weinig boodschappen geld wat eten per week: deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag trouwens bij de Kruidvat een aanbieding Dreft vaatwasmiddel 140 stuks voor 15 euro als ik het goed heb. Weet eigenlijk niet of dat goedkoop is maar goed, tipje :)

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Dames! Goed nieuws :D Die financiële tegenslag die van de week was binnen gekomen blijkt een ubergrote fout te zijn en is kwijt gescholden :D Oh wat een opluchting! Dat betekend dat we gewoon weer normaal kunnen leven en zelfs weer kunnen sparen deze maand :) Echt een heerlijk gevoel en dan kunnen de extra bedragen die binnen komen ook gelijk naar de spaar. Ben echt zo opgelucht :D

Om dit heugelijke nieuws te vieren ben ik vanavond met mijn beste vriendin naar het dorp geweest. Heb een super leuk truitje gescoord voor mezelf (was alweer veel te lang geleden dat ik iets voor mezelf heb gekocht), ik heb een supermooi vega kookboek gescoord bij de Bijenkorf voor een tientje (bijna 400 pagina's dik!) en ik heb 2 Engelse kookmagazines gekocht. Las deze altijd maar omdat de grote AH hier wordt verbouwd waren deze tijdelijk niet te koop en zag ze toevallig ook bij de Bijenkorf dus gelijk maar meegenomen. Even een kop koffie gedronken en heerlijk gekletst en geklaag over vervelende bedrijven die me grijze haren bezorgen :p

Morgen even de boodschappen voor de kleine man doen (luiers ed.) en dan zondag de weekboodschappen doen. Morgen eten we bij schoonouders en zaterdag bij mijn broer (ivm verjaardag).

Zo en ga nu lekker lezen, inspiratie opdoen voor de blog ;)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Helemaal super om te horen!

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Wij zitten onder "beschermingsbewind" zo geheten. Ze betalen dus alleen de vaste lasten en af en toe een aflossing, lekker lokkertje altijd en kom er maar eens vanaf. Vriend zat eerst bij de gemeente maar die deed dus geen drol en maakte de boel erger, vandaar over gestapt naar een "officieel" bedrijf. AHUMMM. Aangezien bewind dus NIKS onderneemt mogen ze dus wel beslag leggen e.d.

@Crypto, nee weet het. Wil ook eigenlijk geen lening, maar aan de andere kant zijn we binnen 5 jaar dan overal vanaf! en als ik op deze sukkels moet wachten duurt het nog wel min. 6 jaar.

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Kleine wijziging, vandaag stond er eigenlijk aardappels met gehaktballen op het menu, dat zijn broodjes hamburger geworden;).

@ Elena, supergoed nieuws meid!! Groot gelijk dat je er ff uit bent gegaan. Heb je idd wel verdient:D

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    @kapper: ik knip het haar van onze zoon of mijn schoonmoeder doet het met de tondeuze.
    ik knip en kleur mijn eigen haar en 1x in het jaar of zo ga ik naar de kapper om er weer een model in te knippen.
    Mijn vriend gaat elke 3 maanden of zo naar de kapper en is dan €16.5 euro per keer kwijt. ik mag het niet knippen omdat hij vindt dat de kapper zijn zg. eihoofd optisch mooier kan maken :p

Ik heb een mooie luiertas gescoord vandaag voor €60 euro. had nog vvv bonnen over van mijn verjaardag en heb zelf nog €10 euro betaald.
    Even een foto omdat ik er zooooo blij mee ben :D (hij ziet er niet echt baby achtig uit dus ik kan 'm ook nog later gebruiken als weekendtas)

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Wat geweldig Elena! Ben blij voor je! Heerlijk hoor, je zorgen ineens weg. Slordig van de fout, maar blij dat het een fout is!

@lieselot: Mooie tas zeg!

8. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Net even op de markt geweest voor fruit. Voor 1 kg aardbeien en 1 kg druiven was ik 6 euro kwijt duur of niet?

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zojuist de laatste boodschappen voor het weekend gehaald.
    Heb het eindelijk eens gered met 300 euro voor een hele maand, eindelijk :D

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    @vaatwasblokjes; die van de Hema zijn volgens mij nog steeds het goedkoopst; 30 stuks voor 2 euro. Die kruidvat-aanbieding is dan niet echt goedkoop.... Van de Hema zijn ze echt meer dan prima!

11. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @vaatwablokjes: Misschien een leuke tip: Je vaatwasser wordt ook prima schoon met een half blokje! Is ook beter voor het millieu!

12. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik bedoel eigenlijk dat je vaat er schoon van wordt :D

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nooit geprobeerd een half blokje. Eens kijken wat het doet.

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voor de markt vind ik t best duur!!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    vaatwastabletten all in one 40 stuks kosten bij aldi iets van 2-3 euro...vind 15 euro voor 45 stuks dus errug duur!

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik heb altijd losse poeder dan kun je het zelf doseren. NOg veel goedkoper. Bij dirk kost een bus 4.99 volgens mij.

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Doe ik ook, tenzij ik die blokjes heb met zelfoplossendplasticje erom ;)

Weet niet meer wie het was van de tip voor de vaatwasblokjes bij kruidvat? Maar wij hebben ze net gehaald. Sun vinden wij toch het beste merk.
    Wil uiteraard zo zuinig mogelijk doen, maar ook kopen waar ik tevreden over ben :)

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nog goedkoper, met de hand afwassen:D.

Kapper, ik heb zelfopleiding gedaan, dus het gezin onderhoud ik zelf. Ik zit zelf wel eens model bij de kappersopleiding.Goeie tip!! Bied jezelf aan als model, er is goeie toezicht en het is gratis. Als je dat niet aandurft kan je ook naar de kapsalon gaan in de school, betaal je een paar euro maar zijn wel vaak kapsters die hun knipdiploma wel al hebben.

Ik ben ietwat opgebeurt, heb een nieuwe stofzuiger gekregen van mn ouders!! Ik weet dat ik altijd op hun kan rekenen (gasfornuis was laatst kapot, ook nieuwe van hun gekregen) maar wil er niet om vragen en er vanuit gaan. Ik ben weer blij dus! Ook bij hun gegeten dus scheelt weer in het budget :)

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Ivm een migraine aanval geen verjaardag bij mijn broer en geen meeting met de oktobermama's vandaag :( Wordt gewoon makkelijk eten vandaag. Manlief neemt wat mee uit de supermarkt.

20. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Balen zeg! Wat beroerd voor je! Ben je er heel erg aan toe? Hoop dat het snel over is!!

Deel Deze Pagina