@Elena22: Alles weer van kant in je huis? @joycje: Wat voor bakfiets heb jij gekocht? Wij hebben een Babboe Big. Erg gezellig en handig met de boodschappen. @wendyenrichard: Poeh wat een verhaal zeg! Wij zijn nu ook alweer een jaar bezig voor een 2e, maar ja wij hebben in ieder geval al 1tje rondhuppelen. Hoop dat met afvallen je zonder hormonen snel zwanger bent! @pinguin: Ik was ook maar iets afgevallen, maar gaan vrolijk verder. Misschien moeten onze lichamen nog even wennen aan het nieuwe eetpatroon. Wel lekker dat je in omvang bent afgevallen. @flowertje: Goed zeg van je dat je het snoepen kunt laten! @hier: Hier gaat het prima. Hou me een beetje aan hetzelfde dagmenu, dus weet wat de punten ong. zijn. Morgen lekker pannekoeken en overmorgen Chicken Tonight Hawaï. Ben benieuwd of zondag er iets meer af is als afgelopen week. In ieder geval volgende week de avond4daagse lopen .
@ pruts Ik heb eentje van bakfietsweb. Een electrische trapondersteund omdat ik anders niet kan fietsen. Maar hij is geweldig. Op pijn op mijn kont na .. Vandaag gaan we naar de leemkuil.. Ravotten met de drie kinders.. Dat is ook vast een activiteit. .. Ik heb zo'n vermoeden dat er bij mij deze week ook niks af is!. Wel stom zeg!. Slikken jullie buiten de ww ook nog pillen erbij om af te vallen? Ik heb één of ander chinees troepje.. In de hoop dat dat wil helpen. Het is een natuurlijk middel. Nou dames veel plezier vandaag met hemelvaart!.
Dan woon je hier dichtbij . Wij gaan af en toe met de honden naar de leemkuil. Daar kunnen ze lekker door het bos rennen (als er geen mountainbikers ons pad kruizen). Ik slik geen pillen (behalve foliumzuur), omdat we ook graag zwanger willen worden . Vandaag niet zo goed aan het dieet gehouden. Tussen de middag pannenkoeken gebakken en wat over was 's avonds opgegeten . Wel heb ik net 45 min. op de WII fit gestaan als compensatie. We waren vanmiddag naar vliegveld Teuge gegaan. Patrick vind alles wat vliegt en alles met sirenes fantastisch. Nou hij werd op zijn wenken bediend, want er ging een vliegtuig tegen de grond, dus politie, brandweer, ambulance, traumaheli alles erop en eraan. Laatste nieuws was dat de piloot zwaargewond is afgevoerd (ambulance kwam ons achterop). Wel schrikken hoor als je zo'n vliegtuigje zo uit de lucht ziet vallen.
Oh jeetje dat is erg zeg. Dus patrick had wel een beetje leedvermaak.. Maar goed. Mike vind het ook heel boeiend wanneer er een sirene afgaat.. En als hij tegenwoordig een vliegtuig hoort wijst ie naar boven en zegt ie!!! Tractor!!! Hebben jullie ook dat je nu wat beter oplet wat je je kindje voorschotelt? Ik probeer er echt wel op te letten en voor het hele gezin wat gezonder te zijn. Gisteren op de weegschaal gestaan en s avonds woog ik 90,5 met kleren aan!!!! Jeuj.... Vertel er maar niet bij dat ik daarna gebbq et heb.. maar goed. Nog even volhouden tot zondag en dan weer een weegdag... Het valt me niet tegen dat ik toch iets afgevallen ben, want voor mijn gevoel was deze week niet heel best.. Maar goed! Succes vandaag meiden.
hoihoi, kom ook weer effe invallen, was druk de laatste dagen pfff ook lastig omdan aan je dieet te houden maar goed, zondag is mijn weeg moment maar vanmorgen was er al een half kilo af dus dat gaat de goeie kant op. en morgen bbqen leuk maar niet zo heel geod dus wendy leuk dat je mee komt kletsen en idd wat een verhaal! hoe gaat verder meiden? ik vind het wel lastig met gijs mee laten eten omdat light producten niet zo goed zijn toch voor een kind..dus alles dubbel. maar ja hij wil alles wat ik ook heb
@ chil daar heb je gelijk in ja.. Maar mike vind bijv een koekje op zijn tijd ook erg lekker en als ik het hem dan geef voelt dat toch een beetje gek omdat ik weet dat 't allemaal vol calorieen zit. Hier ook twee dagen achter elkaar gebbqt. Dus ik ben benieuwd. Heb me wel aardig aan gehouden. Maar goed. Gisteren ook gewinkeld en de hele dag gelopen dus ik hoop maar dat dat iets compenseert. Vandaag gaan we zwemmen. Dat word dan de hele dag in het water dan vliegen de kg's er vast af!
