pijnlijke steken zijkant en onder in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetchocolate, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben ruim 31 weken zwanger. Ik werd wakker met pijnlijke steken in rechter zijkant van mijn buik dat doortrekt naar mijn onderbuik. Ik heb wel eens gelezen dat steken in onderbuik kan duiden op indalen, maar zo vroeg al? En waarom heb ik dan steken in mijn zijkant van de buik?

Iemand ervaring? Is het raadzaam de Vk te bellen? Zijn dit weeën? Of gewoon mijn banden die pijn doen. Het rare is. Linker zijkant buik geeft geen steken.

Handig misschien om te vermelden. Ik heb een voornamelijk staand beroep en gister ben ik actief wezen zwangerschapsgymmen.

Mijn werkgever kan mij de mogelijkheid bieden om zittend werk te doen, door middel van aanpassingen.

Groetjes sweetchocolate

2. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou gewoon even de verloskundige bellen gewoon voor de zekerheid :) ben je ook meteen gerust gesteld als het niks is.

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Pfff, het is hoogstwaarschijnlijk toch echt indalen. Schijnt al vanaf 30 weken te kunnen. Zo vroeg?! Het indalen en definitieve positie innemen basseert ze op dat het enkel rechtszijdig is die steken. Warme kruik, bank liggen en het moet minder worden. Indien niet het geval, terugbellen en afspraak maken voor controle. Ze denkt niet dat het weeen zijn.

He, ik kan weer rustig ademhalen, ben weer gerust gesteld:) Beter te vaak bellen, dan één keer te laat

4. luuus

luuus Niet meer actief

wel fijn dat je nou gerust gesteld ben... en precies als je twijfelt gewoon belle hoor anders blijf je er zelf ook maar over tobbe...

Deel Deze Pagina