halllo allemaal, ik heb gister ochtend een predictor test gedaan en die was positief en verscheen een lichte rolze streep.. ik heb vele negatieve reacties gelezen over predictor ds ik vertrouwde het niet! vanmorge dus 2 neuwe gedaan 1 van kruidvat en 1 vroege test van de etos. beide negatief! gebeld naar de predictor die ertelde mij dat ik waarschijnlijk wel bevrucht en maar dat het voor die andere testen nog te vroeg was om te zien.. ik zal een foto van de test in mijn album plaatsen. ik hoor graag wat jullie denken.. xxx kelly
Denk dat de predictor vals positief is. Die vroege van hun geeft vaak een streep en die van kv dan niet en dan zijn mensen echt niet zwanger. Anders gewoon morgen weer testen. Kan zijn dat het te vroeg is. Hoeveel dpo zit je?
Ik zie twee dunne streepjes.. denk negatief, moet 1 streep zijn en denk even dik als controlestreep..
ik moet over 5 dagen ongi worden.. ja indd 2 streepjes daarom vind ik hem ook zo raar maar tssen die 2 strepen in is het licht roze! heel onduidelijk allmaal
ik ben bang dat predictor vals positief is. Zelf ook slechte ervaringen met de predictor test. Ik zou gewoon op of na je NOD nog eens testen
ja dat ga ik ook doen nog ff wachten dus.. heb al we met 2 v5 van kruidvat gestest en die was op negatief.. bedankt voor jullie reacties
Die van mij was duidelijker roze... verschil dat jij hem deed met urine en ik met kraanwater... Ik had zwanger kraanwater volgens deze test
Ik denk ook niet dat de test positief is. Vooral niet als je op die 2 dunne streepjes doelt. Als het daartussen roze is en dat roze is even breed als de teststreep kan de test positief zijn. Maar dat zie ik op de foto niet. Hier ook slechte ervaring met predictor early: negatief getest en toch zwanger. Stom eigenlijk dat ze telefonisch zeggen dat je waarschijnlijk wel zwanger bent maar dat de andere tests dat nog niet oppakken. De meesten testen eerder positief met k2v5. Straks maken ze je met zon telefoongesprek blij met een dode mus...
Ik had ook een aantal eren vals positief met deze test! Toen ik ook ongesteld werd, ook gebeld en kreeg het verhaal van miskraam en jouw verhaal ook een keer! Mijn testen waren ook vele malen duidelijker! Niet meer halen! Gewoon cb of kv 2voor5
Ik heb ook 2x met predictor early getest deze maand. 2 x een licht roze streep (lichter dan de controlestreep) En toen de volgende dag met cb digital getest met ochtendurine en ik bleek inderdaad zwanger. Ben nu pas 4 weken en 4 dagen, dus is nog heel pril. Maar ik heb dus geen negatieve ervaring met predictor early. Ik heb al een aantal keren eerder ermee getest en toen waren ze wit en was ik ook echt niet zwanger. Maar jou test met die 2 streepjes in de uitslagvenster is wel heel vreemd. Ik zou denken dat je niet zwanger bent. Inderdaad even afwachten en dan nog een x testen met cb.