goeieavond dames, Ik zou mezelf graag willen omscholen. Nu loop ik al een tijdje met het idee om spw3 te gaan doen zodat ik in een kinderdagverblijf kan gaan werken. Zou ik die opleiding kunnen doen met een mavo-D diploma? En kan die opleiding gedaan worden in de avonduurtjes ofzo? Ik ben zelf 28 en zie mezelf niet zo gauw tussen de studenten zitten. Zijn er hier misschien dames die ook in die sector werken die me hier iets meer over kunnen vertellen? Ik zie op internet namelijk eventjes door de bomen het bos niet meer, bovendien lees/hoor ik het liever van 'ervaringsdeskundigen', om het zo maar eens eventjes te zeggen.
Volgens mij kan dat wel,ik heb zelf Mavo-D en kan met MBO 4 beginnen als ik wil. Ik ga zelf volgende maand volwassen onderwijs doen.Heb je op de site van NCOI gekeken?
hartstikke bedankt voor de reacties. Ik ga zodadelijk eens op die NCOI site kijken en dan ga ik ook meteen mezelf eens wat meer verdiepen in de verschillen tussen BBL en BOL opleidingen. Ik weet de termen wel, maar wat het allemaal precies inhoudt?? Hahaha Het is ook zo lang geleden. Ik zal iig eens gaan kijken. Thanks