buikpijn ......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AsenA, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AsenA

AsenA Lid

13 jun 2008
    40
    0
    0
    hallo...

ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger..... maar sinds de dag da ik ongi moest worden heb ik vreemde buikpijn.. onderin me buik... het is net geen ongi pijn.... net alsof je diarree hebt, maar eigenlijk ook geen diarree bent. is dit normaal.....

ik las een onderwerp over buiten baarmoederlijk zwangerschap.....

ik ben wel een beetje bang..

mijn huisarts is met vakantie, is er over 2 weken... ik kan dan pas een afspraak maken... of kan ik nu zelf al een afspraak bij een verloskundige maken........

2. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Hoi,

Dit komt mij niet bekend voor. Maar je kan zonder eerst naar je huisarts te gaan gewoon een afspraak maken bij de verloskundige hoor. Je huisarts kan toch weinig voor je doen en zal je waarschijnlijk gelijk doorsturen naar de verloskundige. Gewoon ff eentje bij jou in de buurt zoeken, waar je graag heen wilt en bellen voor een afspraak. Het wel handig om het alsnog door te geven aan je huisarts (bedoel dat je zwanger bent) voor het geval je een keer voor medicijnen of dergelijke moet, dan kan je huisarts dat in de gaten houden.

Succes en Sterkte en niet te veel zorgen maken hoor, waarshijnlijk is het niks raars.

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb de eerste paar weken ook last gehad van buikpijn. Idd alsof je diarree krijgt of een soort van ongie pijn.
    Dat hoort erbij. ;)
    Maar als je je ongerust maakt zou ik een vk in je buurt bellen. Dat kan ook zonder dat je bij de ha bent geweest.

Deel Deze Pagina