Hallo dames! Ik moet het even van mij afschrijven, ik zit weliswaar nog maar op dag 31 maar toch... Op 15 april ben ik gecurreteerd.. Pas op ongeveer 12 mei was mijn hcg weer op 0.. Toen werd ik pas op 31 mei (Na 47 dagen!!) ongesteld.. Ik had weer goede hoop voor de 2e ronde... Maar nu zit ik alweer over mijn oude cyclus heen en weer geen ongesteldheid te bekennen. Gisteren een test gedaan en deze is ook wit... Pfff wat een nasleep kan een MA geven zeg.. Ik word er een beetje gek van af en toe.. Hoop je eindelijk door te kunnen (na 2,5 maand!!) en nog is je lijf van slag... Voor de dames die ook een curretage ondergaan hebben; Hoe was jullie cyclus?? Duurde het lang voordat deze weer normaal was?? En hoelang duurde het voordat jullie weer zwanger waren?? Ik zit 'nog maar' in ronde 2 na mijn miskraam, maar er gaat nu al 2,5 maand aan voorbij!
Hier geen curettage gehad, maar wel een MA. Het is bij mij wel natuurlijk afgekomen, maar een cyclus die ook maar wat aanrommelt. Zo frustrerend! Ik ben ook na een dag op 47 voor het eerst ongi geworden. Begon vorige week zaterdag en nu nog steeds niet over! Grrr... Ik hoop dat ik nu weer een cyclus heb van rond de 32 dagen, want zo duurt het we heel lang allemaal.
Hier inderdaad dezelfde frustratie... Grrr zo rot allemaal.. Een MA is al erg genoeg en dan moet je lichaam ook nog eens helemaal van slag zijn!
Wat vervelend allemaal zeg! Zo irritant als je lichaam gewoon niet meewerkt..... Ik ben inmiddels na mijn currettage op 22 april al weer twee keer ongesteld geweest. De eerste keer na 35 dagen en de tweede keer al na 19 dagen......nu toch maar begonnen met ovulatie testen ook al had ik gezegd dat ik dat wat overdreven vond en de natuur zijn beloop wil laten gaan, maar ja....ik ben ook al 35 dus zoveel tijd heb ik nu ook weer niet..... Vandaag dus een positieve test gehad op dag 16, dus 14 dagen erbij tot de volgende menstruatie en dan lijkt het alsof mijn cyclus zich toch al weer hersteld heeft....... Natuurlijk hoop ik dat die menstruatie over twee weken uitblijft haha Bij iedereen herstelt het lichaam zich blijkbaar toch heel verschillend na een currettage maar ik hoop voor je dat het snel weer op orde is!!!
Goh dat zou fijn zijn, dat je cyclus zich weer hersteld heeft.. Hopen inderdaad dat er geen menstruatie komt haha! Hier nog steeds niks... Misschien ga ik ook maar eens kijken voor ovu testen.. Weet ik of ik uberhaupt wel een eisprong heb!