jaa omdat ze het ook nie wisten hahaha heb mobiel met internet dus via mobiel laten zien en tien kreeg ik Ze wel mee Was nu 32,50 ipv 65 euro scheeld toch weer een berg
menu van vandaag: aardappelschijfjes van de aldi, krop sla met ei en tomaat en met dressing, zilveruitjes en augurken(die laatste 3 allemaal ES) gepaneerde kabeljauw (lidl) de kinderen lusten alledrie nog geen sla (vreemde structuur) en daarom krijgen die de andijviestampot van gisteren die ik heb geblenderd, zij eten om half 5 en mijn man en ik om 5 uur. als toetje een pudding (aldi)
Het is al veranderd op de site mensen! Hier straks ook weer boodschappen doen, ga even een lijstje maken. Ben nog steeds zo slecht in weekmenu's maken, hoe doen jullie dat toch
Heb ze in iwdergeval nog mee gekregen voor die prijs dus ik ben blij, voorlopig geen luiers meer te halen er liggen nu 6 pakken!
hier ook voor die prijs megekregen. Ook omdat er vanmorgen a meerdere mensen waren geweest met diezelfde bewering.
wo zelf patat maken - broodje hamburger en sla do pasta rood vr pasta pesto za gevulde paprika's met salade zo kipburger zelfgebakken aardappeltjes brocoli ma pizza maken met kids + sla di pasta rode saus ga zo boodschappen doen heb eigenlijk standaard basis nodig en wat extra dingen om vriezer te vullen. met oog op een naderende operatie van man en aangezien ik ook alweer 31 weken zwanger ben wil ik voorraad en daar moet ik dan nu al mee beginnen.
Eten jullie gaan aardappels, groente, vlees? Gewoon een vraagje uit nieuwgierigheid hoor. Niet om aan te vallen!
Ik zie gewoon sla, broccoli, paprika en aardappelen staan hoor. En in de rode saus zit vast ook wel iets van tomaat denk ik