Makkie!!! Luiers van de Aldi zijn super! 11,49 zitten er rond de 80 in. Zijn eigenlijk hetzelfde als pampers Billendoekjes ook van aldi... prijs weet ik zo even niet. Vlees is goedkoper als bij de lidl of andere winkels. Brood van de aldi 0.69 cent en het is lekker brood. Toetenboeners..... ehm..... gebruik ik niet. Als we thuis zijn is het gewoon een washandje of theedoek natmaken en poetsen maar. En als we niet thuis zijn dan gewoon een billendoekje. Voeding... tja eh dat probleem hem ik niet hahaha Wc papier van de action 3,99 voor ehm.... veel rollen haha weet het even niet moet morgen halen Nog meer tips nodig?
Lekker! Staat bij ons inmiddels voor vandaag op het menu... Heb er al zin in.. Ik ga wel met rijst eten maar niet met een gehaktbal... Doe salami en wat groenten en allerlei kruiden door de wittebonen en dan lekke rmet rijst..! Helaas is mn man vandaag laat thuis, dus ik moet nog tot ongeveer half 8 wachten...
Wat veel goeie tips!! Aldi kan ik naar lopen dus daar ahlen we al veel. Maar als we eventueel een kleintje krijgen ga ik zeker daar heen voor de luiers...!
toetenboeners/billendoekjes.... bij action hebben de de goedkoopste (ok qua prijs/inhoudverhouding) van Nehneh.... Doe er ook mijn aanrecht mee hihi.
Gefeliciteerd Lieselot!! Is alles goed gegaan? Mn liefste vriendinnetje heet Sanne, dus ik weet nu al dat ze een fantastiche meid zal worden.. en is natuurlijk! Goed gekozen!
Ik lees hier altijd mee, en ga ook maar is meeposten.. Ik ben vanmorgen even wat boodschapjes gaan doen ; Bij de Aldi: Soepgroenten 200gr 0,35 Champignons 0,79 Tijger brood bruin 0,99 Bruine bollen 0,89 Elstar appels 1,5 kg 1,29 Totaal 4,31 Albert Heijn: 5 Bananen 0,87 Es Spaghetti 0,58 Kg Kipfilet 4,99 Totaal 6,44 Turkse winkel : 1 Kippenpoot 0,95 Markt: 2 x aardbeien a 1euro per bakje 2,00 3 sinaasappels 0,75 Pitloze witte druiven 0,50 Totaal 3,25 Uitgegeven dus 14,95. Ik ben er blij mee ! vandaag eten we macaroni met veel groeten in de pastasaus en gehakt. 1 portie saus kan ik dan invriezen. Morgen eten we aardappels, boontjes (nog in huis) en een kipfilet. Vrijdag mag ik een grote pan soep, waar we dan zowel vrijdag als zaterdag van eten Wij besteden ongeveer 250-300 euro per maand aan boodschappen. Dit is inclusief hondenvoer ( 3 honden) konijnenvoer, luiers, en billendoekjes. Ook schoonmaakmiddelen en shampoo en de hele mikmak zit hier bij ! Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kindje van 1,5
wat een leuk topic... goed om ideeën op te doen, kunnen we lekker sparen voor de komende gezinsuitbreiding... aardbeien: mmmm waren ze hier ook maar zo goedkoop. wat ik hier in de buurt wel fijn vind is dat onze AH een zelfscanner heeft, zo kun je gemakkelijker bijhouden wat voor bedrag aan boodschappen je al in je mandje hebt liggen
Hier nog even mijn weekmenu. Ik loop altijd wat achter, haha. Ben al halverwege de week als ik over ga op plaatsen van mijn menu. Zondag: Kip met patat en appelmoes Maandag: Gekookte aardappels met sla en bruinebonen. zilver uitjes, augurk en slasaus erover en een gekookt ei en een karbo erbij. Smullen!! Dinsdag: Witte bonen in tomatensaus met ui, paprika, salami en verschillende kruiden erdoor. Geserveerd met rijst Woensdag: Pannenkoeken (het pannenkoeken alarm is weer afgegaan) Donderdag: We gaan de stad in dus ik denk dat we een patatje of een turkse pizza halen Vrijdag: BBQ bij schoonzus en zwager Zaterdag: Restant witte bonen in tomaten saus of Roti Zondag: Gebakken aardappels met vlees uit de vriezer en snijbonen Maandag: Restant witte bonnen in tomaten saus of Roti Ik heb alles in huis voor het eten, en deze week voor 20,- boodschappen gedaan(incl. shampoo en cremspoeling) Moet nog wel wat ontbijtspullen en donderdag nog wat te eten kopen in de stad. Het ziet er naar uit dat volgende week ook niet zo'n dure week wordt qua boodschappen. We gaan een paar dagen weg.. Dat is wel wat duurder, maar we hebben daar apart voor gespaard. Wel doen we nog steeds ons best zo weinig mogelijk uit te geven hoor, maar we verwennen onszelf wel een beetje!
Vandaag (woensdag) eten we witlof met hamreepjes en ham-kaassaus, gebakken aardappeltjes en een kipkrokant schnitzel. Ik heb hier alleen zo geen zin in... Morgen (donderdag) witte bonen in tomatensaus, gehaktballetjes en rijst. Overmorgen (vrijdag) ook witte bonen in tomatensaus, balletjes, maar dan met gebakken aardappeltjes of aardappelpuree. Zaterdag hebben we een verjaardag, dus als we thuiskomen gewoon blikje erwtensoep opentrekken met een stokbroodje uit de oven. Zondag rijst, paprika, champignon, tauge, sperziebonen, courgette, ui en knoflook met gemarineerde kipdrumsticks uit de oven. Maandag spruiten uit de oven (met bechamelsaus, geraspte kaas en hamreepjes), gebakken aardappeltjes en boomstammetjes. Verder ben ik rete-gefrustreerd op de belastingdienst. We hebben kindgebonden budget tegoed van 3 maanden (samen 250,-), hiervoor hebben we een formulier moeten terugsturen voor het rekeningnummer. Dit vorige week gedaan en die lui hebben het formulier nog steeds niet (zichtbaar) terug. Dus ook nog steeds geen betaling binnen. De volgende betaling is al over minder dan 2 weken... en ik voorspel al niets goeds. Wat een gezeik ook altijd die belastingdienst....
liselot gefeliciteerd! hier: vanochtend omt tijd te doden beetje boodschappen gedaan. Moest ineens naar de sluis rijden ipv omrijden in de haven. Eerst naar de spar, was het dichtsbij, maar goeiedag zeg, wat is die duur! afijn, wel ff roosvicee laxo (voor lydia) en roosvicee stop (voor voorraad) gepakt, ook 2 brood en 1x groente, rond de 10euro bij elkaar. Daarna in het dorp ernaast naar de aldi, die prijzen staan me beter aan. 3x groente, bloem, 3x vlees (2 met 35%stikker) was daar iets van 12 euro kwijt. Ongeveer 22 euro voor deze week verwacht niet dat ik nog iets moet bijhalen, of we moeten aan de reis zijn, dan word het nog meer brood en melk halen. Merk wel goed verschil in luiers nu daniel al een week niks meer omheeft (en aan mn was ook, die groeide ook erg snel vorige week)