de c1000 hier in de buurt zal dus ook worden omgebouwd tot een jumbo. helaas vind ik dat geen fijne winkel maarja keus genoeg hier aan supermarkten. hoe ik het haal met 254 euro? euhh -vlees kopen met 35% kortings stickers bij de ah, 25% bij de emte of 50% korting bij de plus en dat dan invriezen. -aanbiedingen bekijken en daar een menu mee maken. - 1 a 2x in de week eten bij s.ouders -grote zak aardappels kopen en daar zelf friet van snijden of gebakken aardappels mee maken. -doordeweeks geen frisdranken -low budget koken.
Ik moet wel zeggen dat ik voor vlees ook eigenlijk nooit meer het volle pond betaal.... Ik koop het of met bonuskorting, vaak 25% of met een sticker met 35% erop. Volle prijs alleen als het echt niet anders kan. Scheelt echt zoveel!!
ja idd, voel me altijd goed stom als ik het voor het volle pond moet betalen. ik wacht wel op de stickers. al schaam ik me soms wel bij de plus hier in het dorp. die hebben een aparte bak waar het afgeprijsde vlees in ligt en daar wordt soms nog wel eens in gegraaid zeg maar. dan sta je daar zelf ook bij... snap je? maar ach er is niks mis mee toch. het vlees is nog prima.
Haha, nee, dat graaien daar hou ik ook niet van Ik kom eigenlijk alleen bij Ah en Lidl en daar ligt het vlees met kortingsstickers gewoon in het schap. Oh en ik vroeg hier een tijd geleden hoe de kruidvat luiers jullie bevallen... Inmiddels ben ik van de pampers over op kruidvat en het bevalt echt prima!! En scheelt zoveel geld, heerlijk!
ik gebruik flesvoeding van bonbebe, hebben ze hier bij de plus en de emte. had eerst kruidvat maar die zit verder weg. kruidvat luiers zijn ook fijn, al zijn ze wel wat wijd tussen de benen vind ik. ik heb nu luiers van euhhhh de lidl of de aldi, zo een groot groen pak maat 4... had van allebei de winkels een pak gehaald om te proberen, 1 was een wit pak en 1 een groen pak, allebei maat 4. maar van dat groene pak die zijn fijn, moet alleen nog uitvogelen of dat dat de lidl of de aldi was. haha. zolang ze niet doorlekken of dat ze er geen uitslag van krijgt vind ik goedkope luiers een prima alternatief. waarom zou je zoveel betalen voor een pamper denk ik dan.
ik ben naar de markt geweest en heb voor ong. 6 gekocht: - 5 minola's - 4 bananen - 5 jonagold appels - 1 honingmeloen - 1/2 watermeloen
@Lieselot; Oh lekker watermeloen! @Blog; Taart recept is gepost! Het recept is makkelijk aan te passen, heb het meerdere keren geprobeerd. Mocht je hier vragen over hebben laat dan even een reactie op mijn blog of hier achter, heb genoeg tips, zeker om de taart betaalbaar te houden
Ik heb deze week een zogenaamde 'eetweek' in mijn dieet. Ik eet 's avonds dus gezellig en lekker mee. Eetweek begint dinsdag. Wij eten deze week: Vandaag: maak bolognesesaus voor mijn man, dus pasta bolognese Mijn zoontje krijgt pasta met tomaat en een beetje rundergehakt. Morgen: eten man en zoontje hetzelfde als zaterdag Ma:Eten ze samen andijvie, aardappel en mijn man een rundervink Di: zoon eet een potje bij mijn ouders en man en ik eten een puur & eerlijk runderburger (25% korting AH) met gemengde salade en gebakken champignons en ui Wo: Man en ik eten zelfgemaakte maaltijdsalade met haricots verts, gekookt ei en tonijn uit blik. Zoontje krijgt tomaat en een half gekookt ei. Do: Eten we allemaal broccoli met kipfilet en man en zoon aardappel erbij. Vrij: Man en ik eten omelet met overgebleven groente en ham Even mijn zoontje weer in zijn bed leggen (was vroeg wakker) en dan plaats ik straks mijn boodschappenbonnetje nog even
