Dag dames, Al enige tijd volg ik stilletjes de gesprekken op dit forum. Ik ben wat actiever op de website miskramen.nl, maar daar lijken veel minder meiden te schrijven en ook veel minder vaak. Mijn verhaal begon anderhalf jaar geleden, toen mijn vriend en ik besloten dat we graag een kindje wilde. Na een half jaar werd ik de eerste keer zwanger. Dit eindigde in een miskraam na 8,5 week, MA. Omdat ik liever geen curettage wilde, gekozen voor de pillen. Nauwelijks effect.. dus toch gecuretteerd. De tweede zwangerschaps volgde twee maanden later, wat een verrassing! Maar helaas, zelfs na een kloppend hartje te hebben gezien, eindigde ook deze zwangerschap na 7,5 week. Na de standaard testen in het ziekenhuis (waar niets uitkwam) en een half jaar tevergeefs proberen werd ik afgelopen april weer zwanger. Nu moest het toch wel goed gaan? Hoeveel pech kan een mens hebben??? Maar helaas, op de dag dat ik de vk belde, ik zou toen 9 weken geweest zijn, begon ik te vloeien. Het kindje was nu rond de 6 weken al overleden. Ik heb afgelopen weekend weer die pillen geprobeerd, maar het werkt weer nauwelijks. Het voelt echt alsof ik totaal niet op mijn eigen lichaam kan rekenen. Aanstaande vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een controle en om eventuele andere onderzoeken te bespreken, maar als ik jullie verhalen lees, houd ik mijn hart vast. Siep