Maar ja met deze rotsneeuw loop ik er niet voor me plezier heen!! Hopen dat t snel stopt..! Ga ik kijken voor t vlees voor vanavond
Zal straks kijken of inderdaad alles op is of niet ga er zo heen. En anders kijk ik morgen wel eventjes
Help, laatst zag ik volgens mij in topic een link naar een website met alle supermaktaanbiedingen en met menu's gemaakt met deze aanbiedingen. Maar waar ik ook zoek, ik kan het niet meer terugvinden! En wilde alvast voor het weekend mijn lijstje maken, heb ik dat alvast gehad!
Zo de vleesaanbieding is binnen jippie, 4 slavinken, 4boerenrollen, en 4 gehakt snitzels moet alleen nog wat gehakt bij de slager, goed geslaagd voor 7,75 aan vlees
Is er hier iemand bekend met Bossers vlees? Hoe is de kwaliteit van het vlees? Zit er over na te denken om binnenkort flink in te slaan, en dan alles in te vriezen. Scheelt ook een hoop geld! Deze week duurder uit dan normaal, wel veel voorraad producten gekocht. Nou ja, dan volgende week echt zo min mogelijk kopen en veel uit de vriezer eten en van de voorraad...
Bedoel je deze : Supermarkt aanbiedingen in onze folders supermarkten | Folders.nl Staat ie niet in begin van dit topic? Heb er ook wel wat linkjes in gezet geloof ik.
Al weer een poosje geleden dat ik hier iets gepost heb. PJO, volgens mij is dat de site robsbudgetmenus.nl Phoe wat zijn de verse groentes op dit moment duur zeg. Vorige week bij de Lidl echt producten laten liggen en wat anders bedacht. Gelukkig heb ik nog groentes in de vriezer liggen. Had bloemkool, witte kool, wortels en snijbonen geblancheerd en in de vriezer gedaan op het moment dat ze voor een prikkie in de winkel lagen. Maar ook de suiker, brood, melkproducten en limonade wordt steeds duurder. Ons weekmenu, man komt vrijdag weer thuis. Is ver weg aan het werk en overnacht in het hotel. vandaag: kids pannenkoeken, ik rijst met doperwten en vis in currysaus morgen: geb.aardappels met zigeunerschnitzel en spinazie vrijdag: maak ik chinese tomatensoep. Is man dol op dus een lekkere thuiskomer. zaterdag: gaan we shoarma afhalen met een salade ivm 10 jaar trouwen!! zondag: verse groentesoep met afbakstokbrood en stukje vlees maandag: kip tajine met oa wortel en courgette (wereldgerecht 1+1gratis) maak extra veel zodat ik een deel vd saus in de diepvries kan doen. dinsdag: stamppot zuurkool met runderworstjes Laatste tijd weer lekker goedkoop aan het bakken gegaan. Vooral de rozijnenbrood viel hier goed in de smaak. Kosten: 1,35 voor een boerenbrood formaat terwijl je in de winkel al gauw 1,75 betaald voor een klein zakje. Verder ook gewoon brood gebakken. Heerlijk vers. Gister een vanille plaatkoek gebakken. Kosten 0,55 cent. Kan geen pak goedkope koekjes voor de visite tegenop. Morgen ga ik een appeltaart bakken ivm trouwdag. Maak ik gewoon van oa bloem. Dus geen pak mix uit de winkel. Mijn laatste bespaaracties: Een fles wasmiddel zelf gemaakt. En met een scheutje wasverzachter erbij ruikt de was heerlijk en is goed schoon. Shampoo gekocht van euroshoppermerk voor 0,40 cent voor 500ml. Bevalt prima en zelfs de action is hiermee niet goedkoper. Cremespoeling zag ik niet staan en heb dat gekocht bij de jumbo voor 0,60 cent. Ben overgestapt op andere aanmaaklimonade. Had eerst altijd multivitamine van raak maar ook bij de Jumbo is die al 1,20 per fles van 750ml (Ah nog duurder) Ik neem nu de goedkopere fles multivitamine smaak. 1 liter voor 0,85 cent. Verkopen ze oa bij Jumbo. Heeft natuurlijk een andere smaak maar is ook heerlijk.
