Hallo dames, Even een vraagje en hopelijk komt het bekent bij jullie voor. Voel sinds gisteren een soort van "schokjes" bij mijn blaas. Tenminste zo voelt het, weet ook niet hoe ik het het beste kan omschrijven. Het doet geen pijn ofzo maar is eerder wat vervelend want het gaat de hele tijd door. Ik ga er eigenlijk van uit dat dit mijn kindje is die wat meer richting blaas gaat ( beeb beweegt ook de hele dag door ). Graag jullie ervaring/reactie.
Ik herken het wel.. heb zo af en toe ook schokjes bij mijn blaas.. geen idee wat het is maar denk zelf dat ze er tegenaan schopt ofzo.. ik schrik er af en toe van omdat het heel onverwachts komt.. soms inderdaad wat vervelend maar ik vind het niet heel erg
Oh ja mijn dochter kon ook zo tegen mijn blaas aan schoppen, soms voelt dat zo vervelend, dan sprong ik ineens op en wist mijn man al weer hoe laat het was.
Ik heb dit ook regelmatig. Eerst dacht ik dat het iets van de hik was maar volgens de VK is het gewoon je kindje wat herhaalde bewegingen maakt. Is soms best vervelend, ik heb het namelijk meestal als ik net in bed lig en dan wil het soms best wel eens 20 minuten aanhouden waardoor ik dus echt niet in slaap kom. Aan de andere kant mogen we blij zijn dat we het voelen!
Ik heb ook regelmatig schokjes en dit voelt heel anders dan schopjes, zachter en snel achter elkaar en echt een regelmaat erin en het duurt langer. Volgens mijn vk heeft de kleine dan de hik.
Ik heb het ook regelmatig. De baby heeft dan de hik. Het is echt heel anders dan geschopt of gefriemel met de armpjes.
Ik heb dat ook veel gehad, nu wat minder. Ik wist ook niet precies wat het was dus maakte me een beetje zorgen. Waarschijnlijk schopt de baby dan gewoon tegen je blaas aan.
Herkenbaar! De kleine zit dan tegen je blaas te schoppen/duwen. Kan soms inderdaad lastig zijn, maarja, het hoort erbij. Succes!
Heb ik ook! Als ze erg regelmatig komen heeft ze de hik, maar soms krijg ik er ook gewoon een flinke trap tegen of 'rilt' mijn buik ineens. Wie weet wat ze daar allemaal uitspookt