ik maak daar meestal stampot van. Aardappels en kool koken, spekblokjes bakken en dan zakje nasikruiden erbij
oooh ik zie een hoop spitskool tips voorbij komen super thnx daar kan ik wat mee. Spitskool staat voor vrijdag op de planning ...
Hoi Dames!! Mag ik hier meekletsen? Vriend zit sinds aug. in de WW door Faillissement, ik was in juni een jaar ziek dus gaan er echt op achteruit! Boodschappen word dus besparen!.. Zit met zijn 3tjes, (dochter van bijna 2) toch aan de 70 pw. maar dat is wel incl. luiers shampoo etc. Morgen boodschappen doen dus zal dan mijn lijstje eens posten. ga nu eens even wat pagina's terug lezen hiih.. liefs x
Mystery; heb ook nog wel een recept voor spitskool, is met kerrie. Spitskool snijden, Gehakt rul bakken. kerrie poeder erbij, uitje erbij, spitskool erbij en een bouillon blokje erbij wat je heb laten oplossen in beetje warm water.. We eten dit altijd met rijst of aardappelpuree..
Misschien kennen jullie het al maar op deze club staan supergoedkope recepten: SUPERGOEDKOPE RECEPTEN
Welkom! Wat een nare situatie. Als je wat tijd hebt, lees dan even terug voor wat tips. Ik heb vorige week een voorraad aanvulling gedaan, met drogisterij artikelen (shampoo, haarlak end) en voor 55 euro bespaart op het normale bedrag. We hebben nu voor een half jaar in huis. Gem.hebben we 10tje per maand uitgegeven aan dat soort dingen. Het helpt ook als je een lijstje maakt en niet meer meeneemt als wat daar opstaat. En de krantjes met aanbiedingen inde gaten houden. Lidl is voor veel goedkoper, soms ook weer de euroshopper van de ah. Let daar ook op. Ik maak perweek een lijstje, voor alles waar ik heen wil/moet aan de hand van de folders en wat op is in huis. De vriezer goed benutten voor inslaan van aanbiedingen helpt ook! Soms besteed ik liever 20 euro aan aanbiedingen, en haal dan alleen het noodzakelijke. De aanvulling van de op en niet noodzakelijk, komt dan een week later weer. Ik weet niet waar je woont (grote stad of drop), ik woon in de stad en kan op de fiets veel supermarkten&winkels aan doen, ook alleen voor de aanbiedingen, dat scheeld een heleboel benzine geld. Ik tel in de winkel altijd voor hoeveel ik in me kar heb liggen, als ik dan minder in de knip heb, kan ik kiezen wat ik terug leg, en sta ik niet te stuntelen aan de kassa. Suc6! Ps ik ben ook een jaar in de ww, en word steeds handiger in budget terugschoeven
Ik heb hem van Elena's blog hier. Eigenlijk komt het er op neer dat je komkommer, mango en mais bij elkaar gooit en daar zoete chilisaus op doet met gember en koriander. (even snelle uitleg )
Dank je! Ga ik zeker eens maken! Zit nu lekker te smullen van komkommer reepjes met cocktail-saus! Hmmmm
Sow hier staat het eten vast op heb vanmorgen braaf vlees uit de vriezer gehaald We eten gebakken aardappeltjes met broccoli en gehaktschnitzel heb er nu al zin in HONGERRR
Eet eens wat vaker een gebakken ei in plaats van vlees...goedkoper en gezonder In plaats van aardappelen kun je heel goed bonen eten. Linzen, kidneybonen, bruine bonen, witte bonen Wij eten vanavond: Omelet met groente en tonijn Broccoli 2 partjes aardappelen
Niet aardappelen Gewoon als omelet met salade en andere groenten Eigenlijk kun je de aardappelen dan gewoon weglaten
over aardappelen met ei, zie net jamie op tc met aardappelen uit en ei een heerlijke tortilla maken,... jummie honger
als ik goed heb opgelet, over voorverwarmen op 200 graden aardappels wassen en in stukjes van 1 cm snijden (eerst in 4e en dan 1 cm blokjes) dit in olijfolie in de pan met peper en zout en dan lekker bakken, uitje snijden deze er dan bijdoen en lekker lang laten bakken. Hij deed ook nog wat kruiden erbij, weet ff niet meer welke. na iets van 10 minuten deed hij er 8 eieren bij. deze direct inde koekepan en daarna in de pan losklotsen door het aardappel ui mengsel, daarna in de oven. Zal niet meer dan 20 minuten zijn, aangezien zijn programma jamies 30 minut meals heten zag er iig erg lekker uit, enheel toevallig