hoi een vraag.. ik ben nu 18 weken zwanger en tot nu toe 3kg aangekomen.. Is dat niet veel te weinig? Een collega zei van wel.. liefs
niet naar anderen luisteren meid zolang het goed gaat met je kindje is er niks aan de hand! sommigen komen niet eens aan en vallen alleen maar af! hoe vaak is die collega zelf al zwanger geweest? hoeveel of weinig je aankomt verschilt namelijk per persoon dus niet meer naar luisteren en gewoon uitgaan van het advies van je vk of gyn!
maakt niks uit meid. Verschilt van persoon tot persoon. Ze hebben een indicatie wat vrouwen gemiddeld aankomen. Daar kan je dus boven of onder zitten.
niet iedere zwangere komt aan hoor ene wel,andere amper ik zou je niet te druk maken,en wat er nu nog niet aangekomen is,kan altijd er ineens aanschieten zolang je babytje het goed doet,geen paniek
je moet niet naar anderen luisteren (zeg ik, misschien goede tip voor mezelf) anderen weten het altijd beter... je kan je beste aan vast houden wat de verloskundige zegt en vind
ik ben in mijn hele zw maar 1 kilo aangekomen, de vk vertelde me elke keer dat mijn meisje het goed deed en dat ze gewoon van mij aan het snoepen was (ik kon het hebben ). Dus niet naar andere luisteren behalve de vk (die heeft ervoor geleerd).
Maak je geen zorgen! Ik ben nu 15 weken en ben nog helemaal niets aangekomen en volgens de echo's en hoogte van baarmoeder doet het kindje het super xx Anna
Ik ben was ook maar 2 kilo aangekomen bij 17 weken. Nu misschien weer 1 of 2 kilootjes erbij. En de kleine doet het toch echt goed hoor. Vorige week een hele mooie 20 weken echo gehad en was lekker druk bezig.
o wees blij joh! ik ben in totaal maar 8 kilo aangekomen en ben nu 40 weken... je hoort zoveel verhalen dat men 20 kilo aankomt! en het kan echt geen kwaad hoor, heb het ook aan mijn vk gevraagd. blijkbaar heb ik genoeg eigen vet reserves ik val zelfs nu af en toe weer af, en kom de week daarna weer wat bij. Net een jojo (zoals altijd! )
Ik ben eerst 5kilo afgevallen en daarna 7 kilo aangekomen, mensen denken dus bij mij dat ik ontzettend ben aangekomen, maar eigenlijk dus maar 2 kilo.. En niets aan de hand, kindje en baarmoeder liggen juist voor op groei.
Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en tot nu toe valt het nog mee met de kilo's die eraan zijn gekomen. Ik denk nu 2,5 kilo. Erg netjes vond mijn vlos. Wees blij, alles wat eraan komt moet er ook weer af straks
Ik zou me niks aantrekken van gewichtscurves en wat wel niet allemaal Een kennisje van me is tijdens haar zwangerschap helemaal niet aangekomen. Helemaal niets, geen grammetje. Toen ze eenmaal bevallen was, was ze wel 11 kilo afgevallen. Sowieso, rond de 18 weken... toen was ik ook nog maar nauwelijks aangekomen. Nu ben ik 17 kilo verder Kan nog van alles gebeuren.