Hoi mensen, Heb sinds vandaag erge pijn in mijn rechterzij. Dacht eerst dat het mijn darmen was maar na 2x naar de wc zijn geweest lijkt me sterk. Het komt ook met vlagen en doet zo zeer tot overgeven toe. Straalt zelfs uit tot aan mij. Onderrug. Iemand idee wat dit kan zijn? Mijn vriend was bang voor weeen maar ben net 25weken. Plassen is gewoon normaal. Weet even niet wat dit is. Gr
Ik zou toch maar even naar de dokter gaan. Wat het ook veroorzaakt, pijn tot overgeven toe is echt niet goed! Huisartsenpost? Je verloskundige bellen?
Ik sluit me aan bij bovenstaande, misschien is het je blinde darm? Als je op je tenen gaat staan en je op je hakken laat vallen doet het dan extra veel pijn? Even langs de huisartsenpost of je vk bellen of beide
Ik zou zeker even contact opnemen met de huisarts.. Klachten kunnen ook passen bij zwangerschapsvergiftiging.. Beterschap!
Kan idd nierstuwing zijn. Ik had het een paar weken geleden ook heel erg, maar bleek bij mij gelukkig niet meer dan een gevolg van de griep te zijn (veel hoesten en op bed gelegen). Was er met een paar dagen weer vanaf, maar heb ook huilend in bed gelegen. Ook bij de huisartsenpost geweest. Ik heb toen e.e.a. gelezen over nierstuwing en daar leek dit heel erg op.
Idd misschien je nieren wel heb ik ook last van gehad en wat had ik een pijn zeg! Zou contact opnemen met je huisarts.
Dank voor jullie reacties. Ben nu opgenomen in het ziekenhuis. Ze denken nierstuwing maar krijg morgen verdere onderzoek daarnaar.