Ik ook niet, ga er dus ook niet speciaal naar toe want ik vind C1000 best duur ten opzichte van Jumbo en Boni..
Als je nog eens een lekker hapje zoekt wat niet al te duur is.. Ik heb nu kaasvlinders in de oven staan ^^ Bladerdeeg, (strooi)kaas er overheen, oprollen en in plakjes snijden. 10-15 minuten in de oven op 200 graden en klaar ^^ (tijd moet je even uitzoeken wat het makkelijkste is, mijn vorige oven deed er een kwartier over, deze korter) Ook erg lekker als je er een plakje ham bij doet.
Hi meiden! Hier de boodschappen weer binnen voor de rest van de week + nog wat voorraad ook. Was om 9 uur al bij de AH en dan is er echt veel te krijgen met 35% korting! Het is dat ik niet heel veel plek meer in mijn vriezer heb, anders had ik meer meegenomen De paasartikelen zijn afgeprijsd bij de AH, maar nu écht afgeprijsd! Zo had ik een pak mix voor cupcakes voor 0,49 ct. Die komt altijd wel weer van pas Verder hadden ze nog allerlei chocolade en koekjes, allemaal nog zeker een half jaar houdbaar, maar omdat er Pasen opstaat moest het weg. Nou daar maal ik niet om hoor! En verder ook nog bij de Lidl geweest. Voor de zwangeren onder ons; ze hebben daar positiekleding voor weinig geld! O.a. een soort huisbroek/trainingsbroek en iets van 3 verschillende zwangerschapsshirtjes. Het kost niet veel, dus de kwaliteit zal niet super zijn, maar toch is het mooi meegenomen! En nog een tip; als je vroeg bent bij de Lidl, dan loont het nog wel eens om bij de voorgesneden groenten te kijken; ook veel met 30% korting. Ik had 2 zakken thaise roerbakgroenten, voor 0,86 per zakje (400 gr). Nou, daar kan ik niet zelf voor snijden hoor! Ik heb ze in een diepvrieszak gedaan en in de vriezer gedaan.... Oh, totaal was ik 19 euro kwijt. We zitten nu op driekwart van deze maand (onze salarissen komen de 25e) en ik zit op 280 euro. We gaan netjes dus (omgerekend zo'n 85 per week, maar dat is dus inclusief luiers, wijn en uitgaand van een maandbedrag van 350 euro)
wat een goeie tip zeg! mijn vriend is binnenkort jarig en zijn hele familie is vegetarisch, denk dat ze dit wel kunnen waarderen @ poppedopje: ook fijne tips, wij lenen binnenkort een auto van schoonzus, kunnen we ook grote boodschappen doen bij lidl
Ga het vanmiddag maken! Het stond eigenlijk voor gister op de planning, maar begon om half 6 en toen bedacht ik opeens dat ik had gelezen dat het 1,5 tot 2 uur moest pruttelen.. Haha. Lekker slim. Dus gister maar ff gauw een pastaatje in elkaar geflanst en vanavond jouw recept!
Het gaat bij ons heel goed met het boodschappen geld. Elke week pin ik 50 euro, en daar koop ik alles van. Wat ik over hou doe ik in een envelopje, en mocht er een dure week zijn dan doe ik het daarvan. Of ik doe er iets leuks van, of cadeautjes ofzo. Vorige week heb ik allerlei zaadjes voor in de tuin gekocht, dus hoop binnenkort een lekker kruidentuintje te hebben! Het was net binnen het budget, dus ben wel trots! Ik ben dit gaan doen omdat het prima was als ik held over hield, maar als ik het een week niet haalde dan was ik boos op mezelf. Ni ik het overgebleven geld apart leg hoef ik niet meer boos te zijn Ons weekmenu, ik ben een beetje laat met posten: Maandag: BBQ op een feestje Dinsdag: Penne met veel groenten en gehakt en zelfgemaakte tomatensaus Woensdag: Surinaamse Roti (recept van ELena22) Donderdag: Restant pasta(laat thuis dus ff snel opwarmen) Vrijdag: Alleen thuis dus ik denk dat ik wat Roti neem dat over is Zaterdag: Bij mijn ouders eten(weten ze nog niet ) Zondag: Gebakken aardappels met Pangafilet belegd met roomkaas en groenten uit de oven en komkommersalade De roti is een grote pan vol, dus ik denk dat ik ook nog een portie voor 2 personen kan invriezen. Heb er zo'n zin in!
