https://webclient.qnippos.net/index.php?Qcmp=friesch2 Bij Friesche Vlag krijg je tot 22 april je geld terug voor een pak vla. Geldt wel alleen op de pakken met een actiesticker.
Via TryNow (onderdeel van PostNL) kun je vaak gratis proefjes aanvragen. Nu o.a. LiptonTea en Dove Shampoo. Home - PostNL Try Now
ik zie hier altijd van die lekkere recepten voorbij komen kan iemand mij helpen met een pastaschotel maar dan zonder bijvoeging van een zakje saus (zo n honig zakje) heb pasta en groenten in huis en kaas enzo. ben benieuwd naar jullie creaties
Die Honig pakjes daar snap ik sowieso vrij weinig van Neem dan een pot pastasaus van Grand Italia of van Bertolli ofzo.... Maar lekkerder nog is met verse tomaten Daar heb je dan wel een kilootje van nodig. Even onderdompelen in kokend water om het velletje ervan af te halen. Dan in kleine stukjes snijden, beetje kruiden erbij, beetje basilicum, wat witte wijn en wat water en dan een uurtje laten pruttelen. Eventueel met de staafmixer er doorheen en dan heb je tomatensaus! Daar kun je vervolgens groenten en vlees naar smaak aan toevoegen. Echt, probeer het 1 keer en je wilt nooit meer een pakje of een zakje... Oh, en als je geen tijd hebt om een uurtje te laten pruttelen, dan kun je ook die grote flessen Sugo van Grand Italia kopen, of gewoon blikjes gepureerde tomaten.
ja idd zoiets had laatst dus een pasta ovenschotel met groenten en dan een zakje ovenschotel van honig maar die heb ik nu niet in huis en zie hier altijd van die lekkere recepten voorbij komen, vandaar
pasta schotel in de oven doen wij eigenlijk nooit. ik maak wel eens het volgend. schelpjes macaroni diepvries spinazie champignons en van die goedkope brie. en dan wokken
Wow, dat is behoorlijk weinig. Misschien aan het eind van de dag langs de markt? Veel 35% korting producten kopen misschien?
ik maak ook eigenlijk nooit pasta in de oven.... Ja, wel lasagne, maar daar heb je wel lasagnevellen voor nodig, niet gewone pasta. Dan nog, zou ik de tomatensaus maken zoals ik schreef. En de 'bechamel' saus misschien van melk en bloem?
36.50 .... das niet veel Eh, spekblokjes als vlees? Is 0,79 voor 250 gram bij de AH. Met macaroni, uitje, courgette en tomatensaus heb je een goedkope en simpele pasta!
ik koop echt nooit meer potten pastasaus gatverdamme, Ik doe 5 tomaten in de keukenmachine, en meng dat met 3 blikjes tomatenpuree van ES a 7 cent wat oregano, zout en peper er door en klaar, 20.000 keer lekkerder
Ik heb de gehakt in de gehaktschotel veranderd in reepjes vlees! Het was echt smullen! En er is nog over, dus we kunnen er nog een keer van eten deze week. Heerlijk!
Ik loop altijd zo te kleiren met blikjes tomaten puree. Telkens mijn blikopener eraf, en dan luktet weer niet evrder, de helft er maar uit en alles onder de puree, bah! Wat is ES? 7 cent is goedkoop!