He meiden, even een vraagje: Ik heb het idee dat de beeb minder is gaan bewegen als een paar weken terug. Hebben jullie dat ook dat ook gehad! Daarbij heb ik om de paar weken een vervelend gevoel in mijn buik (staat ook ook helemaal strak dan soort van harde buiken wat een hele dag of 2 dagen kan duren) en lijkt mijn buik ineens een stuk groter. De schopjes van de beeb komen dan van andere plaatsen zou het kunnen zijn dat de beeb zich steeds nog blijft draaien. En dat dit elke keer een groeistuip is.... Groetjuzzzz Meertje
Hoi! Heel erg herkenbaar, ik heb het bijna precies hetzelfde zoals je het beschrijft. Ik was net even op deze pagina om te kijken of meer vrouwen het hebben. Zelf denk ik dat de baby flink groeit op die momenten. Mijn vriend en enkele vriendinnen zeggen dat ze m'n buik zowat per dag zien groeien op het moment. Zelf heb ik dat idee ook. Groetjes Martje
ik heb dit ook.. niet dat het rustiger is.. maar krijg geen schopjes meer alleen maar draaien/bewegen en dat de voorkant van je buik heel hard is
Ben blij dat jullie dat ook hebben begon al te wiebelen met mijn buik om maar een schopje te krijgen hahaha. En die harde buiken echt heel pijnlijk mijn huid en spieren staan dan zo strakk dat ik het idee heb dat ik ontplof haha
Ik ben nog maar 9 weken zwanger, dus zelf geen ervaring. Maar ik heb wel begrepen dat je kindje steeds minder ruimte krijgt omdat het groter wordt, dus is het logisch dat het dan ook minder gaat en kan bewegen heb ik gehoord van vriendinnen.
die van mij beweegt sinds vandaag en sinds 3 avonden minder. Hiervoor elke avond zeker 6 duidelijke shopjes, laatste 3 avonden niks. en sinds vandaag overdag ook bijna niks. Zal wel niks aan de hand zijn hij ligt vast gedraaid maar je wordt er zo zenuwachtig van
Ik heb alleen maar draaibewegingen geen schopjes meer heel apart. Heb echt het idee dat ik dagen lang harde buiken heb. Dit ook al een keer voorgelegd aan mijn vk en die geeft aan dat het er allemaal bij hoort.