Voor de (vroege) vakantie gangers of gewoon nivea liefhebbers. Bij wehkamp zijn de nivea artikelen in de aanbieding geloof 25% korting. Bij 4 produchten of meer nog eens 25% korting. Heb voor onze vakantie 2 zonnebrand/2 kinderzonnebrand(moet voor eczeem)2 aftersun e 2 mini met hogere factoor(voor mijn gezicht) gekocht. Waarden op een paar na 100 en heb 47 betaald.
miranda heb je een recept van die vanille plaatkoek. kan ze wel vinden maar daar gaat wel meer in als 55 cent. hihi en goedkoper is altijd beter haha Meiden die vlees in het groot inkopen bij een boer. Waar doen jullie dat en dan hopelijk ook wat ervaringen in friesland/nood holland. Ben al gaan speuren op internet maar vind het lastig om dan te vergelijken wat de prijzen zijn en of kwaliteit ok is. Kost toch benzine om heen te rijden. Dus denk vraag het hier even. hier trouwens 2 weken geleden voor 115,- boodschappen gedaan (incl. verjaardag), tussen door 1 x brood en melk, bananen gehaald a 7 euro en 2 appeltaarten, pakken sap, lange vingers en mascapone voor verjaardag a 15 euro. vandaag nog halen Handzeep melk perensap Bananen appels kaas' 1x vleesbeleg eierkoeken (schoolkoek) vla hagelslag vuilniszakken. dan dus 115+21 + 60 van de 2 weken daarvoor = 196 euro en dan vandaag erbij ik schat zo'n 15 euro = 211 euro deze maand incl. kinderverjaardag (excl. cadeau's van 45 euro) . Niet heel beroerd vind ik. moet wel ook nog kattenvoer (blaasgruis) kopen maar dat mengen we met "goedkoper"kattenvoer.
Hier gekeken bij c1000 voor t vlees, maar ze hadden alleen nog worstjes en slavink (die lusten we niet) Ons menu aankomende dagen: Gister: spagetthi bij mn ouders Vandaag: gebakken aardappeltjes met schil (aanbieding 0,59 diepvries), kip snitzel en boontjes (vriezer). Met wat komkommer salade en als toetje verse meloen(markt 0,50) Morgen: aardappeltoefjes uit oven, tartaar, bloemkool (bonduelle zak c1000 1+1 gratis) met wat stukjes tomaat en augurk. Toetje : blikje ananas in gele vla Vrijdag: zoontje jarig!! Sm maakt kippensoep, moeder maakt 2 salades en neemt stokbrood mee. Zelf nog wat fruit en komkommer, tomaat enzo erbij. En voor de kids patat frikandel Zaterdag: overgebleven soep? Anders krieltjes, broccoli, hamburger
@mimi: jij gaat lekker zeg met je boodschappengeld Recept plaatkoek: 2 eieren - 0,25 snufje zout 140 gr suiker - 0,14 1 zakje vanillesuiker - kost voor 10 zakjes 0,19 cent 160 gr zelfrijzend bakmeel - 0,15 cent gerekend maar weet niet of dat reeël is? Klop de eieren met suiker, vanillesuiker en zout lekker luchtig. Ik mix altijd nog even 2 minuutjes door. Wordt het lekker luchtig van. Het meel er niet met de mixer doorheen mixen maar lepel voor lepel er doorheen roeren. Dit smeer ik uit op een bakplaat met bakpapier. Ongeveer een kwartier op 200graden. Wel in de gaten houden. Zodra het een beetje begint te verkleuren is het al gaar. Direct als je het uit de oven hebt gehaald in vierkantjes snijden. Je kunt er ook koekjes van maken. Dan doe je met een lepel hoopjes op de bakplaat en dan 10 minuutjes op 200 graden. Ze noemen dit dan eierkoekjes. Vooral een dag later zijn ze nog lekkerder, hmmmm. Misschien ook nog een lekkere afwisseling. - doe er geraspte kokos erdoorheen. - beetje poedersuiker er over strooien. - ipv vanillesuiker wat chocopoeder? - doe er wat custardpoeder doorheen. - of een drupje amandel aroma (flesje van dr oetker)
dank u dank u.. ga het vanmiddag proberen. eerst zo met zoon naar de dokter. heb alles in huis dus das makkelijk
Dat ga ik ook eens proberen! Lijkt me lekker, nog nooit gehad.. Ik ga vrijdag boodschappen doen, heb gelukkig voor mijn gevoel niet zoveel nodig.. Want val de laatste tijd achterover vd prijzen. Vooral van groenten en fruit. En sinds ik zwanger ben, eet ik echt graag fruit. Voorheen absoluut niet. Deze week boodschappen in Duitsland doen, daar is wel alles goedkoper gelukkig.. Normaal ga ik naar AH maar aangezien ze alweer niet echt goede aanbiedingen hebben ga ik maar naar de Duitse Lidl.