nu nog even het huis doen, even wat extra punten verdienen ;)

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    dagmenu vandaag 27-05-2011

ochtend:
    2x boterham 4p
    1x appelstroop+boter 3p
    magere vruchtenyogurtje 3p

tussendoor:
    evergreen 1p

middag:
    2x boterham 4p
    1x appelstroop met boter 3p
    glas optimel 1p

tussendoor:
    niks

avond:
    sla met slasaus en een ei + een hamburger en arla kwark vruchten
    19p

tussendoor:
    evergreen 1p

totaal 39 punten maar ik neem nog een glas cola straks ..

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @ Elena: Super hé 1.4 kg!

Even snel mijn menu voor vandaag:
    O: 2 boterhammen met halvarine, 30+ kaas, vruchtenhagel, sinaasappelsap = 9,5 pp
    T: Peer
    L: 2 boterhammen met halvarine, 30+ kaas = 6,5 pp
    T: Appel & 3 rijswafels = 2 pp
    D: 2 krentebollen met halvarine, 30+ kaas = 11,5 pp
    T: Ontbijtkoek = 4 pp
    Drinken: Thee, water, koffie = 0 pp
    Activiteit: 60 min. wandelen = +3 pp
    Totaal: 33,5 pp (excl. verdiende actieve pp)

Morgen ga ik lekker een pistoletje met filet american eten als lunch :). Heb ik erg zin in en het zijn helemaal niet zoveel punten. We hebben ook de hond van mijn ouders een nachtje te logeren, dus beweging komt wel goed :D. Goed (gezond) weekend allemaal!

5. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Morgen weer mijn weegmoment. Vanochtend nog steeds 91. dus deze week 2 kg afgevallen. Dus al met al niet verkeerd deze week. Vanochtend heel fout in mijn slechte gewoonte vervallen ipv een koekje eten s ochtends een taartpunt :$:( dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk. Dus de rest van de dag maar even kalm aan doen.. Sjonge wat ben ik toch een sukkel..

Hoop dat ie volgende week beter gaat... Er was iemand die vol overgave vertelde over haar pisoletje filet.!!! Geniet ervan meid!!.

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Jeuj... vandaag ingevuld dat ik twee kg ben afgevallen. Mijn puntentotaal is veranderd.. Dus nu nog 36 punten. En 49 vrije punten!.

7. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Kampen
    Net gewogen 75.4kg :(, maar 0.6kg eraf en dat terwijl ik echt niet snoep en meer beweeg grrrr.
    Nu lekker een stuk lopen met mijn honden, anders ga ik snoepen :).

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    joycje wat goed! :) gaat lekker dus! :)
    Pruts, al is het een halve kilo, tis toch wat! al beetjes helpen ;) maar snap dat het frustrerend is :)

Ik had gisteren ook mijn weegmoment, en ik ben nu 1.2 kwijt deze week :) (en dat met niet super streng zijn) dus ben wel weer blij :D we zitten weer op de goeie weg!

Ga zo maar eens ontbijten, effe bedenken wat het gaat worden ;)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik en deze week 1.1 kilo afgevallen en heb gisteren wat patatjes gehad:p:p

op naar weer zo goede week hihi

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Jeujj!!!!!!!!!!!! goed gedaan meiden. We zijn op de goede weg..
    @ pruts ook een halve kg is wat eraf. En nu zijn sommige meer afgevallen maar kan ook dat het de volgende keer weer minder is..

Nou hier niet zo'n goed middageten gehad. Met wat vrienden gegeten en dan is 't toch lastig hoor!!.

Vanavond maar weer wat kalmer aan doen!.

11. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ohhh bah wat heb ik toch de balen van!!! Daar word je toch gek van. Heb ik vanavond weer vette friet zitten te eten!!! Echt zo niet cool. Waarom kan ik me er de afgelopen twee dagen toch voor geen meter aan houden.. Kan iemand me met een stuk hout op 't hoofd slaan?? please!

12. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Kampen
    @Meiden die zijn afgevallen: Wat goed van jullie! Vooral zo doorgaan super :)!

