Bij de AH hebben ze van euroshopper ook potten pastasaus, die is erg lekker. Mocht je heel simpel willen doen.
@mol: je bent vaak al een heel eind als je lekkere verse groenten uitzoekt en die roerbakt, eventueel met tofu, kip of gehakt. Je kan er om er een sausje van te maken eventueel een scheutje room (vooral bij pasta) of kokosmelk (bij rijst) doorheen doen. Lekkere kruiding voor rijstsausjes inderdaad bijvoorbeeld knoflook, sambal en gember. Of gebruik eens wat koriander. ook een lekker en heel goedkoop en voedzaam prutje bij rijst: linzen koken, en wat tomaten, ui en knoflook erdoor
Wat ik heel vaak doe voor pastasaus en wat ik koop bij de lidl: gehakt (2,19), soepgroenten want die zijn lekker klein (0,52) gezeefde tomaten en pizza tomaten (kosten allebij rond de 50cent) en dit doe ik zelf met kruiden op smaak maken vaak met: knoflook, sambal, italiaanse kruiden en kerriepoeder de pasta is ook maar 35cent voor 500gr geloof ik hier eten wij dan met zijn 2 meestal 2dagen van
Ik vindt het altijd vervelend om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten zoals met pasta en rijst, ik houd er niet zo van namelijk man en zoon natuurlijk wel, tegenwoordig vries ik het vaak in scheelt me de volgende week weer klaar maken !
Ik gebruik altijd mix voor macaroni en spagetti in een zakje. Tis dus geen kant en klare saus maar je moet er wel zelf nog water aan toevoegen. Een zakje mix is echt goedkoop bv euroshopper. - gehakt bakken, groenten erdoor, mix (eerst in kopje water mengen en dan in pan, niet in gloeiend hete pan want dan krijg je de vlam erin) erbij...
Hier ook altijd op zoek naar sausjes / eten zonder pakjes en zakjes Macaronie maak ik altijd met gehakt of tonijn, groente, dan tomatenpuree, bouillon blokje opgelost in wat gekookt water erbij, wat italiaanse kruiden en verse kruiden en klaar! Maare ik weet niet wie het schreef op de eerste blz. Zelf boemboe maken .... Hoe doe je dat? En hoe kan ik een abbo nemen op dit topic? Hihi
Ik ben der ook weer weekmenu's vind ik altijd moeilijk, want veranderd nog wel eens, maar ga het toch proberen Gister: aardappels, wortels en kip krokant snitzels vandaag: aardappels, boontjes en restjes vlees (ik slavink en man corden blue) morgen: macaroni Dinsdag: bloemkool, aardappels en rundervink Woensdag: wok Donderdag: aardappels, broccoli, slavink Vrijdag: aardappels, spinazie en karbodade Moet nog halen, gehakt, kipfilet en alle groente We hebben deze week ook weer 6 20% korting stickers van de coop, dus daar zal groente gehaalt worden (daarom ook weer een keer bloemkool, das normaal zo duur ) en dan nog drinken en brood
Abbo Voor de dames die besparen, wat geven jullie in de week uit? Dus ook luiers, fles voeding en evt dieren? Wij zo'n 50 euro En ik koop ook Regelmatig iets te snaaien.
Ik lees ook weer mee hoor! @Anica, wij proberen het (3 personen) op 50 euro te houden. Geen luiers bij gerekend. Flesvoeding gebruikt kind niet meer. Dieren hebben we niet. Ik vind dit heel goed te doen hoor.
zo ook weer even een abonnementje, ik vind het zo`n leuk en handig topic! wij gaan ook voor de 50 euro, ik weet niet echt of het lukt want mijn man doet de boodschappen. Hij gaat op de fiets de (winkels) aanbiedingen af die we echt gebruiken, een superman dus iemand vroeg in deel 1, over dat diegene liever geen grote stukken groente n wil eten in de macaroni. Vroeg me af, waarom doe je ze dan niet in de blender en daarna door de macaroni? denk dat dat ook wel lekker smaakt en dan zitten de vitamines er wel doorheen.
Ik/wij zijn er ook weer maar ff geen zin om te reageren. Sorry zit in een enorme dip!!! Verder zal ik maar mijn mondje even dicht houden komt toch alleen maar negatief uit.
Luiers tel ik niet mee, ik heb 3 kids in de luiers dus dat tikt wel aan. Ik let altijd wel op de aanbiedingen van luiers bijv 2 voor 1 huggies en als er geen aanbieding is dan neem ik die van de Lidl of aldi. Ik heb voor onze kleinste (van de tweeling) maat 3 gekocht bij de Action, best goed hoor! nog niet doorgelekt. En de luierdoekjes van de action van 79 ct zijn ook prima! we kopen op t moment niets te snaaien want we zijn aan het lijnen. dat scheelt joh!
ja ik vind van wel, wij doen het hier heel vaak op mijn stage in een gezinstehuis gebruik ik het ook heel vaak omdat het erg makkelijk is en klein gesneden zodat die kinderen niet zo zeuren over de groentes, ideaal!!