joycje nee ik heb nog nooit iets besteld..heb ook geen idee of het lekker is ik heb ook een keukenweegschaal, het scheelt je soms punten.. want boterhammen wegen nog al verschillend. en da kan je gauw al punten schelen/kosten ik ben wel echt een brood eter en zou ook niet zonder kunnen moet ik zeggen balen van je avond...die avonden ken ik helaas ook....thuis komen om te eten, geeft een kus en hup weg is hij maar kipfilet met light brie en bacon, hoeveel punten was dat wel niet, en...hoe maak je het pfff ga zo maar eens ontbijten.... effe bedenken wat ik op brood ga eten. weten jullie trouwens dat honing/appelstroop/vruchtenhagel en zo maar heel weinig punten zijn. dus als je echt zoete trek heb fijne dag iedereen!
Haai meiden vraagje he ik heb een week lang gratis ww geprobeerd online en optijd weer afgezegd hebben ze gewoon 14,95 van me bank gehaald beetje aso want heb alles optojd en goed gedaan.. Ik geb ze gemaikd maar nog niks terig gehad
Voor inlichtingen, klachten of aanbevelingen, bel 0900-2026060 (tarief 0,10 per min) of stuur ons een e-mail via de onderstaande links.
Hier mijn kipfilet van gisteravond was 11 punten.. Verder heb ik dan geen aardappelen gegeten alleen rauwkost.. De kipfilet snijdt je open. En doet er twee plakken brie tussen. Dan om het open stuk twee plakjes mager spek en vaststeken met een prikker.. En klaar!~!!!
Hallo dames, ik wil graag hier (stilletjes) meedoen. Ik meet 1.69 m en 81 kg en wil graag 15 kg afvallen. per week ga ik 2x 1.5 uur fitnessen. weet iemand hoeveel extra punten dat zijn? Ik lees hier mee om ideeën op te doen voor lage-punten-maaltijden ik mag 29 punten per dag en 49 extra weekpunten.
Mjummie. Eet zelf ook geen aardappelen. Vind het gewoon echt niet lekker , maar het scheelt weer punten. Als je alleen groenten en een stuk vlees eet verbruik je niet zoveel punten voor het diner. Vandaag vet over mijn punten heen. Vanmiddag 4 plakken brood meegenomen naar mijn werk i.p.v. 2 en na de 10km lopen nog chips gegeten. Had ik echt even zin in! Voor wie niet zijn dagelijkse punten haalt, hoeveel mogen jullie er dan op een dag . Ik kom bijna elke dag over mijn punten (29) en eet niets bijzonders. Iets extra's zoals plak ontbijtkoek is eigenlijk uitgesloten.
Wil je je menu eens neerzetten dan kijken we mee waarop je misschien kan bezuinigen Welkom liselot, schrijf zelf ook nog niet zo lang mee. Morgen weer actief tellen en Wii fitten. Tot morgen
pruts ik heb 30 punten en er is inderdaad weinig ruimte voor extra's. Maar daar heb je dan je extra weekpunten dan voor. Ontbijtkoek of iets dergelijks eet ik eigenlijk niet. Ik probeer veel de tussendoortjes op 0 punt te houden.(rauwkost,fruit) En anders bijv 2 cracottes(1 punt) met een heel dun laagje boter(halve punt) en een plakje kipfilet. Bij de warme maaltijd neem ik vaak nog een extra portie groente(mits deze 0 punten zijn) Ik zit gemiddeld elke dag op 30-34 punten.
mijn menu vandaag: Ontbijt: Brinta 3p melk 3p Lunch: 3 br. brood 6p boter 2p kaas 3p Diner: gebakken aard. 4p tartaar 2p broccoli 0p bechamelsaus 2p kaas 3p Tussendoor koffie thee appel peer (evt banaan) 's avonds toetje yoghurt 3p Totaal: 31p (ik mag 29p eten)
Ziet er goed uit Lieselot. Maar die Brinta eet je toch met melk neem ik aan? Want dan komen er nog wat punten bij.
