Hey dames, Ik ben nu 36 weken en sinds gister heb ik last van een soort lage menstruatiekrampen vooral als ik opsta na het zitten. Ook af en toe gewoon wat krampen in mijn hele buik. Ik voel hem altijd de hele dag door trappen, heb zelfs een rib gekneust, maar nu ook sinds gister voel ik hem veel minder en zachter, en als ik hem voel is het ook echt maar zachtjes, alsof ie zachtjes draait. Ben net even rustig gaan zitten maar ook dan komt er niet veel meer beweging in.. Ik ga zo de verloskundige bellen maar wilde het toch even mededelen en vragen of jullie hier ook last van hebben? Groetjes een bezorgde mama2be!
Hier is ie de ene dag heel actief en de volgende dag weer rustig, ben het wel gewend. Maar ik zou idd even bellen...
Heb inderdaad toch gebeld en ze is onderweg, heb al een groei echo gehad omdat ze dachten dat hij erg achter lag met groeien en mijn vruchtwater was ook ietsje aan de weinige kant. Ben benieuwd dalijk
Ik denk omdat het komt omdat hij minder bewegingsruimte heeft. Weet ik nog van m'n vriendin. Ik zou me niet zoveel zorgen maken hoor Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de verloskundige bellen.
Ik lig nu aan de ctg in het ziekenhuis en dalijk nog een echo dus ben benieuwd of het misschien te maken heeft met dat ik weinig vruchtwater heb.
Ik ben weer thuis! Met de kleine was gelukkig alles goed, alleen weinig vruchtwater dus, vandaar dat ik minder leven voel, heb ook een hele kleine buik ik hoor regelmatig 'oh groeit ie wel goed, oh is het wel gezond, oh is ie niet te klein'. Maar aanstaande donderdag krijg ik nog een groeiecho dus ik ben benieuwd!!
Zolang ze het goed onder controle houden maak ik me niet druk, ben alleen zenuwachtig voor de bevalling hihi wil zooo graag dat ie zich meld!
Gelukkig is alles goed... Ik heb afgelopen donderdag ook door zachtere bewegingen gebeld en mocht meteen langs komen voor een echo. Alles was goed met de kleine en 2 dagen later heeft het alles ingehaald qua schoppen en slaan
Fijn dat je je niet druk maakt, kan me zomaar voorstellen dat het even eng is. Maar je hebt idd gelijk, ze houden je goed in de gaten. Ik wens je alvast veel succes met de bevalling!!
Had precies het zelfde ook doorgestuurd naar ziekenhuis Hij lag ook wat achter op de groei ook klein buikje maar ben nu 34 weken en mijn buik is nu 3 cm gegroeid ik rust nu veel Merk dat d'r echt goed doet Su6
Dankjewel! Jullie ook succes, spannend allemaal, moet zeggen dat ik gister opeens wel heeeel erg zenuwachtig werd nu de bevalling dichterbij komt