@Wendy; Welkom! Jeetje wat een verhaal zeg. Ik zal voor je duimen dat je voor september de nodige kilo's kwijt bent! Ik heb vorig jaar ook SB gedaan, ging goed tot ik zwanger was, toen gestopt en nu dus WW maar gebruik nog wel de recepten van SB zo nu en dan Bij WW online kan je ook een menu vinden misschien je eens aanmelden voor de gratis week? @Joycje; Ja ik ben lid van WW @Chilleke; Moeilijk he als je druk bent Mijn probleem is dat ik dan vergeet te eten en op een later moment slecht eten ga eten Heb jij dat ook? @Hier; Huisje is bijna aan kant, morgen de laatste dingen ophangen en de grote lamp verplaatsen en dan zijn we eindelijk klaar Afgelopen week was een ramp wat betreft afvallen +0,6 kg :x (Wat wil je met een keer McDonald's, Bbq en 2 keer bestellen!) Deze week ga ik er weer flink tegenaan! Oh moet nu gaan me kleine man wordt wakker! Succes meiden deze week en we kunnen het!!!
Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer? Als het goed is komt de TNT straks mijn bestelde tankini brengen. Kan ik nog lekker even een beetje bruin worden vandaag. Manlief is de nieuwe tuinset in mekaar aan het zetten, dus kunnen straks lekker in de tuin zitten. Straks lekker een ijsje (Festini is nl. maar 1 punt ). Vanavond gezelli bbq-en met z'n drietjes. Ga voor 3 stuks vlees en een gevulde paprika (gevuld met rijst). Ben ik wel wat extra punten kwijt, maar dat compenseren we morgen wel met de broccoli. Wisten jullie trouwens dat Crystal Clear ook onbeperkt gedronken mag worden! Vind het wel een lekkere afwisseling dan alleen maar thee en water. Lust ook graag zoete witte wijn, maar één glas is al 4 punten . Ga even kijken of ik hubbie wat te drinken kan brengen en dan lekker in de zon!
We mogen toch ook onbeperkt cola light?? Is wel niet zo goed. Maar dat water drinken vind ik zo'n verschrikking.. Hier durf ik niet echt op de weegschaal te gaan staan. Maar heb voor mezelf deze reis iets anders gehaald dan pizza.. Heb zelf een donker bruin broodje met een beetje rosbief en een ei. HOe zit het met jullie met de verzadigende voedingsmiddelen. Let je daarop dat je er genoeg van gebruikt en merk je het als je ze niet eet door dan bijv. slechte trek te krijgen?? Pffff ik hoop dat ik er wat af heb deze week... En er was iemand met d'r zoontje naar teuge geweest... Dat was niet goed afgelopen he!! Brrrr. succes meiden!!
Even snel: vandaag weegmoment... 0,8kg afgevallen, dus in twee weken nu 1,4kg afgevallen . Er hadden vandaag meer dames weegmoment toch? En???
Ik durf het niet eens te zeggen.. Ik ben gelijk gebleven.. Bah eerder deze week gewogen toen was er wel wat af. Maar nu was het gelijk. Maar ja twee dagen bbq gehad.. Dat is niet echt goed he!. Maar goed vol frisse moed op naar de volgende week!
Ik ben ook weer gelijk gebleven in gewicht maar gek genoeg val ik wel in omvang af. Moet ook wel zeggen dat ik 2 x een bbq heb gehad deze week. Vandaag weer met frisse moed er tegen aan Zometeen lekker een uurtje bodysteppen.
elena ja dat heb ik ook...meestal eet ik te weinig heb savonds veel punten over, dan moet ik alles nog bij eten...meestal met crackers balen dat er wwat aan is, kom op meid!!! pruts ga morgen festinis halen oooh crystal clear ook, nu moet ik echt naar de winkel hahaha was de bbq lekker? joyce ik maak daar altijd wel graag gebruik van... vind rijst gekookt met kippenbouillon blokje erg lekker en dan is het fijnd at je er niets zo op heoft te letten. pruts. woooow wat goed joyceje balen, maar niets aan te doen! pinquin idd, nieuwe kansen in de ww nieuwsbrief stonden ook gezonde bbq gerechten heb manlief zijn vaderdagcadeau al besteld een nieuwe bbq mijn gewicht...ben in ontkenning maar vind het ook niet gek met friet/pizza en bbq morgen weer met frisse moed er tegen aan. nu zo lekker naar bed!slaap lekker!
goedemorgen dames. Wat ik me nog afvroeg heeft iemand van jullie toevallig iets besteld uit die online winkel van ww. Dus bijv. de chocolade ofzo? ik vraag me dan ook af of dat wel lekker is of eigenlijk niet te eten.. PFff gisteravond weer een rotavond. Mijn man ging weg nadat ie twee minuten thuis was om zijn eten naar binnen te proppen en toen moest hij weer aan het werk. En had er zo de balen van dat ik me eigenlijk het liefst zo weer vol wilde proppen, en daar dan vervolgens de hele avond aan denken. Echt kei iritant.. die bbq link ga ik zo maar eens bekijken. Gisteren kipfilet gevuld met light brie en ontbijtspek gegeten.. Heerlijk is dat toch! Ik hou niet zo van aardappels dus die kan ik wel regelmatig overslaan. Zijn er meer die dat doen? En ik denk dat ik ook maar eens zo'n huishoudweegschaaltje moet gaan kopen zodat ik alles eens goed kan bijhouden wat ik eet. Nu eet je misschien toch meer dan eigenlijk de bedoeling is.. Nou dames weer veel succes.. Blij dat jullie weer schrijven dan lees is dat ik niet de enige ben die aan het worstelen is..