Nou ik kwam er dus pas te laat achter. Het is de vriezer die op zolder staat en daar kijk ik niet elke dag. Laatste keer was vrijdagmiddag. Dus kan wek vanaf toen ofzo zijn. Spul is zo ontdooit dat het net lijkt alsof het nog nooit ingevroren is geweest. Heel veel vlees durf ik daarom ook gewoonniet te bereiden. Sommige dingen ruiken ook echt als vergane glorie. Alle patat, snacks en groente heb ik al regelrecht de ton in gedaan. Sommige stukken vlees ook. Er valt dus niet heel veel meer te bereiden eerlijk gezegd. Een paar dingen dingen die in de kern nog bevroren waren staan nu op en maak ik wat van. Maar goed. Wat een baalmoment zeg!
Dat is wel zuur ja. Als het niet goed meer ruikt zou ik het ook niet meer doen maar dat is echt balen. Zit toch voor een hoop geld in je vriezer ongemerkt.
Dankje voor de tip! en oke bij de plus zou ik zeker onthouden zo ver ligt de plus daar niet vandaan. Ook leuk gerechtje! zeker met nog meer groente er bijvoorbeeld door ipv zoveel tomaat (heb niks met tomaten) Ga ik ook zeker onthouden 12x voor zo weinig geld eten en dan ook nog gezond is wel fijn.
Haha ik zal je het recept doorsturen? En die tomaten proef je niks van smaakt gewoon als alle andere pastasaus maar dan lekkerder Is idd een stuk gezonder dan die kant en klaar maaltijden. Zitten geen e-nummers in onder andere. Ik heb bij kant en klaarmaaltijden zoiets, voordat het in de winkel ligt en dan kun e het nog steeds een aantal dagen goedhouden wat zit er dan allemaal toegevoegd?
Wat ontzettend balen, zeg!! Hier een kleine wijziging in het weekmenu. We eten vanavond soep met stokbrood. Had ik zondag-avond uit de vriezer gehaald en was ik daarna weer vergeten Dus eten we het vandaag.
Oh een ontdooide vriezer wat een ramp. Die van ons zit momenteel weer tjokvol. Ik zou echt gaan gillen als me dat zou gebeuren. Gisteren flink gehamsterd bij AH. Heerlijk al die vegaproducten in de aanbieding. Zitten toch altijd tussen de 2-2,45 euro het pakje en nu allemaal 0.99 cent. Heb voor een maand vega in de vriezer liggen nu.
Vanavond gebakken aardappels (aardappels in huis) sperziebonen (liggen.ook nog in de dv) en slavinkje bij appie 2 voor een euro. Dus voor 1 euro klaar
Morgen bij ouders eten, donderdag eten dochterlief en ik een restje uit de vriezer en manlief een 1persoonsquiche van ah (3 euro) en vrijdag aardappels en spinazie met braadworstje (alles nog in huis). Zaterdag bij schoonouders eten, noodgedwongen goedkoop weekje haha. Mijn schoonmoeder kookt vaak teveel.en vriest dan een flinke portie in voor mij en dochter. Manlief is een slechte eter dus die neemt dan vaak eenw broodje. Scheelt veel geld!
Hebben jullie al gratis soep gehaald bij de Jumbo?? https://www.facebook.com/unox/app_485863731460900
Ik ben er ook geen grote fan van, maar voor even makkelijk tussendoor vind ik het wel handig om in huis te hebben
net de boodschappen gedaan en 70 euro kwijt bij lidl en mcd. geen zin om heel mn lijst te posten maar weekmenu is: gister: krieltjes bloemkool hamburger vandaag: penne met zelfgemaakte tomatengehaktsaus en veel groente erdoor woensdag: andijviestamp met gehaktbal en spekjes donderdag: man en kindjes boontjes aardappels en kipfilet. ik restje chili con carne uit vriezer vrijdag: wraps met gehakt en roerbakgroente en sla zaterdag: afhalen iets zondag: patat met snack
Iemand inmiddels al het Bossers vlees geprobeerd en zo ja wat vinden jullie ervan? Is het waterig of blijft het mooi stevig zoals de echte slager?
Zo, ik ben net even lekker bezig geweest, had dus nog bleekselderij over, en ook nog wat wortels, courgette, prei en een paprika (voor de wraps voor vanavond, maar houd van die 4groenten altijd over) Dus lekker staan hakken, en heb nu: Groente voor straks 350 Gr. Groente voor in de macaroni/spaghetti oid ->de vriezer in 2x120 Gr. Groente voor in de soep-> vriezer in en dan ter plekke nog een handje erwtjes in de soep erbij! Vanmiddag was ik op de markt voor biaisband en zag 3 mango's voor 2 ! Euro dus gelijk maar 3 meegenomen! Heerlijk maar soms zijn ze zoooooo duur!
Biefstuk is lekker, gehakt is goed, kipfilet is heerlijk, het shoarmavlees is ook erg lekker. Ik ben dus tevreden.
Hmm dan moet ik er ook maar aan geloven mn gehakt is op, kip bijna en biefstuk nog niet maar als het lekker weer wordt gaat dat zeker goedkomen op de bbq Dus nu even gehakt halen bij de ah deze week en als mn vriezer dan leeg is gsan we inslaan. Hoe een grote vriezer hebben jullie hier eigenlijk? Hier een met drie en een halve la en beneden 2 en een halve la. Past voor mn gevoel veel te weinig in. Bovenste la passen drie zakken soepgroente, drie macaroni groente in Tweede net drie broden Derde ligt dan gehakt, kip en biestuk en een pizza Onderin staan mn bakjes pastasaus Beneden: bovenin vleeswaren voor op brood, spekjes en ijsjes Middenin babyvoeding en frikandellen Onderin zak patat en twee bakken ij passen daar. Vries dus eigenlijk nooit restjes in. Die bewaar ik in de koelkast en eten we de volgende dag. Puur omdat het niet past eigenlijk en we geen ruimte en geld hebben voor een grotere vriezer.
Ingekocht: - gehakt van de C1000 voor 2,80 heb ik bijna een kilo gehakt, was op de aanbieding.. - rode(750g) en witte(kilo) uien samen voor 1 - van de AH tomatenblokjes 2 blikken voor 0,99 Nog in huis: - courgette - erwtjes, vind ik zelf erg lekker in de saus gedroogde kruiden en verse peterselie tomatenpuree sambal spaghetti ook nog ruim voldoende in huis Kan ik dus een flinke pan spagettisaus maken en invriezen voor zeker 4x eten voor ons 2en en dat voor 5 afgerond, jeuj! En een pakket twv 25 bij de Jan Linders gehaald net met wat leuk spul een hoop babypotjes zaten erin voor de eerste hapjes straks erg handig al wil ik straks zo'n stomer/blender halen en zelf zoveel mogelijk van verse producten klaarmaken voor de kleine.. maar voor in 't begin wel handig die potjes
Hier maak ik ook potjes met de philips stomer blender voor onze kleine meid. Mn schoonzusjes hebben potjes van olvarit voor mij bewaard en daar doe ik het dan in en dan in de vriezer. Ik koop dan dus bijvoorbeeld een bloemkool in de aanbieding en maak hier verschillende potjes van. Met en zonder aardappel met een tartaartje met brocolii of boontjes noem maar op en heb dus altijd een ruime voorraad in de vriezer. Is er niks in de aanbieding of ziet het er slecht uit wacht ik gewoon op de volgende potjes genoeg! Ik week de etiketjes eraf en dan gaan ze in de vriezer, vaatwasser en magnetron. Ideaal en altijd de juiste hoeveelheid afgepast.