Hoi, Ik weet niet of dit al eerder aan bod is gekomen maar goed dan alsnog m'n vraag. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Ik had eerst hele pijnlijke borsten maar nu niet meer. Ze zijn nu alleen gevoelig maar niet meer super pijnlijk. Is dit een slecht teken of is dit normaal? Verder heb ik niet echt veel kwaaltjes. Over 2 weken heb ik m'n eerste echo dus ik hoop dat ik me voor niks druk maak. Heb geen bloedverlies gehad trouwens, maar ja dat hoeft natuurlijk ook niks te zeggen. Ik word gek van deze onzekerheid!
hey meid probeer je niet al te veel zorgen te maken mijn klachten gingen en kwamen ook weer met de dag... op naar een mooie en goede echo meid
Hoi, Ik had vanaf het begin van mijn zwangerschap ook ontzettend pijnlijke borsten. Werd bij mij ook minder vanaf 7/8 weken. Toen alleen nog gevoelig, veel aders en een stuk voller/steviger hihi... Ik was toen ook even ongerust maar de echo was hartstikke goed! Mijn moeheid was eerst ook heel erg en is vanaf week 10 ook steeds minder geworden, dan ga je ook wel ff nadenken... net zoals jij geen bloedverlies gehad, a.s. dinsdag weer een echo. Maar maak je geen zorgen, je hoeft niet je hele zwangerschap of tot aan die week 12 heel erg last van je borsten te hebben, dat wordt bij de ene alweer snel minder... Succes! Komt goed! Groetjes, mammamia
Ik sluit me helemaal aan bij de vorige berichten. Bij mij verschilde het ook per dag en sinds de 8 weken zijn mijn borsten (gelukkig) een stuk minder pijnlijk! Het scheelde bij mij ook hoe strak mijn bh en/of shirtje zaten. Hoe strakker hoe meer last...
Bedankt voor jullie reacties! Had ik echt even nodig.. Kan zo een cursus - hoe maak ik mezelf gek - geven!
hey meid is heel normaal wil niks zeggen.mijn borsten waren nooit gevoelig aleen tepels na week of 14 pas.En je hebt geen bloed verlies dus blijf positief anders bel VK even als je echt onzeker vn word mischien kan zij je beetje gerust stellen
Ik zou me geen zorgen maken hoor. Bij mij was het een week voor mijn NOD echt duidelijk. Ik was zwanger. Misselijk, zere borsten, opgeblazen buik. En toen ik een week of 2 verder was. Ondertussen een positieve test. Waren alle klachten verdwenen. Met 5 weken begon het weer. Misselijk en zere borsten. En met 9 weken was het weer over. De verdere zwangerschap heb ik amper ergens last van gehad. Ik hoop dat je het kunt uithouden tot je echo. En anders gewoon even je vk bellen als je het niet vertrouwd. Daar zijn ze voor. Vinden ze niet erg hoor. Heel veel sterkte xxx