Weekmenu Ma. aardappelblokjes met pangafilet en komkommersalade. Di. Rijst met vlees en (zelfgemaakte groente)saus Wo. Aardappels met gehaktballen en doperwt/wortels Do. Macaroni en voor mij rest aardappels en schnitsel Vrij. Zelfgemaakt patat met antilliaanse saus en vlees Zat. Rijst met vlees saus Zon. ?? Heb veel nog in huis, vlees bepaal ik op de dag pas wat uit de vriezer moet. Vrijdag wordt ws opgeschoven naar zaterdag omdat ik altijd wel veel macaroni heb maar heb 2 macaroni monsters hier dus kan zo dat de pan s'avonds leeg is. 1 en ander van vorige week naar deze week geschoven omdat we onverwachts bij mn ouders hebben gegeten paar x en mama was zo lief zaterdag mijn boodschappen te betalen. (Ook alleen maar omdat zij bij een pinkassa aanschoof, ik niet kan pinnen en zij geen zin had om te wachten op mij)
Was even vergeten een belangrijk puntje te noemen: Onze woningen liggen een uur uit elkaar . Als we in het "klushuis" zijn, blijven we gelijk een aantal dagen. Vandaar de vraag hoe creatief te zijn met eten. Ik had ook nooit verwacht de keuken binnen 10 minuten op marktplaats al te verkopen!
de boodschapjes weer binnen kaas 3.61 courgetten 0.39 cherrytomaten 0.79 champignongs 0.79 schaal kiwi 1.39 kipfilet kg 5.19 pudding 0.99 yoghurt 1.65 gebr gehakt 0.55 ham 2x 0.79 kruidenkaas 0.59 melk 6x 0.45 koffiemelk 0.45 bakboter 0.45 eieren 1.25 wortels 0.89 knakworstjes 0.75 stokbrood 0.35 brood 0.99 braadworst 5 stuks 2.09 gehakt 500gram 2.19 schoencreme 2x 0.89 totaal 31.41 dus ruim binnen het budget weekmenu word dins macaroni (vriezer) woe gemengde groenten en steak (vriezer) aardappels dond kip in piri piri saus met aardappels vrij gevulde courgette met rijst (denk ik) zat wortels visstick en aardappels zond friet met frikandel
Morgen ishet weer schapjesdag. Hopelijk wat goedkoper dan vorige week. Zijn er nog interessante aanbiedingen?
Wat is het rustig hier Vandaag toevallig een dagje vrij en daardoor vanochtend al vroeg in de winkel. En echt, als je rond 9.00 bij de AH bent, dan zien de vakken blauw/rood van de 35% stickers!! Mijn vriezer is overvol, dus ik heb niets meegenomen. Maar ook groeten en sapjes waren in de aanbieding. Dus mocht je een keer in de gelegevenheid zijn om optijd in de winkel te zijn, ik zou zeker eens gaan kijken als ik jullie was! Oh, en ik zei gisteren dat we voor 330 euro klaar waren.... ik heb vandaag nog luiers gekocht, daar waren we echt doorheen, dus er kwam nog een tientje bij. Maar goed, ik vind het nog steeds 'schappelijk'
Nou, ik heb lekke rveel geld uitgegeven vandaag, haha. Ongeveer 50 euro en we kunnen er de hele week ongeveel van eten dus dat komt goed. Voor vandaag een speciaal menu want we zijn 3 jaar getrouwd! Weekmenu: Maandag: Surinaamse Roti (vriezer) Dinsdag: We beginnen met een lekker broodje met aioli en verse roomkaas met bieslook en peper. Voorgerecht: Zalmtaartaar Hoofdgerecht: Varkenshaas met patatjes en rucolasalade Nagerecht: Chocolade lasagne met aardbeien gedipt in chocola Woensdag: Gevulde courgetten met rijst en kwarkdressing Donderdag: Gebakken aardappels met panga filet belegd met roomkaas en groente en Tzatziki Vrijdag: Uit eten met schoonzus en zwager(betalen we uit een speciaal leuke-dingen-doe-potje) Zaterdag: Gebakken aardappels met rundersteak en snijbonen Zondag: Tomaten-groenten soep met stokbrood
Gefeliciteerd tante!! En wat een lekker menu voor vanavond! Hoe maak je de chocoladelasagne? Fijne avond!!
