Hallo dames, Even een vraag of iemand dit herkent. Ik ben nu 28 weken en 5 dgn en ik ben pas 5,5 kilo aangekomen. Nou is dat opzicht prima, MAAR, je leest overal in boekjes dat je nu zo'n 500 gram per week aan moet komen. Nu was ik op controle bij de verloskundige en was in 3 weken tijd niks aangekomen. Gewicht was nog exact hetzelfde. De baby groeit verder prima en ik eet ook gewoon normaal. Best veel eigenlijk. Ben van mezelf helemaal niet mager, eerder iets mollig, maar ben in het begin heel veel afgevalllen en nu stagneerd het aankomen zelfs. Ik heb normaal een hele trage stofwisseling. Het lijkt mij niet gezond in deze fase van de zwangerschap om zo weinig aan te komen. Wat denken jullie? Groetjes,
Maakt echt helemaal niks uit. Ik maakte me er ook druk om trouwens zat tot week 28 de hele tijd op 3+kg, ben ook nog is erg slank dus ik maakte me ook zorgen. Maar de dame ligt perfect op schema al werd daar wel even over getwijfelt omdat ik wel een klein buikje heb. 1 maart heb ik een groeicontrole gehad naast mijn placenta liggings echo en toen bleek ze perfect op schema te liggen kwa gewicht, kon niet beter zelfs! Ik ben ook inneens gigantisch aangekomen sinds week 30, zit nu inneens op 7+kg.
Hoi ik ben nu 26 weken zwanger en ook pas 3 kg aangekomen. Gyneacoloog maakt zich er geen zorgen om, dus ik ook niet. groetjes
Ik zou me niet druk maken hoor, zolang de baby goed groeit is er niets aan de hand Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap in totaal 10 kilo aangekomen (die er de dag na de bevalling weer vanaf was ) Tot nu toe ben ik wel een hele 0,3 kilo aangekomen bij deze Ik denk maar zo, een baby is in feite een parasietje. Het krijgt heus wel wat het nodig heeft
Dames bedankt! Dat stelt me gerust! Hoop dat mijn stofwisseling lekker snel blijft, ook na de bevalling, maar dat zal wel niet! Hahahaha
toen ik zwanger was van de jongste ben ik maar 1,5 kilo aangekomen en hij woog 2900 gram en was kerngezond . Het kan geen kwaad hoor ik heb tot 36 weken gewerkt 4 dagen per week en constant in beweging miss scheelt dat ook of is t niet zo bij jou ?
Ik was tijdens de zwangerschap van mijn dochter in totaal 9 kilo aangekomen. Mijn dochter woog 3915 gram bij de geboorte, dus die is niets tekort gekomen . Geen zorgen maken dus!
Bij mijn eerste zwangerschap tot 36w6d is mijn zoon geboren die was maar klein en licht 2540gram en 44 cm en in totaal was ik toch 5,5 kilo aangekomen en nu nog maar 1 kilo aangekomen bij 31weken en nu is mijn beeb en buik aan de grote kant. MIjn kindje woog met echo bij 28w 1485gram terwijl het normaal rond de 1150 ligt. Dus jou gewicht wil echt helemaal niets zeggen. Zolang het kindje maar goed groeit is er niets aan de hand. xxx joyce
Wees maar gerust, je komt vaak in golven aan en sommige maar 5, anderen 40 kilo in totaal erbij.. Ik ben tot 20 weken zo'n 5 kilo kwijtgeraakt. En de andere 21 weken 12 kilo erbij (dus totaal +7 kilo). Maar wel in sprongen. Soms 2 kilo in een week, soms een paar weken amper iets. Mijn jochie was 3970 gram. Dus hij heeft echt genoeg voedingsstoffen van me gepakt. (en ik was direct weer op gewicht