2 x AH water + statiegeld 1,20 multivitaminedrank ES 0,99 4 x ES cola ligt + statiegeld 2,56 minimoesjes 0,82 ES roomboter 1,09 2 x AH potje 1,68 ES kruidkoek 0,46 AH 30+ kaas 2,49 300 gr puur & eerlijk rundergehakt 2,25 puur & eerlijk braadworst 2 stuks 1,99 puur & eerlijk kipfilet 1 stuk 1,96 ES ontbijtspek 0,69 schouderham dikke plakken 1,52 ES kipfilet beleg 1,31 2 bio komkommers 2,58 AH jonge bladsla zakje 1,69 koffiemelk 0,36 goudkuipje 0,85 AH puur & eerlijk burgers 2,89 ES schouderham beleg 0,57 1030 gr broccoli 1,27 150 gr haricots verts 1,79 bio knoflook 0,99 AH kattenbakvulling 2,60 785 gr tomaten 1,18 verse basilicum 1,39 kropsla 0,65 1 citroen 0,49 blikje tomatenblokjes AH 0,47 paprika mix 1,19 2 blikjes tonijn 1,94 600 gr andijvie 1,19 DE L'or cups voor nespresso 3,09 winterpeen 0,59 bio bleekselderij 1,99 250 gr champignons 0,99 bolletje smeerworst 0,49 vrije uitloop eieren 10 1,99 vrije uitloop eieren 6 1,19 10 bruine bolletjes 1,19 2 bruinbrood en 1 witbrood 2,97 ES borrelnootjes 0,97 - korting op 3 broden 0,97 - bonus sla 0,50 - bonus runderburgers 0,72 - emballage 1,50 + koopzegels 5,80 Betaald 62,67 Zondag krijgen we rond koffie/lunchtijd visite. Ik ben voor hen een citroencake en maak broodjes gezond voor ze. Vandaar ook de L'or koffiecups, hadden we anders niet nodig gehad. Maar ik vond de prijs wel meevallen gezien de hoeveelheid puur & eerlijk en biologische producten. En de koopzegels erbij natuurlijk. Maar moet straks nog even naar de kruidvat voor van die wegwerp washandjes voor Melle en voor swifferdoekjes (maar dan neppe )
Zo dat valt inderdaad mee Annedore, de prijs voor delijst boodschappen!! Elena, ga zo ff je blog checken Luiers, had het al eerder aangegeven, kijk even of je iemand kent die bij een SCA fabriek werkt. Ik krijg mijn luiers zo je kan dozen kopen zitten volgens mij 6/4? megapakken in en dan betaal je 10 euro. Ik heb deze keer een zak met 20 pakken luiers gekregen (a 25 st) en hoefmaar 20 euro te betalen. Libero luiers zijn dat, of kijk even op marktplaats daar staan ook wel vaak advertenties op. Ik vind ze goed, het zijn broekjes maar dat went snel genoeg.
Even aan het balen, onze auto is echt helemaal kapot (tot vandaag was er hoop dat dat niet het geval was). Gaat 2000 euro kosten om te laten maken Nu beslissen wat we gaan doen.
wij zijn goed verwend wij hebben 2 boodschappentassen vol met eten gekregen, voornamelijk groente en sausjes en 2 pakken luiers echt zo fijn, we kunnen weer vooruit @ Elena balen van de auto zeg :S vind 2000 veel om te laten maken, ik zou kijken of er op internet geen goedkope 2e handse is
Oh wat fijn van die tassen! Moet je nu nog veel boodschappen doen deze week? We twijfelen of we nog wel een auto willen kopen, zo vaak gebruiken we hem niet en zeker niet omdat hij al bijna 4 maanden stil staat en we de auto eigenlijk niet echt gemist hebben.
dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn. spaart je ook gelijk wegenbelasting, verzekeringen en evt. betaald parkeren voor je huis uit.
deze week alleen nog melk en evt brood halen, dus gok 5 euro nog, en we waren vrijdag 40 kwijt, dus valt gelukkig mee En ik zou het dan idd ook wel weten met de auto