Hmm naar die chocoladelasagne ben ik ook wel benieuwd! Hier een goedkope week wat boodschappen betreft, maar het gaat uiteindelijk duur worden omdat we 2 keer buiten de deur eten.. Boodschappen; 2 x Kip 2 x Wraps Komkommer Pannenkoekmix Eieren Kipfilet voor op brood Bruin brood 4 Bolletjes Sinaasappelsap Vuilniszakken 2 x Fruitsalade Kroepoek Vanillevla Doperwten met wortels (pot) Citroenen 2 x wcpapier Cheddar kaas 2 x houdbare melk __________________________ 30 euro en een beetje Ma; Bij m'n moeder gegeten Di; Pannenkoeken Wo; Doperwten met wortels, aardappelsalade, vlees uit de vriezer Do; Zitten we in een hotel, dus dat zal uit eten óf McDonalds worden Vr; Gaan we vanuit het hotel naar de dierentuin, dus zal ook wel bestellen/afhalen worden Za; Wraps met pikante kip, komkommer en chilisaus Zo; Eten we bij mijn oma
Ik rammel ondertussen, maar mn man is nog even druk.. Chocolade lasagne is gemaakt van plakken chocolade, gemolten en heel dun op bakpapier gemeerd. Dat hard laten worden en in grote stukken gebroken. EN chocolademouche. De chocomouse is puur, en plakke wil, met een klein beetje melk chocola. Dus eerst een plak chocola, daarop mouse, chocola, mouse, chocola. Bovenop aarbeien in chocolade gedipt, heerlijk!
Oh my dat klinkt echt hemels!! Zeker in combinatie met aardbeien.. Weekmenu hier; Vanavond: Kip op mijn manier met krieltjes Morgen: Sperziebonen met ham-kaasburger en aardappels Donderdag: Bruiloft, dus buffet daar. Menu al gezien, mjam! Vrijdag: Snijbonen/Witte bonen (vorige week niet doorgegaan) Zaterdag: Pasta Zondag: Spinazietaart volgens AH recept Maandag: Patat Dinsdag: Babi Pangang Boodschappen waren we gisteren 49,61 voor kwijt inclusief wat voorraad spullen die in de bonus waren
Zag weer wat menu's en boodschappen langskomen, zag er goed uit . Ben afgesloten van internet en telefoon!! Ben dus goed pissed off, heb telfrt gebeld en die hebben gewoon 3!!! Herinneringen gestuurd naar het bewind. Hoop snel op een oplossing, ga iig als ik weer aangesloten ben de rechtswinkel bellen! Me ouders zijn er ook klaar mee, willen er ook een advocaat opzetten. Sorry voor het onoverzichtelijk verhaaltje maar typ vanaf mn telefoon. Zal dus ook niet volop actief zijn, weet niet hoelang dit nu weer gaat duren!
sorrie ben vooral een meelezer maar wat vind ik dat erg voor jullie zeg gewoon SCHANDALIG eigenlijk :x k neem aan toen je in zee ging met het bewind dat je hoopte op een beetje rust of gaat dat niet zo ben dr niet in thuis maar dit leverd nog meer stress op zeg jeeetje je hoort der toch vanuit te gaan dat alles geregeld word ? of zit dat niet zo want dan heb ik niks gezegd sorrie vind het gewoon erg voor je !!! zo wou ik even kwijd xxx jamy
Oh wat een ellende Hopelijk is alles snel opgelost! @ Tante; Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Enne die chocolade lasagne klinkt goddelijk!