ik ben woensdag bevallen en heb nu al bijna geen bloedverlies meer, wie herkent dit?eerste twee dagen heel veelbloed en tijdens bevalling ook. thuis een megastolsel uitgeperst n sindsdien steeds klein beetje bloed na twee uur maandverband. het is nu zelfs al bruin bloed.das toch veel te snel?
Nog gefeliciteerdt met je kleine wonder..... Ik heb na beide bevallingen maar weinig bloedverlies gehad. Er is mij gezegt dat het wel eens voorkomt en dat ik daar gewoon lekker veel geluk mee had, zo te horen jij ook dus. Ik zou me er geen zorgen over maken en gewoon lekker genieten.... Van je beeb en je wienige bloedverlies
Gefeliciteerd met je kleine! Ik heb zelf ook weinig gevloeid en verloor na een paar dagen ook een flinke stolsel. Alles bij elkaar heb ik 4 weken weinig gevloeid, iets waar ik zelf erg blij mee was en absoluut niet erg was volgens de kraamhulp en vk.
Kan ook wel weer meer worden als je straks het gewone leven weer oppakt. Bij mij waren de eerste 2 dagen heftig, toen tot ong. dag 10 rustig en vanaf dag 10 stond ik er alleen voor hele dagen dus toen werd het weer meer... na 4 en een halve week was het helemaal weg, op het laatst was het afentoe een dagje bloed, dagje niet enz.