haha natuurlijk, was ik vergeten. ik heb het er even bijgezet. Bij de volgende boodschappen ga ik meer kijken naar het beleg en alternatieven en zo. Nu had ik al boodschappen gedaan en het volgen van WW kwam op als poepen
@lieselot, Welkom leuk dat je mee komt lijden met ons .. Je dagmenu ziet er goed uit.. Alleen je lunch met drie boterhammen zou ik zeggen dat je daar misschien een boterham kunt vervangen door bijv twee broodjes met kaas en dan tomaat en komkommer erop. Dat zijn 0 punten maar die zijn wel verzadigend waardoor je misschien een wat voller gevoel hebt. Hier heb ik als broodbeleg ook filet american of kipfilet.. En sommigen zijn ook weg van appelstroop. Bij deze mijn menu van vandaag. Ik mag 36 punten en 49 vrije punten. Ontbijt: 2 vitalu crackers met filet en kop oploskoffie (10 punten) Tussendoor niks lunch: twee vitalu crackers met half blikje zalm uit eigen vocht en twee eieren. (die eet ik voor verzadiging) 12 punten Tussendoor niks Diner: Witlof met ham en kaas (8 punten en karbonade 4 punten) En dan heb ik nog 2 punten over.. En dat was het dan weer. En dan heb ik voor vanavond nog surimi sticks liggen mocht ik nog iets willen snacken.. Commentaar op mijn menu is zeker welkom!.
Hallo... Ik mag me hier ook melden denk ik... Ik heb het WW thuispakket besteld en ben vanaf afgelopen maandag begonnen. Ik mag 30 punten eten en heb 49 vrije week punten...
Hoi essie, Welkom hier... Hoe gaat het bij jou tot nu toe?? Kun je je een beetje houden aan de punten.. We schrijven hier allemaal hoeveel we wegen bij welke lengte, hoeveel punten we mogen eten en iets over onszelf. Misschien vind jij dit ook leuk om te doen..
Hoi dames! Ben ik weer Mijn menu vandaag; O; 2 VitaLu volkoren crackers met 2 plakjes WW kipfilet T; Koffie verkeerd met suiker L; Kaiserbroodje met 2 gekookte eitjes en komkommer (+paar druppeltjes mayo en curry) T; Hollandse nieuwe met uitjes D; Cordon blue, 200 gr groenteschotel, 6 stuks pommes duchesse T; Bakje aardbeien en een blikje cola Verder 2 liter water en een flesje Crystal Clear. Totaal 35 punten vandaag maar had wel 16 activiteiten punten. Deze week gaat het trouwens weer heel goed
jeuj!!!!!!!!!!!!!!! voor elena... Kick our asses!! hihi ik bak er weinig van.. Maar goed dat zijn we ondertussen wel gewent
Hallo, nou hier komt ie dan... Ik woog afgelopen maandag 83.2 en ben 1.67. Ik mag 30 punten hebben en dat gaat me erg goed af. Kom er nie aan zit meestal tussen de 26 en 28... Verder werk ik als verpleegkundige in het ziekenhuis, dus wandelen doe ik genoeg Ik probeer vanaf nu 2x te sporten... Groetjes...
Ik heb gister avond nog 1 bolletje nogal lange koekjes gehad en daarna 4 bospeentjes. menu vandaag: Lunch: 4x bruin brood: 8p 4 plakjes achterham: 2p (ik ga ervan uit dat dat niet meer weegt dan 50gr?) Diner: Ik eet vanavond wellicht mie vanuit de supermarkt. Ik ga weer sporten vanavond en mijn vriend haalt dan eten met Tim. Extra punten sporten: fietsen (opwarmen): 1.5p 30 min. crosstrainen: 5p ? spieroefeningen: 0p (geen idee wat ik hiervoor kan rekenen)