Ik pak ook altijd de 1 euro bananen bij AH. Eind vd middag zijn ze vaak wel op, maar ik doe op mijn vrije dagen altijd rond de middag boodschappen.
Komende week weinig aanbiedingen waar je echt b iets aan hebt vind ik.. zowel bij ah als bij plus.. wij gaan donderdag boodschappen doen, dus voor donderdag weekmenu samenstellen..
De weekendaanbieding van de plus is wel goed. Knorr wereldgerechten voor 1,00. Hier bestaat de plus tien jaar en is er 24 rollen toiletpapier voor 2,60. En bij besteding vanaf 25 euro een gratis appeltaart. Verder inderdaad vrij weinig soeps. Wel de bospeen, appels en kiwi's. Maar de markt is denk ik net wat goedkoper nog.
Och zie nu dat ik de folder van vorige week heb bekeken op de site. .. hehe Ik ga normaal ook naar de markt maar hele tijd niet geweest... denk dat ik dat toch maar weer ga doen
Hier alleen bananen. . Ik koop zelf ook wel eens zo'n bakje voorgesneden fruit, die wat dan die dag of dag erna op moeten. . Die zijn dan ook nog maar 1 euro of 1, 50
Hierbij ons weekmenu: Ma Gekookte aard, karbonade en bloemkool (alles in huis) di nasi, kalkoen ipv kip met groete pakket en satésaus (alles in huis) woe zelfde als di do: gek aardappelen speklap/slavink en spinazie (alles in huis) vrij: patat dag (alles in huis) za: geb aardappels, gehaktbal met boontjes (alles in huis) zo: puree, gehaktbal met wortels (alles in huis) Alle producten/dingen heb ik in huis/diepvries
Die bananen bij AH zijn dat niet gewoon van die bananen die snel op moeten? Die heb ik wel eens zien liggen namelijk.
Zo, ik heb een week vakantie! Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan en nu dus ook met weekmenu's. Voor deze week: maandag: restje saoto soep van gisteren (zelf gemaakt) dinsdag: noodles met biefstukreepjes en groentes die ik nog heb liggen (wortel, ui, paprika, champignons) Vlees komt uit het bio vleespakket woensdag: pasta met zelfgemaakte saus uit de vriezer. Alles al in huis. donderdag: zuurkoolschotel met gehaktballetje. Gehakt uit het bio vleespakket. Alleen nog aardappelen halen. vrijdag: weet nog niet of we thuis eten zaterdag: wraps met kipfilet (alles al in huis), komkommer, tomaat, mais(al in huis), creme fraich zondag: eten bij m'n schoonouders daar ga ik nu boodschappen voor doen!
Of het een goede tip is weet ik niet haha maar ik deel hem gewoon even met jullie, Ik woon met mijn vriend bij mijn mama dus wij zijn met zijn 3en, Wij hebben ook maar weinig te besteden en gaan elke week boodschappen doen bij de lidl. Wij zijn elke week rond de 50 euro kwijt en daar komen we een hele week mee toe. Liefs
hier vandaag ook boodschappen wezen doen, het budget is hier 100 euro. Lidl komkommer 0,65 champions 0,79 wortels 1kilo 0,69 lente ui 0,89 knoflook 200gram 0,65 ovenfriet 0,99 salami 2x 1,97 zalm gerookt 2x 5,78 creme fraise 2x 0,98 gekruide minikriel2x 1,78 scharreleieren 1,39 merlot 2,69 tempranillo (rode wijn) 2,49 kroepoek 0,69 gevulde koeken 0,99 stroopwafels 1,39 pitabrood 0,69 kauwgum 2x 1,18 babydoekjes 1,49 80 stuks kippenvleugels 1,99 speklapjes 2,99 boomstammetjes 2,49 Totaal 35,44 Dirk bananen 0,90 nasi pakket 1,00 bambix fijne granen 6 maand 1,55 jonge bladsla 1,39 2 potjes groente 1,49 4 lu tucs 2,40 6 olvarit potjes 5,84 fritessaus emmer 0,97 filet american martino 1,99 feta kaas in pot 1,85 boerenomelet mix 1,25 totaal 20,63 dirxx drogist dove douche 1,99 alles in totaal dus 58,07 ik moet nog dit bij de c1000 broccoli ( in de aanbieding 0,69 ) boterhamworst nasivlees 2,79 ( in de aanbieding ) kipfilet 2,49 ( in de aanbieding ) bladerdeeg jam 1,00 ( in de aanbieding ) champions 2x brood satestokjes en bij de kruidvat 2x opvolg melk 12 euro dove actie 7,00 het week menu ziet er bij ons als volgt uit maandag: gebakken aardappeltjes, rode kool en speklapje ( eet mijn vriend ) ik eet sla met een boomstammetje Dinsdag: boerenomelet ( eet alleen ) woensdag wokschotel(champions,wortel,sperzieboontjes,broccoli,knoflook,kipfilet) en macaroni uit de vriezer) donderdag: kippastei Vrijdag: zelfgemaakte nasi zaterdag: shoarma ( nog in de vriezer ) plus sla en vlees voor mezelf zondag: vriend eetsoep vooraf, kip+ patat ik lamskotelletjes plus broccoli dus hoop het allemaal te redden met 100 euro maar moet lukken als ik het zo zie
Vanmiddag boodschappen gedaan.. Moet morgen wel terug naar Dekamarkt (zo irritant dat hun acties pas op dinsdag ingaan! Was ik even vergeten, stond ik daar te zoeken naar de acties haha) en ik moet naar DEEN... Ik was erg blij met LIDL vandaag!!!!! Grote bak aardbeien maar 0,99 cent!! Heb er vandaag 3 meegenomen, heerlijk! Voor 52 euro heb ik gehaald: FRUIT ------- 4 bananen Zak kinderappels Perssinaasappels 3 bakken aardbeien GROENTEN ----------- Aardappelen 3 Komkommers Mini trostomaten Platte peterselie Broccoli Kastanje champignons (Heb thuis nog liggen: bloemkool, broccoli, 2x ijsbergsla, 2 komkommers, halve rode kool, 2 paprika's) DRINKEN ---------- 5x Groene ijsthee 1 liter 3x Fristi 1 liter 2x Pickwick thee (theezakjes) 4x Volle melk VLEES --------- Merqueze worstjes Rundervinken Biefstuk Rundergehakt Oven kipschotel piri piri OVERIG ---------- 2x Brood boulogne Tonijnsalade Brie Mozarella Kippenbouillon Knorr roomsaus Knorr roomsaus basilicum
Moet nog halen: kilo sperziebonen 2,58 kipdrummets ongekruid 2,49 basmati rijst 1,49 woksaus 2,00 2x cola (1 literfles) 2,00 Vet-sin kruiden 1,29 Italiaanse groenten 0,99 Thaise wokgroenten 0,99 Griekse yoghurt 1,50 Filodeeg ? Mihoen ? Madame Jeanet pepers ? Moet ook nog even extra broodbeleg halen voor de komende week...vind het zo moeilijk om te bedenken wat! Kids vinden bijna niks lekker op brood Ach, ik heb zo om 17.30 uur pauze..ga dan wel even boodschappen doen hier om de hoek!
Hi hi! De wokgroenten vanaf morgen bij DEKAMARKT. 0.99 per zak (400 gram), keuze uit Italiaans, Chinees en Thais. De Merqueze worstjes bij LIDL In een schaal zitten 5 worsten. 2,89 euro rundvleesproduct.