Afgelopen dinsdag heb ik een miskraam gehad. Ik was 5,6 weken zwanger (onverwacht door de anticonceptie heen). Ik ben bij de verloskundige geweest en zij bevestigde dat ik een miskraam had, mijn baarmoedermond stond open. Ik heb flink bloedverlies gehad met stolsels. Afgelopen vrijdag is het bloeden gestopt. Zo'n 2 jaar geleden heb ik een missed abortion gehad waarvoor ik gecuretteerd ben. Ik heb toen weken (3 geloof ik) bloedverlies gehad, was toen 9 weken zwanger. Weet iemand of het normaal is om dus 3 dagen bloedverlies te hebben?
Hoi, ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb ook dinsdag een miskraam gehad en ik was ook 5,5 week. Ik heb maar 2 dagen flink gebloed met stolsels en hierna alleen nog wat bruinig bij afvegen. Ik denk dat je lichaam gewoon stopt met bloeden als het (denkt dat het) goed opgeruimd is.
Allereerst heel veel sterkte! Ik heb bij mijn 2e miskraam (ongeveer 5 weken) alleen maar bruinverlies gehad, de menstruatie daarop was wel wat heviger dan normaal.
Nou meiden, afgelopen nacht heb ik enorme krampen gekregen en ik ben enorm aan het vloeien met flink veel stolsels. Het is nog niet klaar dus . @Mommytony, jij ook heel veel sterkte! @Suzanne, succes met de zwangerschap, zal wel heel spannend zijn!
He jeetje, wat schrikken dan ineens weer zeg! Hoe lang je vloeit, verschilt nogal. Kan een paar dagen zijn, kan een paar weken zijn. Kan veel zijn, kan weinig zijn en alles ertussenin. Dat heeft toch alles te maken met hoe goed een vruchtje loslaat en zich af laat drijven: als dat vlot verloopt, kan het snel klaar zijn. Maar zoals je inmiddels merkt, kan het na even stoppen met vloeien ook weer opnieuw beginnen. Sterkte met alles, hopelijk is het snel achter de rug!
Oh bah,je bent nog niet klaar...ik hoop dat het snel doorzet allemaal voor je. Ja,hier is het heel spannend. Nogmaals veel sterkte!
Meiden bedankt! Ik wacht wel af hoe lang het duurt... Tja het is wel heel dubbel hoor. Ik gebruikte gewoon de nuvaring en werd dus niet ongesteld. Mijn man en ik waren nogal in shock zeg maar. Ook omdat we besloten hadden dat het zo met onze jongens wel helemaal oké is. Zeker na alle zorgen die we om F hebben gehad. Ik heb me dus afgelopen weken enorm lopen piekeren hoe we het allemaal moesten gaan doen (qua ruimte, financien, enz). Maar goed het gaat wel weer om een leven en wat dat betreft zou je wel 20 kinderen kunnen krijgen. Het is een enorme flinke emotionele achtbaan zo! Maar het komt wel weer goed. Het voelt ook totaal anders dan zo'n 2 jaar geleden met mijn MA.