@De snoeperds onder ons ;): Kop op morgen weer met frisse moed er tegen aan. Misschien een idee om te zeggen dat je van het weekend eens iets echt lekkers mag eten als je vanaf nu je aan je schema houd? Ik heb mezelf een lekker wit zoet wijntje beloofd van het weekend :D. Ik kwam er net achter dat een raketje of Festini peer/aardbei maar 1 punt is. Had ik dat vandaag maar geweten :).

@Activiteiten: Heb me net aangemeld voor de avond4daagse volgende week. Ga samen met mijn schoonzus de 10 km doen. Over goede voornemens gesproken ;).

@Menu vandaag:
    O: Brinta + sinaasappelsap = 6 pp
    T: Peer = 0 pp
    L: 2 boterhammen met halvarine en appelstroop = 6,5 pp
    D: Gebakken aardappelen / doperwten en worteltjes / kipburger / magere vruchtenyoghurt = 19,5 pp
    Drinken: Water / thee / koffie = 0 pp
    Activiteit: 45 min. wandelen = + 2 pp
    Totaal: 32 pp (excl. activiteit)

13. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Goeiemorgen dames. Hier weer een frisse start.
    Hebben jullie dat ook dat wanneer je je minder lekker in je vel voelt je eetpatroon gruwelijk veranderd??

Vanochtend een maisbol gehad met magere ham.

Trouwen die vleeswaren bij de hema zijn echt wel gruwelijk goedkoop he!!.

NOu ben benieuwd hoe het jullie vergaat vandaag!

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Hey dames!

Hier de laatste paar dagen totaal niet aan mijn dieet gehouden :x Moet er wel bij zeggen dat we het onwijs druk hebben gehad. We kregen nieuwe meubels dus de oude moesten eruit en de nieuwe erin en alles opbergen, schoonmaken ed. Had geen zin meer om te koken dus we hebben 2 dagen besteld :) We zijn nu zo goed als klaar dus vandaag weer braaf de keuken in en aan me dieet houden.

Voor alle meiden die het moeilijk hebben; SCHOP! Jullie kunnen het!

15. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Kom dames we moeten een beetje meer kletsen. Ik ga het zeker niet redden zonder jullie hulp... Gisteren best een goede dag gehad. Alleen s avonds wat nootjes gehad maar heel weinig.. Dus was trots op mezelf.

Ik had mezelf aangewent veel cherry tomaatjes en komkommers te eten maar dat is er nu even uit. Wat zouden jullie eten ter vervanging.

En ik heb gisteren mijn bakfiets gekregen dus nu maar fietsen geblazen! jippie!!!!!!!!!!!

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Joyce; Als vervanging kan je paprika reepjes eten of wortelreepjes. Of gewoon lekker een geschild appeltje eventueel met wat kaneel. Ik eet ook graag bleekselderij.
    Ah leuk een bakfiets! Kunnen jullie een beetje lekker fietsen in jullie omgeving?

@Hier; Gisteren alsnog druk geweest dus slecht aan me menu kunnen houden. Ach ja beschouw deze week dan maar als een verloren week. Ga namelijk vanavond shoarma eten bij mijn moeder en donderdag bbqen. Vrijdag begint voor mij een nieuwe week dus dan geef ik mezelf 3 schoppen en moet ik het gewoon weer proberen! Zal me overdag wel gaan gedragen om de schade wat te beperken ;)

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik stel me (weer) even voor hier.

Ik ben wendy, 24 jaar en getrouwd met richard 30 jaar. We zijn al 3,5 jaar een gelukkig stel. ik ben 2 jaar geleden bijna 20 kg afgevallen en was super trots.
    Daarna gestopt met de pil in de veronderstelling snel zwanger te raken, maar niets was minder waar.. ik werd niet ongesteld, na een paar maanden aanrommelen kwam ik bij de gyn en moest ik aan de hormonen... die na 3 maanden niet aansloegen. In de 3e maand is hubbie getest en wat blijkt.. geen zaadcellen.. we sloegen ineens een andere weg in.. hij zat ineens in de mmm ipv ik... zo raar! uiteindelijk is het onverklaarbaar zijn onvruchtbaarheid en hebben we gekozen voor een donor. Hiervoor heb ik 3 maanden hormonen moeten spuiten.. en hup daar kwamen weer kg's bij...We zijn inmiddels bijna 2 jaar bezig voor een kindje, maar na 3 inseminaties is er weer een afwijking bij mij ontdekt ( wanneer stopt het toch eens) waarvoor ik voor een baarmoederfoto moet, wat pas in sept kan..d e vraag is nu of ik een kindje wel gezond op de wereld kan zetten, ik maak kans op vroegeboortes en heb een verhoogd risico op miskramen..

