Lekker he! Heb meteen 2 basis shirts voor mijn dochter genomen die al in de aanbeding waren voor 3 euro, en kinderlijm. Met 10 zakken pads erbij kom ik op 15,30
Vandaag mn kerstpakket goed besteed. Had 100 euro vvv bonnen gekregen en even geshopt bij de hema en V&D. Laatste keer shoppen voor mezelf is meer dan een jaar geleden. Tussendoor wel aantal nieuwe dingen gekocht online voor de zwangerschap maar niet uitgebreid stadten met een vriendin. Heerlijk maar ben best uit de mode geraakt Totaal was ik zestig euro kwijt. Nu bij de Leen Bakker nog een speelkleed besteld voor 20 euro op advies van de fysio omdat dochter niet kan kruipen op de tegels. En heb mezelf een nieuwe wasmand beloofd uit de folder van de marskramer. Jurkje, tuniek, legging en rokje voor mezelf, jurkje met legging van nijntje voor dochterlief. Alles in de opruiming. Difrax flessen van 250ml bij de prenatal voor 7 euro. De flessen van 310 voor 8 euro. En twee spaarkaarten met babyzegels ingeleverd bij de etos. Hiervoor zes pakken billendoekjes meegekregen. Waarde 10 euro maar nu dus gratis. Hier deze week verder geen boodschappen gedaan omdat we alle kerstdingen hebben opgegeten eerst. Morgen mag ik weer en zal dan rond de 50 euro uitkomen denk ik. Zal morgen mn lijstje plaatsen. Eten vandaag in ieder geval kliekjes (lasagne en macaroni) en morgen sperziebonen sate met aardappels en een restje rijst. Zondag, maandag soep. Dinsdag soep met patat/pizza. Woensdag restje boerenkool uit de diepvries. Donderdag roti.
Wat betreft de koffiepads. Kun je nu ook de AH aanbieding nemen van 3 zakken voor 5 euro. Heb zitten rekenen is net zo duur als de online aanbieding van Hema.
Over koffie gesproken.... weet iemand waar je de Dolce Gusto cups voordeliger koopt? Ze zijn nooit in de aanbieding. Ik weet het, het is achterlijk dure koffie. Maar ik drink het niet en mijn partner met mate. De machine staat zo mooi in de nieuwe keuken .
Nog een tip: wanneer producten bij AH in de bonus zijn, is het de moeite waard om te kijken of er nog wat tussen ligt met een 35%korting sticker. Ik ging er net heen, o.a. voor Kettle chips (2e gratis). Lagen er 3 zakken met sticker, dus ik nam er 4. Normaal 1,94 per stuk. De kassajongen sloeg ook nog eens bij alle 4 de zakken 35% aan waardoor ik uiteindelijk maar 2,50 betaald heb voor alle zakken.
Klopt, dit werkt ook bij vlees. Het leukste is dat de 35% korting van de originele prijs af gaat en niet van de lagere bonus prijs. Ik heb zo wel eens vlees gehad voor 50 cent.
Hier bij de coop prijzen ze het vlees/vis ook altijd goed af vooral op de dinsdag. Dan koop ik meestal een stapel, let goed op want bij de kassa gaat het 9 van de 10 keer verkeerd, meestal dus door naar de klantenservice, en dan gaat dat thuis de vriezer in. Veel met 35/50 procent korting.
hier enkele tegenvallers gehad woensdag we willen frietjes eten doet de ketel het niet meer en onze stofzuiger is ook stuk, de stofzuigerzak zat vol (onze kuisman had de stofzuiger in gebruik) en deze werd vervangen willen we de stofzuiger weer aandoen gaat ie niet dat wordt dus een nieuwe stofzuiger alsook een nieuw afwasmachine (werkt ook niet meer goed en hem herstellen gaat niet meer) gelukkig zijn het solden en kunnen we misschien wel een koopje doen voor de frietketel even naar schoonouders bellen, dat was enkele jaren geleden een kerstcadeau en daar staat nog garantie op maar zij hebben het bonnetje vanmiddag dan wel weer een leuke meevaller onze rente op de lening van het appartement is van 3% naar 1.5% gegaan voor de komende 5 jaar (bij ons wordt dit iedere 5 jaar herberekend naar gelang het inkomen)
Ja ik zei het verkeert LOL. De 35% wordt gerekend van de originele prijs en gaat dan van de bonus prijs nog af. Voorbeeld: Iets kost normaal 10 euro maar is in de bonus voor 4 euro. Er zit een 35% sticker op. De prijs is dan: 35% van 10 euro is 3,50 4 euro - 3,50 is 0,50
Ik werk nu sinds 4 wk bij de lidl, en die prijzen iedere avond af. Dat heeft met de houdbaarheid te maken, 30% gaat er dan vaak vanaf. Melk en vlees hebben een 2 dagen, dat betekent eten van morgen gaat gisteravond een sticker op. Ander dingen hebben een 2 of 6 maanden en soms wordt fifo niet goed toegepast en gaat er op andere zaken ook een sticker. Kan goed schelen in de prijs, bij lidl gaat de 30% van de aanbiedingsprijs. Zal bij de ah weer eens vaker naar de 35% stickers kijken. Ik neeem nu vaak 1 melk mee, voor 2 dagen. Volgende dag kan je het gemakkelijk nog gebruiken ! Xx
Oh zo, ik dacht dat je bedoelde 35% van 4.00, grappig zeg, dat wist ik niet dan levert het wel ff meer voordeel op. Bedankt voor de tip!
hebben vandaag boodschappen gedaan waren 50 euro kwijt netjes vind ik zelf we eten deze week za zelf gemaakte pizza zo rolade (gekregen) met rotie rondjes ma wortels met aardappels gehaktbal di rode kool aardappels gehakbal wo rijst do aardappels met ... vr zal wel restjes of gebakken aardappeltjes
Hier vandaag ook 8 hamburgers met Bonus en 35 procent sticker! Nog geen 3,50 euro voor 8 hamburgers ff uit mn hoofd.
Dat is helaas een beetje uit de richting , maar wellicht een bezoekje waard aan de markt in de buurt. Daar had ik nu nooit aan gedacht, thanx!
kom dit topic nu pas tegen (al effe niet meer actief geweest) denk dat ik maar es mee ga lezen, besparen is altijd makkelijk en zal ongetwijfeld kunnen met de tips die ik tot dusver heb gelezen