Ik voel me beebniet meer zoveel sinds gisteren! Ik voel hem nog wel, maar echt heel weinig en heel zachtjes! Is dit normaal tegen het einde van de zwangerschap. Ik maak me namelijk toch een beetje druk!
Het schijnt dat je je beeb minder gaat voelen omdat ze geen ruimte meer hebben om uitgebreid te bewegen.. maar.. wanneer je twijfelt, altijd je vk/gyn even bellen!
het is normaal omdat je baby minder ruimte heeft om zich te kunnen bewegen. je moet hem/haar wel minimaal 5 keer per dag voelen. minder dan dat zou ik even bellen met de vk.
Ik zou zeggen als je je erg druk maakt gewoon de vk bellen. Ook op zondag. Als jij je namelijk druk maakt is dit ook niet goed voor de kleine. Dus waarom bel je niet even?
Bellen!!! Ik heb het ook gehad en ondanks dat het met deze termijn wel zo is dat je kindje indaalt en daardoor minder bewegingsruimte heeft, toch zeker bellen! Er zou namelijk ook wel iets aan de hand kunnen zijn en dan wil je niet te laat zijn! Kans is groot dat je even naar het ziekenhuis moet voor een XTC en echo. Niets engs aan en dan heb je wel de zekerheid dat het goed is! Toen ik mijn vk hiervoor belde en dacht dat ik misschien wat overdreven ongerust was, verzekerde ze me dat dat echt niet hoefde! Dus bellen, NU!
Je hoeft niet naar het ziekenhuis voor XTC hoor, misschien wel voor een CTG. Ik zou idd even bellen als je je erg ongerust maakt!
Bellennnnnn !!!!! Ik heb dit ook gehad, en ze zegt je kan beter voor niets bellen dan dat het straks te laat is. Het is indd zo dat je de beeb minder voelt, maar je moet ze zeker een paar keer per dag voelen!!
Haha!! Zo leuk, internet met je telefoon en dat ie dan zelf woorden voor je maakt als het woord niet in z'n woordenboek staat... Doe idd maar een ctg!
Bellen meid! Echt doen hoor. Bij mij is de beeb ook ingedaald maar kan soms nog heerlijk bewegen.. Dus bij iedereen anders. Off Topic: Hahahahaha Poppedopje je hebt me voor het eerst dit weekend laten lachen met je XTC hahahaha lig te rollebolle over de grond!
Dus XTC staat wél in je woordenboek Gewoon even bellen hoor! Ook al is het zondag... Onze vk hamert daar altijd erg op... als je het niet vertrouwd altijd bellen.
Heb je nog gebeld? Ik heb het mijn vorige zwangerschap ook gehad rond een week of 38. Ik voelde de beeb nog wel, maar minder. Vk heeft me doorgestuurd voor CTG en echo en uiteraard werd de beeb toen weer heel druk . Beter het zekere voor het onzekere nemen.
doen ze dat bij jou in het ziekenhuis? de mama XTC geven zodat de baby wat actiever wordt? ahhaha dikke lolmet je XTC ahhahahaaa
ze zeggen ook dat als je de beeb minder voelt de bevalling eraan komt! vriendin van mij heeft dit ook gehad, paar dagen de beeb bijna niet gevoeld, woensdag aan de ctg en de volgende dag bevallen
Heb idd maar even gebeld en we konden direct langs komen om even naar het hartje te luisteren. Dit klonk goed en daarnaar mochten we voor nog meer geruststelling door naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en echo. Alles was in orde, maar morgen even bij houden met turven hoeveel ik de beeb voel. Als het tegen de middag weer zo weinig is moet ik weer bellen en krijgen we gewoon weer een extra controle. Dit werkt wel enorm geruststellend want ik maak mezelf nogal druk bij deze zwangerschap. Hormomen???
fijn dat alles goed was hier ook bij laatste dat ik haar stuk minder voelde.. dat ik de laatste dagen echt zoiets had van hmm, heb ik der al gevoeld vandaag? moest er dan echt voor gaan zitten om haar bewegingen op te merken, terwijl ze eerder zo hard schopte dat mijn buik alle kanten opvloog. ze had gewoon erg weinig ruimte waardoor ze ook minder hard trappen kon.. niet lang daarna is bevalling begonnen... wie weet bij jou ook?