Oh, bij de Lidl trouwens snijbonen 500 gr. voor 1,65! Wel nog zelf te snijden Maar als je ze gewoon in stukjes snijdt, dan zijn ze net zo lekker hoor!
in de lidle zijn ook de aubergines in de reclame voor 49 cent,lekker met gehakt! nog een tipje van mij, als je witbrood over hebt(meestal de eindjes) gewoon even drogen op de verwarming en dan in de blender! zo heb je weer goedkoop panneermeel en hoef je niks weg te gooien!
AH; Komkommer Hollandse roerbakgroenten Italiaanse roerbakgroenten 2 x Fruitsalade (duur, ja, maar ik ben zo'n slechte fruiteter, en dit gaat er wel in!) 2 x kip ES macaroni Honig mix voor macaroni 4 x tomatenpuree 2 x ES geraspte kaas Kipfilet voor op brood Bruin brood 2 x Sap Sinaasappelsap Paula de Koe toetjes (Deem mocht toetjes uitkiezen.. ) Chocoladevla Chocomel Spinazie a la creme Vissticks Pizza _____________________ 33 euro Ma; Sla, gekruide aardappeltjes, kipsateschnitzel Di; Roerbakgroenten, aardappelpuree, kip Wo; Macaroni Do; Spinazie + vissticks Vr; Wraps met komkommer, pikante kip en chilisaus Za; Pizza Zo; Geen flauw idee Deem is inmiddels elke dag helemaal droog, draagt geen luiers meer, dus als we ook de nachten erin kunnen krijgen hoef ik ook geen luiers meer te kopen! Gaat ook weer centjes schelen!
:O. Ik heb even geslacked. Sorry. Was even druk met van alles waardoor ook de schapjes en alles in de soep vielen. Ik ben sinds kort helemaal into the 'cooking'. Zit alle kookprogramma's tegenwoordig af te kijken. Zal de zwangerschap wel zijn . Ben er wel pas deze week mee begonnen dus succes nog niet verzekerd . De boodschappen voor deze week laat ik maar achterwege want door het opnieuw restocken van kruiden was het bedrag schaamtelijk hoog :O. 121 euro. Maar goed, mijn weekmenu: Asperges met krokante korst en lamsgehakt Gazpacho Andaluz salade Risotto met kip en boontjes en parmezaanse kaas Spaghetti Pannenkoeken Kebab met sperziebonensalade De laatste dag moet ik nog even bezien. Waarschijnlijk heb ik toch teveel risotto gemaakt dus eten we dat twee dagen . Hoe is het overigens met Que? Gaat alles wat beter meis? Hoop met de rest van jullie ook goed
Mijn salaris is gestort dus ik ga ook straks boodschappen doen. Ik pin 100.00 eur en hoop dat ik hier een lange tijd mee zal doen. Ik hoef niet zo gek veel te halen, want we hebben nog veel in de vriezer. (die moet leeg ivm ontdooien) Ik heb een lijstje gemaakt voor het geval ik in de verleiding kom nog meer mee te nemen.. Ik wil gaan proberen rond te komen van 175.00 eur. Dit moet kunnen lijkt mij en is tevens een leuke uitdaging hihi..
Que is helaas niet langer actief op het forum. Haar account is opgeheven nadat er mensen erg lelijk tegen haar gingen doen op een topic dat zij had geopend. Jammer!
Ze vroeg tips met betrekking tot haar schulden en toen gingen mensen zeggen dat ze allemaal dure dingen deed en had. Heel jammer want er kwamen dingen van haar facebook hier te staan... Maar laten we het er hier niet over hebben, het is zo'n gezellig topic!
Op de blog van Elena22. Je kan haar een pb bericht sturen voor haar blog staat in haar handtekening..
Heb inderdaad de link uit mijn handtekening gehaald. Als je op mijn blog zocht via google kwam je uit bij mijn zp account. Niet dat ik iets te verbergen heb maar niet iedereen hoeft mijn bevallingsverslag te lezen. (een van de eerste posts die bovenaan stond op google). De meeste dames hier hadden mijn blog al in hun favorieten gezet en de rest kan me altijd pben. Trouwens voor de roti kan je ook wrap pannenkoeken gebruiken als je niet aan Roti pannenkoeken kan komen of om de kosten te drukken. @Tante; Ben zo benieuwd of je het lekker vind mijn roti