Hoi dames, Hebben jullie nog tips hoe je het kunt vertellen tegen je collega's dat je zwanger bent? Je kunt het natuurlijk gewoon vertellen, maar met iets aardigs erbij zoals taartjes ofzo lijkt me ook wel wat... Ben benieuwd hoe jullie het gedaan hebben, want ik zie er
VERVOLG: Ik zie er dus een beetje tegen op. Het is heel druk op mijn werk en denk dat ze niet echt blij zullen zijn dat ik dus over 8 maanden een paar maanden weg ben. Maarja, om nou je kinderwens on hold te zetten voor het bedrijf waar je werkt gaat me te ver; het komt natuurlijk nooit goed uit voor een bedrijf!
Hoi Mirelle, Ben zelf (nog) niet zwanger, maar denk er gek genoeg ook al over hoe het zou zijn om het op het werk te vertellen. Bij ons is het ook stervensdruk. manieren weet ik er niet zo veel. Weet iemand die vertelde het tijdens de rondvraag in een werkoverleg en een ander iemand vertelde het tijdens de koffie dat ze een nieuwtje had Maar ik wens jou veel succes en hopelijk positieve reacties Daantje
Collega had zelf gemaakte appeltaart meegenomen en toen gezellig even met zijn alle thee gedronken en appeltaart gegeten. Meid maak je niet druk om je werk want het komt je baas nooit goed uit. En ze zullen vast allemaal entiousiast regearen. in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap gr vruchtje
Ik denk dat ik een vlaai laat maken met blauwe en roze muisjes (of zoiets), ik ben toevallig ook net jarig geweest als ik het wil vertellen dus dat komt mooi uit . Ik ben er in december uit en das bij ons ook druk... Maar tja, vrouwenorganisatie en ik weet dus zeker dat ze het gewoon leuk vinden (al is het de tweede keer in 1,5 jaar :-D) groetjes en suc6, je zal zien dat het mee gaat vallen! Marit
Toen we de eerste echo hadden gemaakt had ik de foto`s meegenomen en dan laten zien zonder er wat bij te zeggen . Dan is het leuk die reacties te zien .
Ik had deze doosjes gekocht, met roze, blauwe en een witte suikers erin! Reacties waren ook erg leuk! Er zat ook een klein briefje bij waardoor ze natuurlijk wisten dat ik het was.