Ja ik merkte het echt direct...ik zat eerder aan 100 euro dan ooit...terwijl ik het 2 jaar geleden nog van 70 euro kon doen. En dan had ik gek gedaan!!! Pfffff
Wat koop je daar allemaal van? Alleen etenswaren? Ik ben een beetje voorraad aan het opmaken nu, dus ik merk er niet echt wat van. Dat zal wel komen als mijn voorraad op is!
haha dan ben ik wel heel dom haha mij was gezegd dat het 8% was geworden Heb mij er ook niet in verdiept hoor moet ik zeggen
Een aantal supermarkten heeft de btw-verhoging ook gebruikt om de prijzen te verhogen... Kattengrit van Perfekt was maand geleden bij de Hoogvliet 2,49 per pak. Een week geleden was de prijs verhoogd naar 2,99. Op maandag 1 oktober was dit ook de prijs, maar woensdag 3 oktober hadden ze pas de btw-verhoging ingevoerd (tegelijk met de nieuwe folder) en nu kost dat zelfde pak 3,04... Een verhoging van 0,55 per pak!!! Ik was naar een medewerkster gegaan om te vragen hoe het zat en die meldde dat ze meer opmerkingen/klachten had gehad over prijsverhogingen (boven de btw-verhoging) en het grootste verschil zelfs 1,- per product bedroeg! Dit waren niet alleen producten met 19% btw...
Volgens mij niet hoor. Nou ja, geeft toch niet. Ik moet zeggen dat ik het ook eerst na moest kijken hoor toen jij zei dat het hoger was!
Op boodschappen is het nog steeds 6%, nog niet veel van gemerkt dus. Ik zal het wel gaan merken met de kadotjes, de volgende keer tanken en straks als de voorraad drogisterij artikelen en wasspullen op zijn... En kleding zal ook duurder zijn.
hier mijn lijstje: AH 40,92 keukenpapier dubbelfris 2x 1l vers sap pak vanille yoghurt chocolade koekjes cafe noir koekjes stroopwafels 1,5 l melk basis voor tomatensoep eieren groene pesto rucola 1kg hutspot groenten soepgroenten bleekselderij winterpeen peperburger es pistoletjes parmezaanse kaas stuk chips 2x 2 meergranen broden 10 witte bolletjes 5kg aardappelen slager 6,50 100 gr grilworst 300 gr half om half zakje gehaktkruiden ui 300gr kipfilet weekmenu za boerenkool met spekjes en worst (alles in huis) zo risotto met kip en groenten ma bij vrienden di ik eet alleen dus kliekjes woe penne pesto do hutspot vr kliekjes
Op etenswaren blijft idd de 6% regeling. Zag wel laatst dat de vla van de Lidl met 4cent omhoog is gegaan. Nadat ze het pak vervangen hadden met weidemelk. Heeft drogisterijproducten (schoonmaakproducten, shampoo e.d.) dan 21% btw? Voor sinterklaas ben ik druk aan het zoeken voor de kids. Op marktplaats geboden op nieuwe spellen. Als me dat lukt heb ik een spel wat 35 euro in de winkel kost nu voor 15euro incl. verzenden. Zit nog nieuw in verpakking. Dochter is rond sinterklaas jarig en op dit moment is er een strijkplank en droogrekje voor de poppenhoek onderweg. Ook voor een schijntje van wat het in de winkel kost. Ik maak er een mooie strijkplankhoes bij en het staat harstikke leuk. Zo betaal ik die btw verhoging ook niet. En we zitten allemaal weer goed ik de kleren. Ook voor de verhoging aangeschaft. Was toen wel nodig vandaar, maar nu wel weer mooi meegenomen.
Maandag & Dinsdag bij C1000 weer vleespakket! - 500 gram Shoarma - 5 kip drumsticks gekruid - 5 kip krokant schnitzels - 5 speklappen - 5 Varkensfilet lapjes a la minute 10 euro.
Dus sommigen merken t ook echt in hun boodschappen. Dat pak kattenbakkorrels is idd wel schandalig! Wij merken t nog niet echt. Halen wel veel nu bij de Lidl, omdat daar een poster hing dat ze niet in prijs zouden stijgen en dat is idd ook niet gebeurd met de producten die wij kopen. Ook wij hebben voor 1 okt nog een nieuwe fietsmet stoeltje en tassen, nieuwe autostoel, kleding en cadeau voor zoontje zijn eerste verjaardag gekocht. Scheelt toch...
Elena, jij had toen eens dat maaltijdpakket uitgeprobeerd toch? Ik weet even de naam niet meer, maar je bestelde een pakket en kreeg producten voor 3 complete maaltijden thuis ofzo? Hoe is je dat bevallen?
Vandaag op het menu Chilli con carne Gehakt, 1,67 Paprika 0,28 Tomatenblikkie 2x 0,78 Uitjes 0,10 Kniflook en kriuiden 0,20 Totaal 3,02 voor 6 personen. Voor vanavond incl rijst 1,20 Het goedkoop koken gaan steeds beter..
Jaaaa!! Hier ook. Echt een sport, hoe goedkoper hoe leuker. Van de 1,20 hielden we op on bord nog beiden zoveel over dus daar ook nog een 1 pers portie de vriezer indegaan. 2/3 van 1,20 is 80 ct helemaal leuk. Wij gaan deze keer de vleesbox van de c1000 niet halen, we hebben nog zoveel vlees, dat het niet gaat passen. Morgen ga ik weer es kijken wat we gaan eten, en voor hoe goedkoop. Met alles wat we nu in huis hebben kunnennwe al wel bijna een maandje vooruit, en heb 6 verscillende gerechten en van alle 6 nig eens 2x2 pers in de vriezer, en dan nig wat 1 pers porties, dus de kant en klaar is ook goed gevuld.. Hihi het is trouwens wel een erg goedkope sport