Dus mijn doel 10 kg of meer afvallen voor sept! Ik ben door de hormonen helaas 20+ kg aangekomen in 1,5 jaar en ik wil er zoveel mogelijk vanaf hebben om misschien wel zonder hormonen zwanger te mogen raken!

Ik heb eerder sonja bakker gedaan, het fijne eraan vond ik toch wel dat het er snel afging, keerpunt.. het is een crash dieet waardoor je heel snel heel veel aankomt.
    Ik heb wel echt een dieet nodig waarbij je 'weekmenu's ' hebt.. want anders doe ik het niet. Ik werk onregelmatig en bewegen heb ik op t moment niet veel energie voor ( al weet ik dat je er energie mee krijgt) ik ben gewoon uitgeput door de hele medische molen.

Dus meiden kunnen jullie mij helpen? Ik heb ergens een boodschappenboekje van weight watchers... maar volgens mij gaat er veel tijd in zitten om te tellen wat je daadwerkelijk eet?

liefs

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Hier afgelopen week ook maar weinig afgevallen. 0,3kg. Maar wel 2 cm in de heup en borstomvang.
    Ik heb afgelopen week mijn spiraal laten verwijderen vanwege vele bijwerkingen en hoop dat als die hormonen mijn lijf een beetje uit zijn, ik nu eindelijk eens écht de kilo's kwijt raak.

Ik vind het niet moeilijk om mijn puntenaantal te halen. Mijn extra punten maak ik vaak niet op.
    Beweeg er ook nog redelijk wat bij dus het zal er toch een keertje af moeten gaan;)

Ik eet trouwens nog gewoon komkommer(geschild weliswaar)
    of koop een zakje met worteltjes, stukjes bloemkool, tomaatjes dat soort dingen.
    Ik zet het op het aanrecht en het voorkomt dat ik andere dingen ga snacken;)

@ wendy ik zou als ik jouw as de gratis week online proberen.
    Bevalt het je niet, stop er dan op tijd mee.
    Het prettige aan dit dieet is dat je zelf kan bepalen wat je eet.
    Mijn dagmenu ziet er ongeveer zo uit:

O;250cc halfvolle yoghurt met een appel er door + 1 boterham met mager beleg
    T: stuk fruit/ rauwkost
    L: 3 boterhammen met mager beleg, of salade met kipfilet of tonijn met 2 boterhammen.
    T: rijstwafel(2) of cracotte(2) met pindakaas(tip van diëtiste)
    D; ca 100 gram vlees/cis, 100-150 gram aardappel/pasta/rijst, 200 gram groente

Ik ben geen avondeter, dus s'avonds eigenlijk niets.

19. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    @wendy... Hoi hoi. Welkom hier!!.
    Wat een verhaal zeg. Erg heftig.. Vind het knap dat je moed blijft houden!.
    Het valt mee hoeveel tijd het bijhouden van je punten is. Ik doe hier s ochtends zo'n beetje mijn dagschema invullen. Dan weet ik hoeveel punten ik over heb. En vul door de dag heen af en toe wat in. Dat is niet zo'n punt aangezien we laptop hebben die meestal wel aan staat..

@elena. Ben jij lid van de ww???

En pingu.. Wel knap dat je toch in omvang bent afgevallen want daar gaat het uiteindelijk om toch. Dat we als pussycat dolls door het leven kunnen straks ;)..

Ik ga hier een zware avond tegemoet we gaan poffertjes eten en eigenlijk wil ik met stiefzoon een ijsje gaan eten. Yoghurtijs is niet zoveel punten.. En ik ga wel op de fiets dus misschien scheelt dat nog wat!!.

Nou succes vandaag dames!!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo er is aardig wat gesproken gezelligggg::D:D:D
    hier gaat het wel goed maar pffffff heb soms echt zin om te snoepen maar doe het niet

Deel Deze Pagina