Zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shortyy, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shortyy

Shortyy Lid

8 jan 2019
    11
    0
    1
    Vrouw
    Hi, ik heb een vraagje ik heb altijd een cyclus van 25 dagen ben vandaag 3 dagen overtijd, heb ontzettend gevoelige tepels wat ik nooit eerder heb gehad! En er komt melkachtige vocht uit mijn tepels ook nooit eerder gehad! ( is dat normaal ?) Verder ben ik af en toe misselijk en heel erg moe.. heb zondag en gisteren een test gedaan maar beide negatief.. kan het zijn dat ik toch zwanger kan zijn maar te weinig hcg hormoon in me urine heb?

2. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ja dat kan. Ik zou gewoon nog even wachten en evt volgende week nog een test doen bij het uitblijven van je menstruatie menstruati.
    Ervan uitgaande dat je wel onveilige gemeenschap hebt gehad

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Het kan zijn dat je een keer een menstruatie overslaat. Bij 3 dagen overtijd en een zwangerschap zou je al wel een positieve test verwachten. Weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad?

Ik denk dat de klachten die je nu hebt niet van een zwangerschap komen want dan had je wel een positieve test gehad. Ik ben overigens drie keer zwanger geweest en nooit witachtig spul uit mijn tepels gehad (behalve tijdens de borstvoeding). Ik weet wel dat zoiets kan duidden op een verhoogde prolactine hormoon.

Deel Deze Pagina