@Nijntje: ik ga naar plus, boni, lidl, aldi, Ah en emte. Hoewel de Emte eigenlijk zonder aanbiedingen eigenlijk overal duurder in is. Dus die heb ik er al uitgehaald. Maar goed haal daar soms aanbiedingen. Deedee: ik zal eens teruglezen
Ja emte zit hier ook en een mcd maar die zijn ook met aanbiedingen alsnog duurder idd... Zal het ook eens bij gaan houden van de plus. Kun je je lijstje aanvullen
Zaterdag op de fiets na c100 zal me benieuwen wat ze dan nog hebben. Zitten leuke aanbiedingen bij ook bij ah en super coop. Gewone lijstje morgen verder maken. We gaan weer op zaterdag boodschappen doen manlief moet hele dag werken op vrijdag .
Ik kan pas dinsdag naar de C1000! De laatste euroknallerdag dus... vraag me af of er dan nog iets ligt?? Qua vlees denk ik niks meer tegen die tijd? Maandag krijg ik pas mijn salaris weer en die dag werk ik de hele dag tot laat, helaas! Zag ook wel leuke dingen in de actie.
Deel 3 is open: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/434990-weinig-boodschappelgeld-eten-deel-3-a.html Deze doen we dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl